مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروش برنج دانه مرغی یا برنج نرمه

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج دانه مرغی چیست؟طرز تهیه برنج مرغیقیمت برنج دانه مرغیفروش برنج دانه مرغی

برنج دانه مرغی یا برنج نرمه یک نوع برنج نیم دانه بسیار ریز است که معمولا برای تبدیل به آرد برنج از آن استفاده می شود. اگر خریدار برنج دانه مرغی هستید به راحتی می توانید آن را از مرکز فروش برنج دانه مرغی مجموعه ما تهیه و خریداری نمایید.

برنج دانه مرغی چیست؟

برنج دانه مرغی یا برنج نرمه در واقع همان برنج نیم دانه بسیار ریز است. از برنج نرمه عموما برای تبدیل آن به آرد برنج استفاده می شود.
بنابراین فرقی ندارد برنج نرمه طارم باشد یا برنج نرمه کشت دوم یا برنج نرمه فجر یا برنج نرمه شیرودی.

برنج دانه مرغی چیست؟

طرز تهیه برنج مرغی

  1. در یک کارخانه برنجکوبی زمانی که شالی در حال تراشیده شدن و کوبیده شدن است از یک خروجی نیم دانه های درشت خارج می شوند و از یک خروجی دیگر نیم دانه های ریز (دانه مرغی یا نرمه برنج).
    به صورت تجربی می توان گفت که از هر یک تن شالی برنج تقریبا ۱۰ کیلوگرم برنج نرمه خارج می شود.
    طرز تهیه برنج مرغی
  2. علاوه بر کارخانه های برنجکوبی در کارخانه های سورتینگ برنج هم می توان برنج دانه مرغی را تهیه کرد. بدین شکل که برای سورت و پاک کردن نیم دانه های برنج یا لاشه های برنج ابتدا برنج های خیلی ریز (برنج نرمه) را به کمک دستگاه بوجاری از آنها جدا می کنند و سپس آن نیم دانه و یا لاشه ها را جهت پاک سازی وارد دستگاه سورتینگ می کنند.
    به صورت تجربی می توان گفت که از هر یک تن نیم دانه درشت و یا لاشه تقریبا ۲۰ کیلوگرم برنج نرمه خارج می شود.

برنج دانه مرغی را هم از کارخانه های برنجکوبی [هنگام تبدیل شالی به برنج سفید] می توان تهیه کرد و هم از کارخانه های سورتینگ برنج [هنگام بوجاری نیم دانه های درشت و لاشه ها].

قیمت برنج دانه مرغی

با توجه به اطلاعات فوق می توان نتیجه گرفت که برنج های دانه مرغی چقدر کمیاب هستند زیرا به ازای هر تن شالی برنج فقط ۱۰ کیلوگرم و به ازای هر تن نیم دانه درشت و یا لاشه فقط ۲۰ کیلوگرم برنج دانه مرغی می توان تهیه کرد.
به علت کمبود دانه های نرمه یا مرغی در بازار و همچنین بخاطر تقاضای بالای این نوع برنج برای مصارف مختلف، قیمت برنج دانه مرغی در طول سال کاملا متغیر است.
در تیر ماه و مرداد ماه با برداشت برنج کشت اول و شروع کار کارخانه های برنجکوبی می توان برنج دانه مرغی را به نسبت زیاد از این کارخانه ها یا مراکز خرید و فروش برنج و شالی در شمال تهیه و خریداری کرد.

قیمت برنج دانه مرغی
در مهر ماه و آبان ماه با برداشت برنج کشت دوم مجددا می توان برنج مرغی را تا حدود زیادی تهیه کرد. ولی به طور کلی در ماه های دیگر سال این نوع برنج به سختی یافت می شود مگر اینکه یک بنکدار یا انباردار با انبار زدن برنج دانه مرغی اقدام به فروش آن کند.
بنابراین قیمت برنج نرمه در فصول مختلف سال متغیر است.

پیشنهاد میکنیم برای دریافت قیمت روز برنج دانه مرغی یا برنج نرمه با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید (۰۹۱۱۹۰۵۵۹۹۸)

فروش برنج دانه مرغی

خریداران برنج دانه مرغی از قبیل کارخانه های تولید آرد برنج، کارخانه های تولید ماکارونی، کارگاه های شیرینی پزی و … برای خرید برنج نرمه با قیمت ارزان می توانند برنج دانه مرغی مورد نیاز خود را از مرکز فروش برنج دانه مرغی مجموعه ما تهیه کنند.

فروش برنج دانه مرغی
اگر هدف شما خرید عمده برنج نرمه در تناژ بالا است حتما بایستی قبل از تیر ماه با مجموعه ما هماهنگی های اولیه را انجام داده و سپس طبق قراردادی که بین تامین کننده و خریدار توافق شده بود برنج نرمه مورد نیاز شما تهیه و در مقصد مورد نظر به خریدار تحویل گردد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد رأی: 3

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.