مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مراکز خرید برنج طارم سنگی محلی

آنچه در این مقاله میخوانید...

ویژگی خاص برنج طارم سنگی محلیقیمت فروش برنچ طارم سنگی محلی

به جرات می توان گفت برنج طارم یکی از بهترین انواع برنج ایرانی و بیشتر محصول شالیزارهای شمال است، کیفیت فوق العاده و ویژگی های خاص این برنج باعث شده که بسیار پر مصرف و پر فروش باشد و کاربرد فراوانی در منازل، رستوران ها، تالارها و مهمانی های مختلف داشته باشد. می توان نسبت به خرید برنج طارم سنگی محلی به صورت کاملا سالم و ارگانیک و در بهترین بسته بندی های استاندارد با کیفیت بالا و قیمت مناسب اقدام نمود.

ویژگی خاص برنج طارم سنگی محلی

از جمله ویژگی های خاص برنج طارم سنگی محلی می توان به عطر بسیار خوش بو و دل پذیر و طعم بسیار خوشمزه و مطبوع آن اشاره کرد که بسیار مشهور بوده و زبانزد است.

این برنج دارای رنگی کدر و مایل به نباتی است که دارای شکل ظاهری و دانه های بسیار با کیفیت می باشد.

برنج با کیفیت طارم پختی بسیار عالی دارد و به دلیل ویژگی های خاص، پخت آسان و راحت و درجه کیفی بسیار بالا در مهمان پذیرهای مختلف که به ذائقه مشتری اهمیت می دهند، بسیار پخته شده و برای طبخ غذاهای مختلف به کار می رود.

ویژگی خاص برنج طارم سنگی محلی

برنج طارم سنگی را به نام های مختلف طارم استخوانی، سنگ طارم، طارم محلی و طارم عطری می شناسند، این برنج نسبت به دیگر انواع در اولویت قرار دارد و رتبه اول را در بین برنج های دیگر از نظر پخت، طعم، عطر و خواص دارد.

برنج طارم نسبت به دیگر انواع برنج بسیار سالم تر است و این خاصیت دیگر ویژگی برنج خوب طارم می باشد، گیاه آن در برابر آفات مختلف مقاومت بسیاری از خود نشان داده و هیچ گونه سمی را دریافت نمی کند.

محل کاشت این برنج ها باید خاک حاصل خیزی داشته باشد تا تمامی مواد مغذی را دریافت نموده و به خوبی رشد کرده و کیفیت بالایی داشته باشد.

گیاه برنج طارم ساقه ای باریک دارد، به همین دلیل کرم ساقه خوار نمی تواند وارد آن شود و کشاورز سم ضد آفت استفاده نکرده و این خود باعث مرغوبیت بالای این برنج و افزایش خواص آن می شود.

از جمله فواید این برنج می توان به میزان بالای ویتامین ها، املاح معدنی و میزان بالای فیبر، نشاسته و انواع کربوهیدرات در آن اشاره کرده که باعث شده این برنج به تامین انرژی فوری و سریع بدن، ثابت کردن قند خون، فعالیت خوب و مناسب دستگاه گوارش و تامین مواد غذایی کامل مورد نیاز بدن بسیار کمک نماید.

قیمت فروش برنچ طارم سنگی محلی

برای خرید و تهیه برنج باید به نکات مختلفی از جمله عطر و بوی برنج، طعم و مزه آن، پخت برنج، خواص مختلف آن، سلامت و ارگانیک بودن برنج و بسته بندی های مختلف آن توجه کرد و بر اساس این ویژگی ها نسبت به خرید برنج اقدام نمود.

قیمت فروش برنچ طارم سنگی محلی

برای بسیاری از خریداران قیمت محصول از اهمیت بسیاری برخوردار است، برنج دانه درشت طارم نسبت به کیفیت و مزایایی که دارد از قیمت های اقتصادی و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد.

قیمت فروش برنچ طارم سنگی محلی به عوامل مختلفی همچون میزان کیفیت محصول، حجم های مشخص آن، نوع بسته بندی، وارداتی و صادراتی بودن کالا، میزان عرضه و تقاضا و نوسانات بازار بستگی دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.