مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

نرخ روز برنج ایرانی اصل

آنچه در این مقاله میخوانید...

راه تشخیص برنج ایرانی اصل از تقلبیتولید عمده برنج ایرانی اصل
فروش برنج شیرودی

نرخ روز برنج ایرانی اصل با توجه به کیفیت و یکدست بودن آن تعیین می شود. همانطور که می دانید ارقام مختلفی از برنج ایرانی در بازار موجود بوده که هم به صورت کیسه های ۱۰ کیلوگرمی و هم به صورت فله ای برای فروش عرضه می شود.

نرخ روز برنج ایرانی در ماه های اخیر با روند افزایشی روبه رو بوده و از این رو بسیاری از خریداران ترجیح می دهند، قبل از خرید از قیمت ها آگاه شوند. می توانید با جستجو در اینترنت، قیمت ها را مشاهده کنید.

راه تشخیص برنج ایرانی اصل از تقلبی

راه تشخیص برنج ایرانی اصل از تقلبی

به جرات می توان گفت برنج ایرانی یکی از اصیل ترین و باکیفیت ترین انواع برنج در جهان است. طعم و مزه و ارگانیک بودن برنج ایرانی در همه جهان زبانزد است. به دلیل قیمت بالا، امروزه انواع برنج های مشابه و تقلبی هم در بازار وجود دارد که به عنوان برنج ایرانی معرفی می شود.

روش های مختلفی برای تشخیص برنج اصل وجود دارد که در ادامه به ذکر آنها خواهیم پرداخت.

اولین راه تشخیص توجه به عطر، رنگ و اندازه دانه های برنج می باشد. برنج ایرانی عطر بسیار خوبی دارد. اندازه دانه ها از انواع برنج هندی و پاکستانی کوتاه تر بوده و رنگ آن سفید و شیری رنگ است. یک روش مرسوم دیگر برای تشخیص برنج اصل ان است که آن را برای ۴ الی ۵ روز در آب خیس کنید و بگذارید بماند. اگر در این چند روز برنج اصل باشد، کپک می زند و در غیر اینصورت تقلبی است.

برنج ایرانی به دلیل بالا بودن نشاسته آن نمی سوزد. اگر دانه های برنج را بر روی آتش قرار دهید، شروع به برشته شدن می کنند و این نشان دهنده آن است که برنج اصل را خریداری کرده اید. اگر دانه های برنج بر روی حرارت، آتش گرفت و دود شد نشان دهنده تقلبی بودن برنج می باشد.

تولید عمده برنج ایرانی اصل

تولید عمده برنج ایرانی اصل

تولید عمده برنج ایرانی اصل در شالیزارهای شمال کشور انجام می شود. هرچند برنج در استان های مختلفی از کشور مانند ایلام، سیستان و بلوچستان و دیگر شهرها هم تولید می شود اما استان های گیلان و مازندران به عنوان قطب تولید این محصول شناخته می شوند. برنج های این منطقه از نظر رقم تنوع بالایی داشته و از معروفترین انواع آن می توان به برنج هاشمی، طارم محلی و فجر اشاره نمود.

تولید عمده و عرضه محصول به صورت مستقیم سبب شده شده خریداران بتوانند این محصول را با قیمت مناسبتری تهیه کنند. مزیت دیگر تولید عمده در این بوده که علاوه بر تزریق به بازار داخلی و تامین نیاز داخل، امکان صادرات مازاد برنج تولیدی به کشورهای دیگر هم فراهم آمده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.