مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

برنج فوق عطری راتون به قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانید...

علت عطر زیاد برنج راتوننحوه خرید برنج عطری با قیمت کارخانه

مجموعه برنج توسکا عرضه کننده مستقیم برنج فوق عطری رتون به قیمت کارخانه ای است. این برنج با نام های راتون، چین دوم و دونوج نیز شناخته میشود از این رو تمامی این الفاظ به یک نوع از برنج کشت دوم اختصاص داده میشود.

برنج فوق عطری راتون به قیمت کارخانه

علت عطر زیاد برنج راتون

عطر برنج ایرانی از مهمترین پارامترهای هر خریدار در خرید برنج می باشد. برنج ایرانی به عنوان برنج خوش عطر در میان مردم شناخته می شود. با روی کار آمدن روش های نوین کشاورزی با اینکه کار شالیکار راحتتر شده است ولی عطر برنج به مرور کمتر شده است.

اما چه عوامی منجر به کاهش عطر برنج های شمالی شده است؟

علت عطر زیاد برنج راتون

۱٫ نوع برنج: اولین و مهترین عامل تاثیرگذار بر روی عطر برنج، نوع و گونه برنج ایرانی است. برنج های کیفی شمال مانند برنج طارم و هاشمی ذاتا خوش عطر هستند.
در مقابل برنج های پرمحصول مانند ندا، شیرودی و فجر ذاتا عطر زیادی ندارند.

۲٫ منطقه جغرافیایی: در برخی از مناطق ایران بخاطر شرایط مساعد و خنک آب و هوایی و همچنین خاک مساعد شاهد برنج های خوش عطر ایرانی هستیم.
در واقع زمانی که برنج در حوالی پاییز رشد می کند بخاطر اب و هوا خنک پاییزه شاهد برنج خوش عطر هستیم.

در نتیجه برنج های پاییزه خوش عطرترین برنج های ایرانی هستند.

۳٫ نحوه برداشت، خشک کردن و تبدیل شالی ها به برنج سفید: در قدیم کشاورزان به کمک داس به صورت دستی شالی ها را درو می کردند و به کمک طبیعی و به کمک نور آفتاب شالی ها را خشک می کردند.

سپس به کمک دستگاه های سنتی شالی ها به برنج سفید تبدیل میشد. در این روش معمولا یک لایه نازک از سبوس روی دانه برنج باقی می ماند و باعث عطری شدن برنج میشد‌. البته عوامل دیگر همچون استفاده از سموم شیمیایی، نوع آب مورد استفاده در برنجکاری و… در عطر برنج بی تاثیر نیستند.

نحوه خرید برنج عطری با قیمت کارخانه

می دانیم برنج های پاییزه همچون برنج های کشت دوم و چین دوم از خوش عطرترین برنج های شمالی هستند. این دو نوع برنج فوق عطری در کنار برنج عطری طارم از برنج های خوشپخت مازندران هم نیز می باشند.

مهمترین عامل در خرید برنج فوق عطری خالص بودن برنج است. اگر برنج به صورت مستقیم از کارخانه یا کشاورز خریداری گردد این اطمینان تا حدود زیادی حاصل خواهد شد.

نحوه خرید برنج عطری با قیمت کارخانه

مجموعه برنج توسکا با خرید مستقیم برنج های فوق عطری کشت دوم و چین دوم از با تجربه ترین کشاورزان روستا اقدام به فروش برنج فوق عطری به قیمت کارخانه می کند.

قیمت برنج های فوق عطری با اینکه بالاست ولی اگر بدون دخالت واسطه ها به دست مشتری برسد با قیمت کارخانه ای خواهد بود‌. اما بسیاری از طرفداران برنج های ایرانی ترجیح می دهند تا برنج فوق عطری رتون یا راتون را تست کنند. زیرا برنج چین دوم یا رتون از برنج های ارگانیک شمالی است.

سلامت برنج رتون در کنار عطر بینظیر آن باعث فروش بالای آن شده است‌. مخصوصا مصرف کنندگان خانگی برای طبخ و مصارف خانگی از برنج راتون می توانند استفاده کنند.

در خرید و فروش برنج فوق عطری رتون اگر رتون به قیمت کارخانه ای باشد فروش بصورت تناژ بالا صورت خواهد گرفت. قیمت عمده برنج فوق عطری رتون را می توانید از مجموعه برنج توسکا دریافت نمایید. قیمت روز و کارخانه ای برنج رتون به صورت روزانه در اختیار شما خواهد بود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.