مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

عرضه عمده برنج قهوه ای مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

آشنایی با برنج قهوه ای مرغوبقیمت خرید برنج قهوه ای مرغوب

عرضه مستقیم و بی واسطه و عمده ی برنج قهوه ای مرغوب به تمام نقاط کشور با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. برنج قهوه ای یکی از برنج های خوش طعم می باشد که بسیار پر طرفدار است.

عرضه عمده برنج قهوه ای مرغوب

آشنایی با برنج قهوه ای مرغوب

آشنایی با برنج قهوه ای مرغوب برنج قهوه ای نسبت به برنج سفید حاوی مواد معدنی و ویتامین های بیشتری می باشد. اما کسانی که رژیم غذایی دارند ترجیح می دهند که از برنج سفید استفاده کنند زیرا کالری برنج سفید کمتر از برنج قهوه ای می باشد. ارزش غذایی برنج قهوه ای بسیار بالا بوده و دارای عطر و طعم دلپذیری نیز می باشد. توصیه می شود که برنج قهوه ای را در برنامه غذایی خود قرار دهید. این برنج به خصوص برای کودکان دارای ارزش غذایی فوق العاده ای می باشد.
طرز پخت برنج قهوه ای بسیار آسان و مانند برنج سفید می باشد فقط باید به این نکته توجه کرد که برنج قهوه ای برای پخت باید چند ساعت در آب خیس بخورد. اگر در خانه پلو پز دارید به راحتی می توانید این برنج خوش طعم را داخل آن پخت کرده و همراه با انواع خورشت ها نوش جان کنید. رنگ این برنج بسیار زیبا و اشتها انگیز می باشد حتی می توانید از برنج قهوه ای برای تزیین در کنار برنج سفید استفاده کنید. برنج قهوه ای حاوی سبوس و فیبر فراوان تری می باشد همچنین بسیار سبک بوده و هضم آن آسان می باشد.

خواص انواع برنج قهوه ای مرغوب:

اگرچه برنج قهوه ای نسبت به برنج سفید به آب و زمان پخت طولانی تری احتیاج دارد، اما به دلیل سبوس و جوانه دست نخورده دارای ویتامین، مواد معدنی و فیبر بیشتری است.

برنج قهوه ای نوعی برنج سبوس دار است. مصرف رژیم غذایی سرشار از سبوس و فیبر که در این برنج موجود است بسیار برای سلامتی مفید است زیرا ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت و انواع سرطان ها را کاهش دهد. همچنین می تواند به مدیریت وزن شما کمک کند.

این برنج سبوس دار با طعم عالی با خواص بی نظیر را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا از طعم و خواص شگفت انگیز آن بهره ببرید.

قیمت خرید برنج قهوه ای مرغوب

قیمت خرید برنج قهوه ای مرغوب برای خرید برنج قهوه ای مرغوب می توانید به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنید. برای اطلاع از قیمت برنج ایرانی می توانید به سایت ما مراجعه و یا با شماره های ما تماس حاصل فرمایید. این برنج عالی و خوش پخت با خواص بی نظیر را تهیه و روزانه از آن مصرف کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

1

یک پاسخ به “عرضه عمده برنج قهوه ای مرغوب”

  1. برنج قهوه ای فواید بسیار زیادی اگر امکانشو دارید حتما داخل برنامه غذاییتون قرار بدید

    0
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.