مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

صادر کننده برنج طارم طلایی سرزمین

آنچه در این مقاله میخوانید...

فصول کاشت برنج طارم طلاییراهنمای خرید برنج طارم طلایی
برنج طارم طلایی

یکی از اصلی ترین غذا های ایرانی که پای ثابت سفره ها هست برنج ایرانی مرغوب می باشد که از زمان های گذشته هم بوده است و بوی خوش آن همه را بر سر سفره وادار می کند.

برنج جزء جدا نشدنی از سفره‌های ایرانی است که همان شالیزار ها هستند که این کار را به ارمغان می‌رسانند و هر ساله میزان کشت برنج در کشور بیشتر می‌شود و برنج طارم طلایی عنوان یکی از مرغوب ترین و اصلی ترین برنج صادراتی محسوب می شود.

صادر کننده برنج طارم طلایی سرزمین

در این خصوص می‌خواهیم توضیحات مختصری درباره فصول کاشت برنج طارم طلایی و راه های خرید برنج طارم طلایی برای شما بدهیم، امیدواریم مفید فایده واقع شود.

فصول کاشت برنج طارم طلایی

برنج ایرانی به دلیل داشتن خاک مناسب و کمترین مصرف کود و مواد شیمیایی در کاشت این محصول آن را به یکی از بهترین برندهای معتبر در جهانی تبدیل کرده است.

مصرف برنج بسیار زیاد است و در کشور ما و کشورهای خاورمیانه جایگاه آن همواره ثابت است و افرادی که به سلامتی خود و خانواده خود اهمیت می دهند به صورت عمده و همیشگی از برنج ایرانی استفاده می کنند.

با توجه به انواع و گونه های مختلف و متفاوت برنج ایرانی، برنج طارم طلایی یکی از خوشبخت ترین و با کیفیت ترین و معروف ترین برنج ایرانی است و برنج طارم در شمال کشور و استان‌ هایی مانند مازندران، گیلان و گلستان کشت می شود و هر ساله میزان زمین‌ ها و شالیزار های زیر کشت برنج بیشتر و بیشتر می‌شود.

فصول کاشت برنج طارم طلایی

زمان کاشت برنج طارم طلایی عموماً از اواخر فروردین ماه شروع می‌ شود و تا خرداد ماه ادامه دارد و زمان برداشت نیز از اول مرداد ماه شروع می شود و تا اواخر شهریور و مهر ادامه دارد.

این برنج به دلیل مصارف بسیار زیاد به استان هایی در کشور خودمان ارسال می‌شود و علاوه بر آن به کشور های دیگر از جمله کشور های آسیایی و خاورمیانه فرستاده می شود.

برنج طارم دانه‌ های آن ب سفت  و فشرده می باشد و دانه های آن بزرگ هستند و خوش عطر بودن برنج طارم زبان زد همگان است و هرچه برنج ایرانی کهنه تر باشد ارزش آن بیشتر است.

راهنمای خرید برنج طارم طلایی

راه های خرید برنج طارم طلایی یا به صورت حضوری از شالیزار های شمال کشور یا به صورت حضور درب کارخانه های بسته بندی برنج طارم خریداری کرد و یکی از راه‌ های خرید آسان و سریع و عمده است که با خرید برنج طارم می توان با قیمتی مناسب تر، درآمد بیشتری را به دست آورد و به بازار فروش عرضه کرد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.