مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروشگاه برنج شمال در یزد

آنچه در این مقاله میخوانید...

فروشگاه برنج یزدقیمت برنج شمال در یزد
فروشگاه برنج یزد

طرفداران برنج شمال در یزد چگونه می توانند انواع برنج اصیل شمال را به صورت مستقیم و بدون واسطه از فروشگاه برنج خریداری کنند؟ آیا امکان خرید عمده برنج برای آنها با کمترین قیمت ممکن وجود دارد؟

فروشگاه برنج شمال در یزد

فروشگاه برنج یزد

استان یزد به عنوان یکی از استان های مهم در خرید برنج ایرانی است که نرخ خرید برنج شمال در این استان بسیار بالا است. بسیاری از خریداران عمده برنج شمال مایل هستند تا انواع مختلف برنج شمال را به صورت مستقیم از شالیکار خریداری کنند.

این امر منجر به خرید ارزانتر برنج [به دلیل عدم وجود واسطه ها و دلال ها] و حفظ کیفیت بالای برنج [به دلیل خالص و یکدست بودن برنج] می شود.

اما چگونه یک تاجر یزدی و یا یک فروشگاه برنج در یزد می تواند برنج شمال را از مراکز برنج شمال از قبیل بازرگانی برنج توسکا خریداری نماید؟
بدون شک اولین و مهمترین پارامتر در خرید برنج، اعتماد و اطمینان از طرف مشتری به مرکز فروش برنج در شمال است.

اولین و آخرین پیشنهاد ما جهت اعتماد شما به بازرگانی برنج توسکا این است که به صورت حضوری به دفتر مرکزی ما در مازندران مراجعه کرده و با بازدید از شالیزارها، کارخانه های شالیکوبی برنج و کارخانه های سورتینگ برنج با خیال راحت از این مجموعه خرید کنید

با خرید مستقیم برنج اصیل شمال از مراکز اصلی فروش برنج در شمال می توانید یک فروشگاه کامل برنج در یزد داشته باشید و پاسخگوی نیاز مشتریان باشید.

فروشگاه برنج یزد

قیمت برنج شمال در یزد

زمانی که مشتری از یزد به صورت حضوری یا اینترنتی از بازرگانی برنج توسکا خرید می کند باید تمام هزینه های جانبی را در نظر بگیرد.

بعد از ثبت نهایی سفارش، هزینه های زیر را باید در نظر داشت:

  1. اگر برنج از طریق باربری اتوبوس ارسال شود: مشتری بعد از خرید برنج باید هزینه حمل و هزینه انبارداری پرداخت کند. هزینه های حمل و انبارداری بایستی بعد از تحویل گرفتن برنج در یزد توسط مشتری به باربری پرداخت گردد. در این حالت برنج از ترمینال دولت ساری (باربری همسفر) بارگیری و ارسال می گردد.قیمت برنج شمال در یزد
  2. اگر برنج از طریق باربری نیسان، خاور، ایسوزو، تک و … ارسال شود: مشتری بعد از خرید برنج بایستی فقط هزینه حمل را بعد از تحویل گرفتن برنج به راننده پرداخت نماید. هزینه های ارسال در این حالت از حالت اول معمولا اندکی کمتر است.

با در نظر داشتن قیمت روز برنج شمال و اضافه کردن هزینه های فوق می توانید قیمت برنج شمال در یزد را برای خود به صورت دقیق محاسبه کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.