مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

توزیع بهترین برنج ایرانی شمال

آنچه در این مقاله میخوانید...

فروشگاه معتبر برنج ایرانی شمال
برنج امراللهی کشت دوم

برنج ایرانی به‌ عنوان یکی از بهترین برنج های معروف در بازار می باشد که در شالیزارهای شمال و جنوب کشور کشت می شود و یکی از باکیفیت‌ ترین نوع آن،  برنج ایرانی شمال می‌ باشد، توزیع بهترین برنج ایرانی شمال توسط توزیع کننده این محصول در سطح وسیعی انجام می ‌شود و این واحد توزیع ‌کننده با ارسال و پخش محصولات خود به سراسر کشور زمینه خرید را برای متقاضیان و مصرف ‌کنندگان این نمونه برنج فراهم نموده است.

توزیع بهترین برنج ایرانی شمال

برنج به ‌عنوان یکی از وعده‌ های غذایی اصلی بسیاری از مردم در وعده ناهار و شام می ‌باشد که به دلیل دارا بودن ویتامین‌ ها و خواص بسیار به ‌عنوان یکی از غذاهای مهم محسوب می‌ شود و مورد استفاده و توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

برنج دارای انواع مختلفی از قبیل برنج ایرانی و برنج خارجی می ‌باشد که هر کدام از کیفیت و ویژگی‌ های مختلفی برخوردار بوده و با یکدیگر تفاوت‌ های زیادی دارا می‌ باشد.

از انواع برنج ایرانی می‌ توان به برنج صدری، برنج هاشمی، برنج طارم و بسیاری دیگر اشاره کرد که بیشترین کشت آن در شهرهای شمالی و شالیزارهای شمال کشور می باشد و از انواع برنج‌ های خارجی می ‌توان به برنج هندی، برنج تایلندی، برنج اروگوئه ای و غیره اشاره کرد.

تفاوت برنج ایرانی شمال با برنج هندی

در این بخش از مقاله قصد داریم به تفاوت ‌های برنج ایرانی و برنج هندی اشاره‌ ای داشته باشیم. 

برنج ایرانی شمال یکی از بهترین و باکیفیت ‌ترین انواع برنج‌ های شناخته ‌شده در جهان می‌ باشد که از عطر و طعم بی نظیری برخوردار بوده و نسبت به نمونه برنج ‌های خارجی از قبیل برنج هندی بسیار خوش خوراک تر، خوش طعم تر، خوش عطر تر و خوش پخت تر می‌ باشد و این ویژگی ‌ها وجه تمایز آن با برنج هندی می ‌باشد.

یکی دیگر از تفاوت‌ های بین این دو نمونه برنج ارزش غذایی آنها می باشد، برنج ‌های ایرانی به دلیل اینکه در خاک حاصلخیز و شرایط آب ‌و هوایی و اقلیمی مناسب برای رشد و پرورش نشا برنج، تولید شده ‌اند از ارزش غذایی بالاتری نسبت به برنج هندی برخوردار بوده است و سرشار از ویتامین های زیادی می باشد.

روش تولید برنج ایرانی شمال به صورت کاملاً سنتی و ارگانیک می باشد و در بسیاری موارد برنج هندی به صورت کارخانه ‌ای تولید می‌ گردد. 

در روش پخت، برنج هندی از پخت آسان‌ تری نسبت به برنج ایرانی برخوردار می باشد و به دلیل خوش پخت بودن برنج ایرانی می توان آن را به صورت کته، آبکش و یا دمی استفاده کرد.

در مجموع می‌ توان گفت که برنج ایرانی شمال کشور از کیفیت بسیار بالاتر و عطر و طعم فوق‌ العاده ای برخوردار می باشد و قابل قیاس با برنج های نوع خارجی نمی ‌باشد.

فروشگاه معتبر برنج ایرانی شمال

فروشگاه معتبر برنج ایرانی شمال

برنج ایرانی از کیفیت‌ های مختلفی برخوردار است و بسیاری از افراد سودجو برای دستیابی به سود بیشتر این محصول را با نمونه برنج های خارجی و یا نیم دانه قاطی کرده و آنها را به فروش می ‌رسانند، به همین علت خرید برنج مرغوب و درجه یک به‌ عنوان یکی از دغدغه ‌های اصلی برای مردم محسوب می ‌شود.

فروشگاه معتبر برنج ایرانی شمال با ارائه بهترین نمونه و باکیفیت‌ ترین انواع برنج‌ های ایرانی، آن‌ را به شرط اصل بودن، در اختیار سایر مصرف‌ کنندگان قرار می ‌دهد.

این فروشگاه رعایت حقوق مشتری، افزایش و جلب رضایت مشتریان را سرلوحه کار فروش خود قرار داده ‌است و از این طریق توانسته به فروش بالای محصولات خود کمک زیادی نموده و به ‌عنوان معتبرترین مرکز فروشگاه برنج ایرانی خود را معرفی نماید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.