مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

انواع برنج معطر ایرانی کدامند؟

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع برنج شمالبهترین برنج عطری ایرانیقیمت برنج معطر ایرانی
فروش برنج طارم

کدام برنج ایرانی معطر است؟ برای خرید برنج معطر از کجا خرید کنیم؟ در کشور ایران و به خصوص شمال کشور انواع برنج عطری ایرانی کشت میشود که اکثریت آن ها از جمله برنج های معطر ایرانی شناخته میشوند. اگر قصد خرید و یا آشنایی با این برنج ها را دارید مقاله زیر را کامل مطالعه کنید.

انواع برنج شمال

انواع برنج ایرانی مرغوب در شمال کشور و استان های گیلان، مازندران و گلستان کشت میشود. به دلیل آب و هوای مساعد و مرطوب بودن خاک و حاصل خیز بودن آن، کشاورزان این منطقه برنج های مرغوب و معطر را تولید کرده و به بازار عرضه میکنند.

انواع برنج شمال

برنج های کشت دوم امراللهی و طارم هاشمی از انواع برنج های مازندران هستند که به دلیل عطر و پخت عالی در میان انواع برنج شمال برتر هستند. برنج های راتون یا دونوج و فجر و شیرودی و ندا نیز از انواع برنج ایرانی هستند که در مازندران یافت میشوند. هر یک از این برنج ها به دلیل ویژگی های متفاوتی که دارند از قیمت متفاوتی برخوردارند.

ویژگی هایی مانند: عطر و پخت، پخت و ظاهر یک برنج هر چقدر که بهتر باشد این برنج مرغوب تر و گران تر خواهد شد. برای بررسی دقیق ویژگی های برنج شمال مقاله راه های تشخیص برنج خالص ایرانی را مطالعه کنید.

بهترین برنج عطری ایرانی

کشور ایران به عنوان بزرگ ترین تولید کننده و مصرف کننده برنج در جهان شناخته میشود. برنج عطری ایرانی محصولی از شالیزارهای شمال ایران است که به دلیل شرایط جوی مناسب و خاک غنی بهترین برنج عطری ایرانی تولید میشود. شما خریدار برنج عطری ایرانی باید ابتدا مرکز فروش معتبر در شمال کشور را شناسایی کرده و با توجه به بودجه تان اقدام به خرید نمایید.

مجموعه توسکا واقع در استان مازندران یکی از بزرگترین عرضه کنندگان برنج معطر ایرانی در شمال کشور است که امکان خرید و دریافت برنج خالص و یکدست، مطابق با سلیقه مشتریان در هر تناژی تهیه و عرضه مینماید.

برای دریافت مشاوره خرید و هرگونه پرسش پیرامون این محصول با مدیرفروش این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت برنج معطر ایرانی

قیمت برنج معطر ایرانی

قیمت برنج های ایرانی در بازار خرید و فروش برنج متفاوت است و این تفاوت در قیمت ها به دلیل وجود واسطه و دلالان در بازار خرید و فروش میباشد. بنابراین بهترین راه حل برای حذف واسطه و دلال در معاملات خرید مستقیم از مراکز تولید و پخش برنج است. شما میتوانید برای خرید برنج معطر و خوشپخت ایرانی محصول موردنظرتان را از توسکا خریداری کنید قیمت انواع برنج معطر ایرانی در لیست قیمت برنج توسکا قابل مشاهده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.