مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید استثنایی برنج سرلاشه شیرودی

آنچه در این مقاله میخوانید...

عمده فروشی برنج سرلاشه شیرودیویژگی های بارز برنج سرلاشه شیرودی

برنج سرلاشه به دانه های شکسته انواع برنج گفته می شود که از نیم دانه کمی بزرگ تر است. در واقع لاشه یا سرلاشه به دانه هایی گفته می شود که در قسمت بالا دچار شکستگی شده اند. انواع مختلف برنج، سرلاشه دارند و این نوع دانه ها از لحاظ اقتصادی به صرفه اند و بازار پسندی زیادی دارند. برنج سرلاشه شیرودی یکی از ارقام این نوع محصول است که به دلیل کیفیت خوب و قیمت ارزان فروش بسیار زیادی دارد. خرید استثنایی این محصول در مراکز فروش عمده آن در شهرهای شمالی انجام می شود.

عمده فروشی برنج سرلاشه شیرودی

سر لاشه شیرودی قیمت ارزان و فروش بالایی دارد، به دلیل این که برنج شیرودی از برنج های پر محصول است و قیمت ارزان تری نسبت به انواع کم محصول مانند هاشمی دارد و از ظاهر و طعم خوبی برخوردار است. سرلاشه این برنج چون با دانه های سالم قاطی است ظاهر نسبتا مناسبی دارد. این ویژگی ها باعث می شود خرید برنج سرلاشه شیرودی نسبت به نمونه های دیگر بیشتر شود.

عمده فروشی برنج سرلاشه شیرودی

عوامل مختلفی مانند: سورت و تمیزی دانه ها، دانه بندی و سایز دقیق، وضعیت پخت برنج، جنس و وزن بسته بندی در قیمت این نوع برنج تاثیرگذار است. فروش بهترین برنج سرلاشه شیرودی در مراکز عمده فروشی آن در شهر های شمالی با نازل ترین قیمت انجام می شود. همچنین افرادی که امکان خرید حضوری ندارند می توانند با مراجعه به سایت های فروش آن، به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهند.

معمولا رستوران ها، مراکز خیریه برای پخش نذری، آشپزخانه شرکت ها این محصول را به صورت عمده و ارزان خریداری می کنند.

ویژگی های بارز برنج سرلاشه شیرودی

برنج شیرودی از ارقام پر محصول شمال کشور است که در دسته برنج های سرد قرار دارد. سردی آن از لحاظ مزاج شناسی نیست بلکه این برنج چند روز دیر تر از سایر برنج ها برداشت می شود. برنج شیرودی در مناطق سرد سیر و کوهستانی کشت می شود.

ویژگی های بارز برنج سرلاشه شیرودی

سرلاشه شیرودی از لحاظ ظاهری بسیار شبیه سرلاشه هاشمی است و طعم و پخت بسیار مطلوبی نسبت به ارقام پر محصول دیگر دارد. و از لحاظ کیفیت رتبه ی خوبی دارد. این نوع برنج به دلیل قیمت ارزانی که دارد بازار پسندی بالایی دارد و برای مصرف روزانه، رستوران ها، آشپزخانه ی کارخانه ها و شرکت های صنعتی، مراسمات و نذری ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. هرچه سرلاشه شیرودی بیشتر بماند و کهنه تر شود، کیفیت پخت آن بهتر می شود.

عده ای نگران تراریخته بودن این محصول هستند. برنج شیرودی اصلاح ژنتیک شده است اما سال های زیادی از این کار گذشته و برنج کاملا طبیعی از دل خاک رشد می کند و هیچ ضرری ندارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.