مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

مرکز فروش برنج ندا مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

ویژگی خاص برنج های مرغوب نداسفارش فوری برنج های ندا مرغوب

برنج، یکی از مواد غذایی است که در سر سفره های بسیاری از افراد جهان قرار دارد و در بین مردم بسیار محبوب می باشد.

برنج ندا مرغوب، یکی از پرطرفدار ترین برنج های موجود در بازار می باشد که دارای خواص بسیاری است، این برنج دارای عطر و طعم مطبوعی می باشد.

ویژگی خاص برنج های مرغوب ندا

برنج ندا، یکی از قدیمی ترین برنج های موجود در بازار می باشد.

از خواص عالی برنج ندا موارد زیر را می توانیم ذکر کنیم از جمله: شباهت زیادی به برنج طارم دارد، از برنج های دیگر هفت الی ده روز زودتر بدست می آید، این محصول به دلیل شباهت زیادی که به برنج طارم دارد باعث سوء استفاده بعضی از تاجران می شود، این برنج در مقابل آفات مقاوم است به همین دلیل از سموم کمتر استفاده می شود و در نتیجه این برنج سالم تر است، این برنج محصول دهی خوبی دارد در هر هکتار تقریبا هشت تن برنج به عمل می آید، طول دانه های این برنج تقریبا هفت میلی متر است و نسبت به سایر برنج ها کمتر قد می کشد، رنگ دانه های این برنج معمولا سفید شفاف می باشد و ماندگاری بالایی دارد.

ویژگی خاص برنج های مرغوب ندا

برای تشخیص یک برنج مرغوب ندا باید یک مشت کوچک از آن را برداریم و خوب در دو دست به هم بمالیم و سپس آن را ها کنیم، بعد بو بکشیم اگر این برنج دارای بوی خوب و مطبوع باشد این برنج، برنج اصل ندا است.

اکثر برنج های موجود در بازار نیم دانه و شکسته می باشند و این در طعم و ظاهر برنج اثر می گذارد پس بهتر است برنج درسته بخریم. هنگام خرید یک مشت از برنج را بر می داریم و میزان نیم دانه بودن آن مشخص می شود.

این برنج را می توانیم همراه ماست،خورشت، گوشت چرخ کرده، کباب و ….استفاده کنیم و همچنین برای پخت شله زرد و شیر برنج نیز استفاده می کنند.

سفارش فوری برنج های ندا مرغوب

این برنج دارای عطر و طعم خوبی می باشد، اما از سایر برنج های ایرانی عطر کمتری دارد و به همین دلیل قیمت ارزان تری دارد. این برنج به دلیل پخت ضعیف و عطر کم مناسب مهمانی ها و مجالس نمی باشد.

سفارش فوری برنج های ندا مرغوب

عرضه این برنج توسط شرکت های پخش برنج ندا صورت می گیرد و برای سفارش انواع برنج به صورت عمده باید به این شرکت ها مراجعه کنیم و محصول را خریداری کنیم. برای خرید جزئی به فروشگاه ها باید مراجعه کنیم. برای خرید این برنج مرغوب می توانیم از سایت های اینترنتی معتبر نیز اقدام کنیم.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.