مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

برنج طارم با قیمت مناسب از کجا بخریم؟

آنچه در این مقاله میخوانید...

مزیت های برنج کیفی طارم نسبت به برنج های دیگرقیمت پایه برنج طارم چگونه رقم می خورد؟خرید و فروش برنج طارم محلی درجه یک
مرکز فروش برنج شمال

خرید برنج طارم اصل به صورت خالص و با قیمت ارزان فقط از تولید کننده برنج طارم قابل انجام است. اگر به دنبال برنج خالص و درجه یک طارم با قیمت مناسب هستید کافیست همین الان با مجموعه برنج توسکا تماس بگیرید.

برنج طارم با قیمت مناسب از کجا بخریم؟

مزیت های برنج کیفی طارم نسبت به برنج های دیگر

برنج طارم در مازندران کشت می شود. این برنج کیفی از کیفیت عطر و پخت بالایی برخوردار است. همین موضوع باعث شده تا در بحث صادرات برنج ایرانی برنج طارم مازندران در رتبه های نخست قرار بگیرید‌.

ظاهر سفید و مجلسی مزید بر علت شده تا صادرکنندگان برنج ایرانی آن را به عنوان گزینه های اول صادرات انتخاب کنند. در فروشگاه های برنج ایرانی اغلب برنج طارم را مشاهده خواهید کرد. اما اغلب این برنج ها قابل اعتماد نیستند.

مزیت های برنج کیفی طارم نسبت به برنج های دیگر

توجه داشته باشید که برنج طارم دارای انواع گوناگونی میباشد از جمله برنج طارم محلی، برنج طارم هاشمی، برنج طارم دم سیاه، برنج طارم دیلمانی، برنج سنگ طارم و … گفتنی ست که انواع برنج طارم در کیفیت و عطر و پخت تقریبا مشابه یکدیگرند اما با توجه به نوع بذر و منطقه کشت آن با یکدیگر کمی متفاوت خواهند بود.

در نهایت در زمان خرید برنج، بسته بندی برنج طارم بسیار مهم است ولی قبل از هر چیز مهمترین پارامتر در خرید و فروش برنج بحث کیفیت آن می باشد. کیفیت برنج شامل میزان درصد خرد، خالص بودن بار، نحوه سورت و بوجاری برنج و… میباشد.

قیمت پایه برنج طارم چگونه رقم می خورد؟

میتوان گفت که همه صادرکنندگان و تاجران برنج به دنبال قیمت پایه برنج طارم هستند. زیرا در خرید عمده علاوه بر بحث کیفیت پارامتر قیمت نقش اساسی را ایفا می کند.

بدون شک اغلب تامین کنندگان برنج ایرانی در شمال قیمت پایه و واقعی برنج طارم را اعلام نمی کنند. آنها به دنبال سود بیشتر هستند.

قیمت پایه برنج طارم از قیمت شالی ها رقم می خورد. مراکز فروشی که توانایی خرید و فروش شالی های برنج را دارند توانایی تامین عمده برنج با قیمت پایه را دارند.

قیمت پایه برنج طارم چگونه رقم می خورد؟

در خرید و فروش برنج طارم علاوه بر پارامتر قیمت باید به عطر و پخت آن هم دقت شود‌. همچنین کیفیت سورت و بوجاری بسیار مهم است. برنج طارم باید یکدست، تمیز و بدون خرد با قیمت مناسب عرضه گردد.

مجموعه توسکا به عنوان بزرگترین مرکز فعال فروش انواع برنج شمال، در تمام طول سال آماده تامین برنج طارم در تناژ بالا به سفارش مشتریان میباشد. همچنین برای دریافت قیمت روز برنج طارم شمال میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

خرید و فروش برنج طارم محلی درجه یک

برخی دیگر از مشتریان به دنبال برنج طارم عطری هستند. برنج طارم که عطر آن نسبت به بقیه بیشتر باشد. برنج طارم محلی گزینه مناسبی خواهد بود. البته خالص بودن بار ملاک اصلی در خرید و فروش است. چرا که حتی دیده شده برخی از برنج های طارم از طارم محلی هم عطر بیشتری دارند‌.

خرید و فروش برنج طارم محلی درجه یک

نکته مهم خالص بودن برنج طارم است که روی قیمت فروش برنج طارم تاثیرگذار خواهد بود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.