مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

وارد کننده برنج ایرانی اعلا

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی خواص برنج ایرانی اعلاعرضه مستقیم برنج ایرانی اعلا

وارد کننده برنج ایرانی اعلا در تمامی طول سال می کوشد تا بتواند بهترین و باکیفیت ترین برنج ها را وارد بازارهای فروش کند و هدف اصلی آن جلب رضایت مشتری و همچنین فروش بالا است. برنج ایرانی از شهرهای شمالی کشور و توسط بازرگانان یا شرکت ها به سایر نقاط ایران و جهان وارد می شوند.

بررسی خواص برنج ایرانی اعلا

برنج ایرانی اعلا از مرغوب ترین و باکیفیت ترین انواع برنج ایرانی است که از عطر و طعم ویژه ای برخوردار بوده و بسیار خوش پخت و خوش طعم بوده و زینت بخش اکثر سفره های ایرانیان می باشد.

 ناگفته نماند که از مزیت ها و  خواص منحصر بفرد بارز این نوع برنج عالی می توان به داشتن عطر و طعم خاص، بوی خوش، نرمی و خوش خوراک بودن، دارای دانه های بلند، دارای رنگ سفید، که از فواید خوبی  برخوردار بوده و نیز سبب شده مشتریان و طرفداران زیادی را جذب خود نماید.

بررسی خواص برنج ایرانی اعلا

افرادی که از بیماری های گوارشی رنج می برند و یا با خوردن برنج های پاکستانی چاق می شوند و نفخ می کنند بهتر است از برنج های ایرانی استفاده کنند زیرا سرشار از خواص بیشمار است و ویتامین، فیبر،نشاسته و غیره دارد.

اکثر برنج های ایرانی از جمله برنج تازه شمال مرغوبیت و با کیفیت عالی داشته در بازارهای جهانی به فروش می رسند که این محصول از ارزش غذایی فراوان در نوع خود برخوردار می باشد از این رو امروزه مشتریان داخلی و خارجی زیادی را به خود اختصاص داده اند.

عرضه مستقیم برنج ایرانی اعلا

برنج ایرانی خوش طعم از نوع درجه یک و ممتاز در بسته ها و کیسه های پنج کیلویی به صورت بسته بندی های گونی، پلاستیک ضخیم، کیسه نایلونی وکیوم و همچنین به صورت فله ای در بازار های فروش وجود دارند که در انواع برندهای متفاوت و نسبت به ذائقه افراد متفاوت می باشند.

عرضه مستقیم برنج ایرانی اعلا

ضمنا این گونه بسته بندی ها دارای استانداردهای خاص دنیا و نیز کاملا ارگانیک و بهداشتی بوده که بسیار سبک و از لحاظ حمل و نقل راحت تر می باشند.

عرضه مستقیم برنج با بهترین کیفیت که از بهترین شالیزارهای شمال برداشت شده و دارای عطر و طعم دل انگیزی بوده، یک فرصت اقتصادی مناسب و سودمند برای خریداران و علاقه مندان به این محصول می باشد.

برنج های شمال مخصوص استان گیلان بوده که به دلیل کیفیتش از معروفیت خاصی برخوردار بوده و همچنین سالانه با تعداد حجم بالا و تعداد سفارشات بالا از طرف کشورهای خارجی همراه می باشد که توانسته نیاز این بازاریان را تامین نماید.

فروش این مدل برنج های ایرانی به صورت اینترنتی و مستقیم هم امکان پذیر است که شما مشتریان عزیز می توانید از نمایندگی ها و سایت های فروش مان به راحتی محصول را به صورت عمده سفارش دهید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.