مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید ارزان نرمه طارم معطر به قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانید...

کاربرد های برنج نرمه طارمفروش مستقیم برنج نیم دانه ریز طارم معطر از کارخانهقیمت برنج نرمه طارم معطر در بازار

خرید و فروش انواع برنج نیم دانه درشت و برنج نیم دانه ریز مخصوص آرد در مجموعه برنج توسکا برای مشتریان برنج شکسته ایرانی به صورت مستقیم از کارخانه و با قیمت مناسب فراهم شده است. خرید نرمه طارم معطر به صورت خالص و سورت شده در این فروشگاه با بسته بندی مناسب انجام میشود.

خرید ارزان نرمه طارم معطر به قیمت کارخانه

کاربرد های برنج نرمه طارم

برنج نرمه طارم به دانه های ریز یا دانه مرغی برنج طارم معطر گفته میشود که برای تبدیل به آرد برنج و تهیه انواع دسر مناسب میباشد. این محصول دانه های خرد شده و ریز دارد که سبب شده است تا عطر فوق العاده ای داشته باشد.

اگر به دنبال خرید این محصول هستید؛ ابتدا بهتر است با مهم ترین کاربرد برنج نرمه طارم هاشمی عطری که موارد زیر میباشند آشنا شوید:

  1. برنج نیم دانه ریز طارم برای شعله زرد: از برنج نرمه برای تهیه انواع آش و شله زرد در مراسمات مذهبی و غیر مذهبی استفاده میشود.
    کاربرد های برنج نرمه طارم
  2. برنج نرمه طارم برای تهیه آرد برنج: شیرینی پزی ها و کارخانه تولید ماکارونی به صورت عمده احتیاج به برنج نرمه دارند.
  3. برنج نیم دانه برای نوزاد: با توجه به کیفیت بالای برنج نرمه طارم و عطر و طعم این محصول از آن برای تهیه فرنی برای نوزاد و کودکان استفاده میشود.

با توجه به موارد کاربردهای فراوان برنج نرمه و کیفیت بالای برنج نرمه طارم در عطر و طعم این محصول بازار فروش برنج نرمه در شمال کشور در تمام طول سال فعال میباشد.

فروش مستقیم برنج نیم دانه ریز طارم معطر از کارخانه

فرآیند تولید برنج نیم دانه ریز یا برنج ریزه یا برنج نرمه طارم معطر در کارخانه شالیکوبی و در هنگام تبدیل شالی به برنج سفید انجام میشود. پس از جداسازی اولیه برنج سالم از برنج های شکسته، برنج های شکسته وارد دستگاه سورتینگ شده و برنج های نیم دانه در سایز درشت و ریز جداسازی میشوند.

برنج نیم دانه ریز را برنج نرمه نیز میگویند که کاربرد های فراوانی در تهیه انواع دسر و شیرینی دارد. به صورت تقریبی از هر یک تن شالی، ۱۰ کیلوگرم برنج نرمه جداسازی میشود و این مقدار با توجه به کیفیت برنج برداشت شده متفاوت خواهد بود.

فروش مستقیم برنج نیم دانه ریز طارم معطر از کارخانه

استان های شمالی کشور که برنج طارم معطر به صورت عمده کشت میشود به عنوان مرکز فروش عمده برنج نرمه طارم میباشند که این محصول را میتوان به صورت مستقیم از شمال کشور تهیه نمود.

فروش برنج نیم دانه عطری و فروش برنج نرمه طارم هاشمی در استان مازندران توسط مراکز فروش معتبر انجام میشود. بازرگانی برنج توسکا با تهیه برنج نرمه خالص طارم عطری از کارخانه این برنج عطری را به صورت مستقیم به خریدار برنج نرمه طارم عرضه میکند.

قیمت برنج نرمه طارم معطر در بازار

همواره خریدار برنج نرمه طارم به دنبال خرید برنج نرمه خالص با قیمت مناسب است این عمل با خرید مستقیم برنج از کشاورز قابل انجام میباشد. برای خرید عمده برنج نرمه لیزری با قیمت مناسب باید از مرکز فروش برنج شمال در استان مازندران اقدام به خرید نمایید.

با توجه به میزان برنج نرمه در هر تن شالی برنج مشهود است که برنج نرمه به میزان کمی در کارخانه ها موجود میباشد و بنابراین بهتر است این محصول از فروشگاه های معتبر در شمال کشور تهیه شود تا بتوانید در تناژ بالا برنج نرمه درجه یک را تهیه نمایید.

قیمت برنج نرمه طارم معطر در بازار

با توجه به میزان کیفیت برنج نرمه، تمیز بودن برنج نرمه و نحوه بسته بندی برنج نرمه قیمت این محصول متفاوت خواهد بود. در بازرگانی برنج توسکا برنج نرمه با کیفیت طارم هاشمی در بسته بندی های ۱۰ و ۲۰ کیلوگرمی جهت سهولت در حمل و نقل برای مشتریان آماده سازی میشود تا خریدی آسان را تجربه کنند.

بهتر است در فصل برداشت برنج طارم معطر یعنی اواسط تابستان اقدام به خرید برنج نرمه طارم کنید زیرا قیمت برنج نرمه در بازار برنج شمال در این زمان ارزان تر از همیشه خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت روز برنج نرمه طارم معطر در بازار برنج شمال به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و از قیمت روز این محصول مطلع شوید.

فروش اینترنتی برنج نرمه طارم به صورت آنلاین از طریق راه های ارتباطی زیر قابل انجام میباشد. همچنین خریدار برنج نیم دانه ریز طارم میتواند برای خرید حضوری این محصول به دفتر بازرگانی برنج توسکا واقع در شهرستا جویبار مراجعه نماید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.