مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

بهترین برنج برای رستوران ها و کترینگ ها

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین برنج ایرانی برای رستورانخرید برنج دانه بلند فجر برای رستوران
بهترین برنج برای رستوران

صاحبان رستوران ها و کترینگ های بزرگ همیشه این سوال را از ما می پرسند که بهترین برنج برای رستوران ها و کترینگ ها چیست به طوری که هم معطر باشد، هم خوشپخت باشد و هم قیمت بسیار مناسبی داشته باشد؟

بهترین برنج ایرانی برای رستوران

زمانی که مشتری وارد یک رستوران شیک و بزرگ می شود انتظار دارد برنجی که در این رستوران [یا کترینگ یا آشپزخانه مرکزی یا تهیه غذا] سرو می شود به اندازه بزرگی همان رستوران، بزرگ و با کیفیت باشد. برنجی باشد که هم معطر و لذیذ باشد و هم از نظر ظاهری بدون اینکه در هنگام پخت شکسته شود کاملا قد بکشد و ظاهری شفاف و زیبا داشته باشد.
اما سوال اینجاست که آیا چنین برنج ایرانی وجود دارد یا خیر؟ اگر وجود دارد قیمت آن چقدر است؟

بهترین برنج ایرانی برای رستوران
اگر برای صاحب رستوران ها قیمت برنج اهمیت چندانی نداشته باشد پس بدون شک پیشنهاد ما برنج بینام کشت دوم مازندران است. ولی تمام رستوران ها در کنار هزینه های خود همواره دوست دارند این هزینه ها را کاهش بدهند به طوری که مشتری همچنان از کیفیت برنج راضی باشد.
ما قصد داریم در این مقاله برنجی را به رستوران ها و کترینگ ها معرفی و پیشنهاد کنیم که از سه ویژگی زیر برخوردار است:

  1. خوش عطر است.
  2. خوش پخت است.
  3. قیمت مناسبی دارد.
بهترین برنج برای رستوران ها و کترینگ های ایرانی با عطر، پخت و قیمت بسیار مناسب فقط برنج فجر شمال می باشد.

برنج فجر محلی جویبار و همچنین برنج فجر گرگان (به ویژه برنج فجر مینودشت) بهترین برنج ایرانی برای رستوران های ایرانی است زیرا این برنج هنگام پخت نمی‌شکند و به خوبی قد می‌کشد و بعد از پخت کاملا به رنگ سفید و روشن درمی‌آید. برنج فجر مازندران یک نوع برنج عطری نیز می باشد که قیمت آن از برنج طارم محلی و یا طارم هاشمی ارزانتر است.

خرید برنج دانه بلند فجر برای رستوران

صاحبان رستوران ها و یا مسئولین خرید رستوران ها در خرید برنج ایرانی فجر باید به چند پارامتر مهم توجه کنند. زیرا شباهت برنج فجر ایرانی به برنج های خارجی منجر به این شده است تا خیلی از کلاهبرداران برنج خارجی یا ترکیب برنج خارجی و فجر را به نام برنج فجر ایرانی بفروشند.

خرید برنج دانه بلند فجر برای رستوران

پس تشخیص تفاوت های کلیدی میان برنج فجر ایرانی و برنج های خارجی می تواند به شما در خرید برنج اصیل و ایرانی فجر درجه یک کمک کند:

  1. برنج فجر ایرانی شکل و قالب سوزنی دارد (دو سر سوزنی است) بنابراین اغلب به آن برنج فجر سوزنی می گویند ولی بخاطر استحکام برنج فجر اعلاء در مقابل جوشیدن و قدرت پخت بالا به آن برنج فجر استخوانی نیز گفته می شود. اما برنج های خارجی کمی چاق تر و درشت هستند و به شکل سوزنی نیستند.
  2. رنگ برنج فجر ایرانی و برنج های خارجی به رنگ کریستالی است. ولی برنج فجر ایرانی کمی به رنگ سبز متمایل است در حالی که برنج های خارجی به رنگ روشن نزدیکتر است.
  3. برنج ایرانی فجر معطر و خوش عطر است ولی برنج های خارجی هیچ عطر و بویی ندارند.
  4. برنج فجر ایرانی درجه یک کمی حالت روغنی دارد به طوری که با گرفتن یک مشت از برنج فجر شمال در دستان خود و فشردن آن احساس خواهید کرد که برنج ها بدون اصطکاک بر روی یکدیگر می‌غلتند ولی برنج های خارجی خشک و زیر هستند.
با افزایش دانش خود در حوزه برنج می توانید با خیال آسوده تر از مراکز فروش برنج شمال خرید نمایید. سعی کنید از منابع درست اطلاعات کسب کنید و فقط از مراکز قابل اطمینان خرید کنید.
مجموعه برنج توسکا آماده همکاری با رستوران ها و کترینگ هایی می باشد که قصد خرید عمده برنج فجر ایرانی درجه یک را دارند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد رأی: 5

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.