مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز توزیع برنج سرلاشه طارم

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع برنج سرلاشه طارم کشت دومقیمت بهترین برنج سرلاشه طارم

برنج سرلاشه طارم یکی از نمونه های برنج نیم دانه با کیفیت بوده که عطر و طعم دلپذیری را با خود همراه خواهد داشت و نمونه های مختلف این محصول را می توان از مرکز توزیع برنج تهیه نمود.

انواع برنج سرلاشه طارم کشت دوم

در حقیقت برنج سرلاشه طارم کشت دوم از سه بخش سرلاشه، طارم و کشت دوم تشکیل شده است که هر کدام تعاریفی جداگانه داشته و در کنار هم ارتباط معنایی پیدا خواهند کرد. بنابراین در این بخش ابتدا به تعریف جداگانه ای از سرلاشه، انواع برنج طارم و کشت دوم خواهیم پرداخت.

در واقع برنج طارم از با کیفیت ترین برنج های ایرانی بوده که عطر و طعم دلپذیری به همراه خواهد داشت. این نمونه از برنج در تمامی مناطق شمال کشور کشت می شوند، اما نمونه هایی که در شمال مازندران کشت می شوند، نسبت به مناطق دیگر بهترین کیفیت را دارند.

انواع برنج سرلاشه طارم کشت دوم

و اما منظور از کشت دوم برنج طارم این است که، بعد از برداشت کشت اول برنج، کشت دوم آن در اواسط مرداد کاشته شده و در پاییز برداشت خواهند شد و برنج کشت دوم در مراحل کاشت، داشت و برداشت با برنج کشت اول هیچ تفاوتی نخواهد داشت، اما در کشت دوم به منابع آب و خاک دسترسی بیشتری داشته و در نتیجه کیفیت بهتری داشته و مغدی تر خواهد بود و از این رو کشت دوم نسبت به کشت اول گران تر می باشد.

حال به بررسی برنج سرلاشه می پردازیم و منظور از برنج سرلاشه، همان برنج های نیم دانه ای بوده که در طی عملیاتی که بر روی برنج انجام می دهند، برخی از دانه های برنج شکسته شده و طی مراحل الک کردن از دانه های سالم برنج جدا می گردند و در کیسه های جداگانه بسته بندی شده و با عنوان برنج سرلاشه و با همان کیفیت نمونه اصلی، ولی با قیمت پایین تری به فروش خواهند رسید.

بنابراین برنج سرلاشه طارم کشت دوم، همان نمونه های برنج طارم می باشد که در کشت دوم و در پاییز برداشت شده و پس از آن سرلاشه این نمونه از برنج ها به بازار عرضه می گردد  و از انواع مختلفی چون برنج های طارم هاشمی، طارم دیلمی، طارم محلی، طارم امر الهی، طارم سنگی، طارم عسگری و…. موجود می باشند.

قیمت بهترین برنج سرلاشه طارم

قیمت بهترین برنج سرلاشه طارم

برنج سرلاشه طارم بر اساس این که مربوط به کدام منطقه بوده و یا با توجه به کاشت اول یا دوم بودن برنج و هم چنین مقدار کشت برنج در سال، دارای قیمت های متفاوتی می باشد. ولی در مجموع به دلیل نوسانات ارز و تحولات بازار قیمت دقیقی برای این گونه از محصولات نمی توان مشخص نمود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.