مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

برنج نیم دانه و لاشه | فروشنده آن در سراسر کشور

آنچه در این مقاله میخوانید...

عرضه مستقیم برنج نیم دانه و لاشه در سراسر کشورفروشنده برنج نیم دانه و لاشه در شمالبازار خرید و فروش برنج نیم دانه و لاشه

آیا تا به حال اصطلاح برنج نیم دانه و لاشه را شنیده‌اید؟ از موراد کاربرد آن اطلاع دارید؟ تا چه حد برنج باکیفیت را از برنج نامرغوب تشخیص می‌دهید؟ آیا می‌دانید باید برای خرید برنج نیم دانه و لاشه به سراغ کدام فروشنده ها بروید؟ با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

عرضه مستقیم برنج نیم دانه و لاشه در سراسر کشور

عرضه مستقیم برنج نیم دانه و لاشه در سراسر کشور

بعد از برداشت برنج از شالیزارهای شمال کشور، برنج را برای پوست گیری و سفید کردن به کارخانه‌های سورتینگ برنج می‌برند. برنج خروجی از این کارخانه‌ها به چهار دسته تقسیم می‌شود:

  1. برنج کاملا سالم
  2. برنج لاشه
  3. برنج نیم دانه
  4. برنج ریزه

تفاوت این برنج‌ها در چیست؟ برنج نیم دانه برنجی است که در طول فرایند‌های آماده سازی و سایش دانه های برنج به هم، خورد شده و برنج به دو نیم تقسیم می‌شود. یعنی قد این برنج نسبت به برنج سالم نصف است. برنج لاشه برنجی است که از برنج سالم کوچکتر اما از برنج نیم دانه بزرگتر است. و برنج ریزه هم خرده برنج هایی است که جهت تهیه آرد برنج مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هرساله در فصل برداشت برنج، فروشندگان عمده و عرضه کنندگان مستقیم اقدام به خرید انوع برنج از جمله برنج نیم دانه و لاشه از شالیکاران می‌کنند.
این برنج‌ها در طول سال با توجه به نیاز و تقاضای مشتریان، در بسته بندی‌های متفاوت به سراسر کشور ارسال می‌شود.

فروشنده برنج نیم دانه و لاشه در شمال

فروشنده برنج نیم دانه و لاشه در شمال

تشخیص کیفیت برنج از مورادی است که از عهده هرکسی بر نمی‌آید. بسیاری از افراد سود‌جو از این عدم آگاهی سوء‌ استفاده می‌کنند و برنج‌های نامرغوب را با برنج معطر و ممتاز درهم می‌آمیزند. و برنج حاصله را به نام برنج شمال به مردم می‌فروشند.
اگر شما هم از آن جمله افرادی هستید که راه‌های تشخیص برنج اصل را از ناخالص نمی‌دانید، نگران نباشید به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرکاری با کارشناسان خبره‌ی خرید و فروش برنج نیم دانه و لاشه تماس بگیرید و از مشاوره آن‌ها استفاده کنید.
فراموش نکنید در همه حال برنج خود را از فروشنده‌های مورد اطمینان و با سابقه خریداری کنید.

بازار خرید و فروش برنج نیم دانه و لاشه

بازار خرید و فروش برنج نیم دانه و لاشه

مرداد ماه زمان برداشت برنج و اوج جریان معاملات در بازار برنج نیم دانه و لاشه است. شالیکاران برنج‌های خود از کارخانه تحویل می‌گیرند. در حین فروش برنج‌های خود آن‌هایی را که در طول مسیر تصفیه سازی شکسته و خورد شده است با قیمت مناسب‌تری به فروش می‌رسانند.
رستوران داران از این نوع برنج در طبخ غذاهایی چون کوفته تبریزی و دلمه استفاده می‌کنند. همچنین برای تهیه دسرهایی چون شله زرد می‌توان از برنج لاشه و نیم دانه استفاده کرد.

درهرجای ایران عزیز که هستید و قصد تهیه این برنج را دارید می‌توانید با متخصصان تایید شده‌ی بازار خرید و فروش برنج تماس گرفته و از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.