عرضه برنج شمال
چهارشنبه , مهر ۳۰ ۱۳۹۹
خانه / برنج ایرانی / روش های بازاریابی و افزایش فروش برنج ایرانی

روش های بازاریابی و افزایش فروش برنج ایرانی

روش های عملی و تجربی جهت افزایش فروش برنج ایرانی در بازار داخلی و خارجی چیست؟ نحوه بازاریابی برنج ایرانی چگونه است؟ آیا برندسازی برنج در فضای مجازی و اینترنت امکان پذیر است؟ چگونه تعداد مشتریان خود را در طول یکسال چندین برابر کنیم؟ خریداران و فروشندگان برنج ایرانی با ما همراه باشید.

نحوه بازاریابی برنج ایرانی

بدون شک مهمترین و اساسی ترین قسمت در هر مجموعه قسمت فروش آن می باشد. شاید تامین بار درجه یک در برخی مواقع با مشکل مواجه شود ولی آن چیزی که اهمیت دارد این است که در طول یکسال چقدر از آن محصول را با چه قیمتی می توان فروخت؟

همیشه از طرف فروشندگان برنج ایرانی این استرس وجود دارد که آیا می توانند در تناژ بالا فروش خوبی داشته باشند یا خیر؟ و اما سوال مهمتر اینکه چگونه می توانند این حجم از فروش را به ثبت برسانند؟

نحوه بازاریابی برنج ایرانی می تواند متفاوت باشد. انواع بازاریابی منطقه ای برنج ایرانی جهت فروش بیشتر می تواند بدین شکل باشد:

  • بازاریابی محلی
  • بازاریابی شهری
  • بازاریابی استانی
  • بازاریابی کشوری
  • بازاریابی بین المللی

اما ماهیت بازاریابی در هر منطقه می تواند به یک یا چند مورد از شکل های زیر صورت بگیرد:

  • بازاریابی اینترنتی
  • بازاریابی بر اساس تبلیغات بیلبوردی
  • بازاریابی بر اساس تبلیغات تلویزیون
  • بازاریابی تلفنی
  • بازاریابی بر اساس پیامک انبوه
  • بازاریابی میدانی
  • و …

انتخاب هر نوع بازاریابی بستگی به میزان سرمایه و بودجه تبلیغاتی شما دارد.

هر نوع بازاریابی بازدهی خاص خودش را دارد. اینکه جامعه هدف ما جهت تبلیغات چه کسانی هستند بسیار مهم است. مثلا در تبلیغات تلویزیون بیشترین مشاهده از تبلیغات صورت خواهد گرفت ولی به بیشترین سرمایه نیازمند است.

هر نوع بازاریابی مزیت و معایبی دارد که قابل بررسی است ولی تمرکز اصلی ما بر روی تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است.

بهترین نوع تبلیغات و بازاریابی با جامعه هدف بزرگ مربوط به بازاریابی اینترنتی است که سرمایه اندکی می‌طلبد.

روش های فروش برنج

بازاریابی اینترنتی یعنی بازاریابی محصول در بهترین موتور جستجوگر جهان (گوگل) و در شبکه های اجتماعی از قبیل تلگرام و اینستاگرام.

روش های فروش برنج ایرانی

تجربه ما در فروش برنج ایرانی چند راهکار عملی جهت فروش بیشتر برنج به ما نشان می دهد. ۳ روش تجربی برای افزایش فروش برنج ایرانی را در اینجا برای شما دسته بندی کردیم:

  1. یکی از بهترین راه های فروش برنج ایرانی عرضه برنج صد در صد خالص و یکدست است. زمانی که مشتری کیفیت برنج خالص را درک می کند این امر منجر به تبلیغات دهان به دهان شده و در نتیجه در سال های آینده همان مشتری چند مشتری جدید برای ما به همراه خواهد داشت.
  2. یکی دیگر از روش های فروش برنج ایرانی استفاده از بسته بندی های شیک با طرح مناسب است که منجر به جذابیت و فروش بیشتر برنج ایرانی خواهد شد. در دنیای امروز بسته بندی و چاپ در برندسازی برنج ایرانی بسیار حائز اهمیت می باشد.
  3. از روش های فروش برنج ایرانی این است که می توانید از بازاریابی عملی محلی شروع بکار کنید و سپس آن را به بازاریابی اینترنتی برنج گسترش دهید.

روش های فروش برنج

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه افزایش فروش برنج ایرانی با مجموعه برنج توسکا تماس حاصل فرمایید.

دقت کنید که ایده های فروش در حوزه برنج می تواند زیاد باشند ولی خلاقیت و نوآوری جهت جذب مشتریان جدید بسیار مهم است. شما بایستی خلاقیت را به شگردهای فروش بیشتر اضافه کنید تا بتوانید نظر مشتری را جذب کنید.

*** برای افزایش فروش برنج ایرانی یک اصل مهم وجود دارد. بازاریابی برنج ایرانی باید بر پایه خلاقیت در برندسازی برنج ایرانی با عرضه برنج صد در صد خالص صورت گیرد***

جهت خرید این محصول می‌توانید با مدیر فروش "مجموعه برنج توسکا" تماس بگیرید:
مدیر فروش (علی ملایی)
راه‌های ارتباطی:
شماره موبایل اول: 09119055998
شماره موبایل دوم: 09354371643
آدرس دفتر مرکزی: استان مازندران، شهرستان جویبار، روستای پهناب، دفتر برنج توسکا
کد پستی: 4771185341

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع برنج ایرانی شالی

قیمت انواع برنج ایرانی شالی در بازار ایران بسته به فاکتورهای زیادی که بر روی قیمت گذاری این ملزومات موثر هستند، متفاوت می باشد. در برخی از شهرستان های کشورمان ک

برنج شمال_توسکا