مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

آخرین قیمت برنج طارم هاشمی اصل

آنچه در این مقاله میخوانید...

معرفی برنج طارم هاشمی معطرمرکز خرید برنج طارم هاشمی با قیمت مناسب

خرید برنج طارم هاشمی اصل را در مراکز فروش برنج ایرانی که در شمال کشور واقع هستند تجربه کنید. چرا که فروش برنج طارم هاشمی فوق اعلا در این مراکز به صورت خالص و با قیمت مناسب انجام میشود.

آخرین قیمت برنج طارم هاشمی اصل

بازرگانی برنج توسکا با عرضه مستقیم برنج طارم از کشاورز به مشتری، در تمام فصول سال آماده تامین برنج طارم هاشمی اصیل با قیمت مناسب در تناژ بالا و به صورت عمده میباشد.

معرفی برنج طارم هاشمی معطر

برنج طارم هاشمی از برنج های معطر و کیفی ایرانی میباشد که بیشتر در استان مازندران و شمال کشور کشت میشود. این برنج در مقایسه با برنج های پرمحصول عطر و پخت بسیار عالی دارد و پس از پخت به همان نرمی اول باقی میماند.

بیشترین میزان تولید برنج طارم هاشمی در استان مازندران میباشد از این رو مرکز فروش عمده برنج طارم هاشمی درجه یک در این ناحیه میباشد. خریداران برنج طارم هاشمی برای خرید برنج با قیمت مناسب باید در فصل برداشت برنج طارم، اقدام به خرید عمده برنج طارم هاشمی نمایند.

معرفی برنج طارم هاشمی معطر

این برنج تا چند ماه پس از برداشت عطر و طعم بینظیری دارد از این رو به عنوان معطرترین برنج ایرانی شناخته میشود. بهتر است این برنج تا ۲ ماه پس از برداشت پخته نشود و در کیسه بماند، به اصطلاخ کیسه بخورد، تا پخت بهتری از آن را تجربه کنید.

به دلایل زیر این محصول تاکنون به عنوان پرفروش ترین برنج ایرانی در شمال کشور شناخته میشود:

  1. خوشپخت بودن برنج طارم هاشمی
  2.  ماندگاری طولانی پس از پخت
  3. خوش قد بودن برنج قبل و بعد از پخت
  4. قیمت مناسب برنج

مرکز خرید برنج طارم هاشمی با قیمت مناسب

با توجه به تولید گسترده برنج طارم هاشمی معطر در استان مازندران، بزرگترین مراکز فروش عمده برنج طارم هاشمی در این استان واقع شده است. بنابراین برای خرید عمده برنج طارم هاشمی مازندران میتوانید به صورت حضوری و یا اینترنتی این محصول را مستقیما از شمال کشور تهیه کنید.

مرکز خرید برنج طارم هاشمی با قیمت مناسب

خرید برنج طارم هاشمی اصل به صورت خالص و به صورت مستقیم از کشاورز از مهم ترین دغدغه های تاجران و خریداران برنج ایرانی میباشد. قیمت فروش برنج طارم هاشمی اعلا در مجموعه توسکا با مناسب ترین قیمت برای مشتریان عمده محاسبه میشود.

در بازرگانی برنج توسکا انواع برنج اصیل شمال به صورت مستقیم از کشاورزان روستای پهناب تهیه میشود از این رو میتوانید برنج شمال را به صورت عمده و با قیمت مناسب از مرکز تولید آن تهیه نمایید.

همچنین مشتریان عمده برنج شمال برای تهیه برنج طارم هاشمی اصل میتوانند این محصول را به صورت نمونه در بسته های ۱۰ کیلوگرمی تهیه نمایند تا از کیفیت و اصیل بودن برنج اطمینان بیابند.

برای اطلاع از قیمت برنج طارم هاشمی امروز میتوانید به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و یا با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.