مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

صادر کننده برنج طارم محلی شمال

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع برنج طارم محلی با کیفیت شمالتوزیع کننده برنج طارم محلی شمال

برنج طارم از انواع برنج های معروف و مشهور در میان خانو‌اده های ایرانی است که سر شار از پروتئین و املاح معدنی می باشد که برای بدن انسان  مفید و مغذی است.برنج طارم محلی شمال در نوع خود از نظر عطر و طعم بی نظیر است و ایران به عنوان صادر کننده این محصول به بازارهای جهانی شناخته شده است.

انواع برنج طارم محلی با کیفیت شمال

انواع برنج طارم محلی با کیفیت شمال

امروزه برنج طارم محلی شمال در سفره های غذایی مردم جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است که این محصول خوش پخت و خوش طعم در اکثر شهر های ایران به وفور پیدا می شود و بر اساس برند ها و کیفیت متفاوت به بازار عرضه می شود. برنج کیفیت دار و مرغوب ایرانی بر اساس نوع برنج و کیفیت در پخت و طعم بسته بندی می شوند. این محصول با رعایت تمامی نکات کیفی و کمی توانسته است بیشترین بازار فروش را در کشور به خود اختصاص دهد و مورد حمایت  خریداران داخلی قرار به گیرد.

شایان ذکر است که برنج طارم به دلیل عطر و بوی بسیار مطبوع خود در سرو انواع غذاها، دسرها و غیره کاربرد فراوانی دارد. از انواع برنج طارم محلی شمال می توان به رقم برنج صدری، برنج هاشمی، برنج ندا، فجر و غیره اشاره نمود.

کیفیت برنج طارم محلی شمال به عوامل زیادی از جمله : نوع خاک، شرایط آب و هوایی منطقه، بذر مناسب و استفاده از دانش روز به همراه تجربه کشاورزان بستگی دارد. 

توزیع کننده برنج طارم محلی شمال

برنج ایرانی به دلیل کیفیت بالا شهرت جهانی دارد هر ساله در فصل برداشت محصول نمایندگان و تاجرانی از کشورهای خارجی مانند پاکستان، افغانستان، ارمنستان،هند و آذربایجان برای تهیه این محصول به ایران سفر کرده و برنج ایرانی را در تناژ بالا و تعداد سفارشات زیاد به منظور بر طرف کردن نیاز کشور خود خریداری می کنند که خود باعث ارز آوری زیاد به کشور و هم چنین رشد اقتصادی را به دنبال دارد.

توزیع کننده برنج طارم محلی شمال

یکی از نکته های اصلی در فروش و توزیع برنج کیفیت و مرغوب بودن این محصول می باشد تا بتواند جایی برای عرضه به بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد.

اکثر رستوران دارها برای پخت برنج با ویژگی های خوب مانند این که برنج ‌در هنگام پخت قد کشیده و سبک باشد و هم چنین رضایت مشتریان را جلب کند  برنج طارم محلی شمال را می پسندند و آن را در لیست مواد اولیه خود قرار می دهند.

پخش و فروش عمده این محصول به روش  فله ای و بسته بندی در کیسه های پنج، ده و بیست کیلویی پارچه ای صورت می گیرد و خریداران بر حسب نیاز خود آن را خریداری می کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.