مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز خرید برنج طارم هاشمی درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

میزان کیفیت برنج طارم هاشمی درجه یکسفارش عمده برنج طارم هاشمی درجه یک
فروشگاه برنج طارم هاشمی

برنج یک گیاه یک ساله است و جزء یکی از غلات پر خاصیت است. یکی از محصولاتی است که انواع گوناگون دارد و یکی از نمونه های آن را برنج طارم هاشمی درجه یک می گویند. امروزه شرکتی که برنج هاشمی را تولید می کند در بسته بندی خاصی است. در بیشتر فروشگاه ها برنج هاشمی ۱۰ کیلویی برای فروش است و شما اگر به مقدار کم می خواهید خرید کنید می توانید آن را تهیه کنید.

میزان کیفیت برنج طارم هاشمی درجه یک

برنج یکی از محصولاتی است که بیشتر در مناطق آسیایی و کشورهایی که آب و هوای مرطوب و فصل های پر بارشی است میروید. ایران یکی از کشورهایی است که از همان زمان قدیم معروف به تولیدکننده برنج بوده و محصول خود را به کشورهای دیگر هم صادر می کرده است. برنج انواع گوناگونی دارد و استان گیلان یکی از استان های شمالی کشور است که کشت برنج در آن رونق دارد. برنج هاشمی گیلان یکی از انواعی است که در آن منطقه تولید میشود که خیلی هم پر طرفدار است.

امروزه مردم از برنج به عنوان یکی از وعده های غذایی اصلی خود استفاده می کنند. استان های گیلان و مازندران یکی از تولیدکنندگان بزرگ کشور هستند که سالیانه ۸۰ درصد تولید برنج ایران در این دو استان تولید می شود.

میزان کیفیت برنج طارم هاشمی درجه یک

برنج هاشمی نسبت به برنج های دیگر خوشه های بلندتری دارد و ساقه آن نازک تر از خوشه های برنج معمولی بوده است.  این برنج انتهای گرد و کمی تپل تر از برنج های دیگر است.

میزان کیفیت برنج هاشمی درجه یک خیلی زیاد است و هنگام پخت هم بوی خیلی خوب و هم طعم عالی دارد، این برنج توسط کشاورزان گیلانی کشف شده است و از کشورهای خارجی وارد نشده است. برنج هاشمی امروزه جزء یکی از بهترین و پرفروش ترین برنج هایی است که هم به دلیل معروفیت و هم به دلیل خوش پخت بودن آن طرفدار زیادی دارد و کشاورزان از کشت این برنج سود خوبی دریافت می کنند.

بیشتر مردم مناطق شمالی کشور به کشاورزی مشغول بوده و درآمدشان از کاشت این محصول است.

سفارش عمده برنج طارم هاشمی درجه یک

سفارش عمده برنج طارم هاشمی درجه یک

در این سالها برای اینکه مردم شهرهای دیگر هم برای اینکه بتوانند از برنج های منطقه شمالی استفاده کنند کشاورزان شمالی برای خود مانند یک نمایندگی در هر شهری افتتاح کردند که همه بتوانند از این محصول پرطرفدار استفاده کنند. شما هم برای سفارش عمده طارم هاشمی درجه یک می توانید به آنها مراجعه کنید، چراکه طارم هاشمی برنج دانه درشت است که تقاضا برای آن زیاد است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.