مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

سایت خرید و فروش برنج شکسته ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

فروشگاه آنلاین برنج با کیفیت ایرانیتولید برنج شکسته طارمقیمت و فروش عمده برنج شکستهفروش روز برنج نیم دانه هاشمیواحد فروش برنج عطری پاک شده

برنج طارم نیم دانه یا شکسته، از برنج درجه یک پایین تر است و بیشتر در خانه مورد استفاده قرار می گیرد. ازجمله مصارف مختلف نیمدانه برنج می توان به تهیه کردن دسر و آش شوله اشاره داشت. 

چنانچه قصد خرید و فروش برنج شکسته ایرانی را دارید می توانید از نمایندگی های فروش این محصول به ویژه در شمال کشور و نیز سایت فروش برنج و فروشگاه های مجازی مراجعه نمائید.

سایت خرید و فروش برنج شکسته ایرانی

فروشگاه آنلاین برنج با کیفیت ایرانی

امروزه با وجود دسترسی به اینترنت برای همگان، بسیاری از فروشندگان این محصول کالای خود را به صورت آنلاین از طریق سايت فروش برنج به مشتریان عرضه می کنند. اغلب، با ورود به فروشگاه آنلاین برنج با کیفیت ایرانی، با اسامی و برندهای متنوع برنج مواجه می‌شوید و چنانچه در مورد ویژگی‌های انواع برنج ایرانی تحقیق نکنید و یا خودتان از نزدیک عطر و طعم برنج را تست نکنید، احتمالا برای خرید بهترین برنج دچار سردرگمی می شوید.

بسیاری از این فروشگاه ها این امکان را برای خریداران فراهم آورده اند تا با خرید یک کیلو گرم برنج دلخواه و انتخابی از سایت آنها، برنج خریداری شده را تست کنندو چنانچه رضایت داشتند اقدام به خرید بعدی نمایند. آنها این امکان را با هدف، ارائه خدمات به مشتریان خود آغاز کرده اند و هدف خود را عمدتا جلب رضایت مشتری عنوان می کنند. پرداخت هزینه کالا در سایت فروش برنج نیز از طریق کارت های عضو شتاب سهولت خرید را برای مشتریان به ارمغان آورده اند. از جمله این فروشگاه، شرکت برنج آنلاین است.

فروشگاه آنلاین برنج با کیفیت ایرانی 

تولید برنج شکسته طارم

برخی خانوارها عمدتا اغلب علاقمند به خرید برنج شکسته ایرانی هستند. جهت جلب رضایت این افراد تقریبا بیشتر کارخانجات فراوری برنج به ارائه برنج شکسته نیز می پردازند. تولید اصلی برنج در انواع مختلف توسط کشاورزان انجام می شود. سپس محصول تولید شده را به کارخانه های مدرن شالیکوبی می فروشند تا فراوری شود.

بعد از فراوری، برنج ها توسط دستگاه های تمام اتومات سورت می شوند و برای نگهداری با کیسه های ضد آب و ضد رطوبت بسته بندی می گردند. افزون بر این، به منظور سهولت در امر حمل و نقل در بسته بندی های ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ کیلویی بسته بندی می شوند. برخی تولیدکنندگان همراه برنج کامل، به ارائه بسته هایی مخلوط از برنج شکسته و کامل برای جلب رضایت مشتریان شان می پردازند.

قیمت و فروش عمده برنج شکسته

قیمت و فروش عمده برنج شکسته

قیمت برنج نیم دانه برنج‌های درجه یک طارم نسبت به سایر انواع برنج گران تر است. قیمت برنج نیم دانه ایرانی به عوامل مختلفی همچون عرضه و تقاضای فصلی، منطقه کشت برنج، درصد شکستگی برنج و نیزخالص بودن و کیفیت برنج بستگی دارد و ممکن است که دو برنج طارم اختلاف قیمت چند هزار تومانی داشته باشند که مهم‌ترین علت آن اختلاف کیفیت این دو برنج باشد.

فروش روز برنج نیم دانه هاشمی

جهت خرید و فروش برنج نیم دانه می توانید به سایت فروش برنج، از جمله سایت برنج شکسته مراجعه نمائید. فروش روز برنج نیم دانه در این سایت ها با قیمتی بسیار مناسب صورت می گیرد.

امروزه به علت شرایط اقتصادی و پایین بودن قدرت خرید مردم و از طرفی بالا بودن قیمت برنج های ایرانی، خرید برنج های نیم دانه همیشه از این سایت ها مشتری دارند. تولیدکنندگان نیز می توانند از طریق ارائه محصول خود به مدیران این سایت ها به سود مناسبی دست یابند.

چنانچه به دنبال یک کسب و کار پررونق هستید باید بگوییم، آرد کردن برنج های نیم دانه ریز و ارزان قیمت نیز سود قابل توجه ای برای شما در بازار های داخلی یا صادراتی می تواند به همراه داشته باشد. قیمت آرد برنج در بازار همواره بیشتر و یا بهتر است بگوییم خیلی بیشتر از برنج نیم دانه است و این نشان می دهد که تولید کردن آرد برنج یک کسب و کار موفق است.

واحد فروش برنج عطری پاک شده

واحد فروش برنج عطری پاک شده

برنج نیم دانه معطر که گاهی برنج نیم دانه عطری نیز خوانده می‌شود از جمله انواع نژاد های سفت تر شکسته شده و اندازه آنها تقریباً نیمی از اندازه دانه کامل را داشته باشد. واحد فروش برنج عطری پاک شده، کیلو است که در بین خریداران و تولیدکنندگان از آن استفاده می شود. اغلب این نوع برنج ها در کیسه های ۵،۱۰،۲۰ کیلویی به مشتریان عرضه می گردند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.