مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید عمده بذر برنج در بازار بزرگ کشاورزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

وارد کنندگان عمده بذر برنجشرکت بذر برنج توسکافروش انواع بذر برنج با قیمت مناسبپخش بذر برنج شمال در سراسر کشور

خرید عمده بذر برنج تنها در مناطقی صورت می گیرد که برای کشت این محصول حاصلخیر است. برای دسترسی به بهترین بذرهای مورد نظر، شناخت ویژگی هایی مانند شکل ظاهری آن و درجات کیفی اهمیت زیادی دارند. در بازار بزرگ کشاورزان انواع بذر به صورت عمده، فله ای یا بسته بندی عرضه می شود که هر کدام قیمت و نرخ مصوبی دارند. از کجا خواهید توانست بذرهای مرغوب را با قیمت ارزان و رقابتی برای سال زراعی مورد نظر خود تهیه کنید؟ آیا می دانستید عوامل مهمی غیر از درجه کیفی بذر در تعیین قیمت فروش آن تاثیرگذار هستند؟

وارد کنندگان عمده بذر برنج

طی سال های اخبر انواع بذر اصلاح شده در مناطق شمالی مانند مازنداران و گیلان کشت شده که موجبات افزایش محصول برداشت شده با درجات کیفی مختلف شده است. وارد کنندگان عمده این محصولات اغلب از کشورهایی مانند چین اقدام به واردات و عرضه بذرهای اصلاح شده یا جدید می نمایند که گاهاً کیفیت لازم را ندارند.

برای این منظور و خرید بذر برنج درجه یک وارداتی یا نمونه های تولیدی در داخل، انتخاب تامین کننده مناسب و معتبر اهمیت زیادی دارد. البته پایش و بررسی بذرها قبل از خرید نیز اهمیت زیادی دارد. برای این منظور بهره گیری از دانش کارشناسان مربوطه و مشاوران جهت انتخاب بذر متناسب با ویژگی های زمین و استفاده از کود و سموم مناسب توصیه می شود.

شرکت بذر برنج توسکا

امروزه در برخی شالیزارها بذرهای گواهی شده کشت می شوند. این بذرها در زمین های باکیفیت و زیر نظر کارشناسان مربوطه کشت شده تا در نهایت کیفیت آنها مورد بررسی و بهترین ارقام به صورت بسته بندی در اختیار کشاورزان قرار بگیرید.

شرکت بذر برنج توسکا

بذر برنج توسکا نمونه ای از ارقام گواهی شده به شمار می رود که کیفیت آن تایید شده و جزء ارقام پرمحصول به شمار می رود. قیمت خرید عمده این نوع بذر نیز به صورت مصوبه و هر ساله با شروع فصل فروش به کشاورزان اعلام می شود.

در نظر داشته باشید که ضدعفونی کردن بذرها برای جلوگیری از آفات و قارچ ها امری ضروری است. بنابراین بعد از خرید باید به مدت حداقل ۲۴ ساعت بذرها را در محلول ضدعفونی قرار دهید.

هرچقدر که شیوه های تهیه، آماده سازی و کشت بذرهای برنج طبق اصول و ضوابط صورت گیرد، نتیجه نهایی مطلوب تر خواهد بود و میزان برداشت سالیانه محصول افزایش می یابد.

فروش انواع بذر برنج با قیمت مناسب

انواع بذر برنج با توجه به ویژگی های کیفی و کمی آن قیمت و نرخ های متفاوتی دارند. امروزه مرحله انتخاب برخی از بذرها با استفاده از روش وزن گیری صورت می گیرد. در این روش بذرها در ترکیباتی از آب و برخی مواد دیگر قرار می گیرند که در نهایت ارقام باکیفیت ته ظرف ته نشین می شوند. برخی از انواع محلول ها برای تعیین بذر درجه یک با این شیوه عبارتند از:

• آب و نمک

• خاکستر چوب

• خاک رس

• سولفات آلومینیوم

فروش انواع بذر برنج با قیمت مناسب

البته متداول ترین روش انتخاب بذر در محلول آب و نمک است. فروش بذر برنج در بازار با قیمت مناسب همواره توسط مراکز و شرکت های تایید شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی صورت می گیرد که محصول را با نرخ مصوب عرضه می کنند.

پخش بذر برنج شمال در سراسر کشور

پخش بذر برنج شمال در سراسر کشور توسط افراد و فعالین متعددی صورت می گیرد. به همین علت برای خرید ارقام درجه یک و مرغوب باید مراکز معتبر را انتخاب کنید. برخی از فروشندگان انواع بذر برنج اصل عبارتند از:

پخش بذر برنج شمال در سراسر کشور

• شرکت های تولیدی بذر برنج محلی

• نمایندگان فروش ارقام برنج شمال

• شرکت های پخش عمده بذر برنج

• شرکت های تعاونی فعال در این زمینه

برای خرید بذر برنج فجر، طارم روش و دیگر نمونه های پرفروش با قیمت رقابتی می توانید از طریق مراکز فروش آنلاین اقدام نمایید. در سایت های اینترنتی بهترین و جدیدترین انواع بذرهای اصلاح شده تولید داخل و وارداتی با نرخ مصوب و بسته بندی شده در اختیار خریداران عمده قرار می گیرد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.