مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید برنج تناژ بالا از شمال+ قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید مستقیم برنج از کارخانهقیمت عمده برنج شمال

بازرگانی برنج توسکا امکان خرید برنج تناژ بالا، به صورت عمده و مستقیما از کشاورزان شمال کشور را برای مشتریان با قیمت مناسب فراهم کرده است. برای خرید برنج در تناژ بالا و با قیمت مناسب با مدیر فروش توسکا تماس بگیرید.

خرید برنج تناژ بالا از شمال+ قیمت

خرید مستقیم برنج از کارخانه

اگر قصد خرید برنج تناژ بالا در مازندران از کارخانه، کارخانه سورتینگ مازندران و یا مرکز فروش برنج توسکا را دارید؛ بهتر است با توسکا تماس بگیرید و قبل از خرید برنج عمده، قیمت انواع برنج شمال را به صورت کامل بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

همان طور که گفتیم قیمت فروش برنج شمال در مراکز فروش برنج در شمال (مراکز قابل اطمینان) کمتر از قیمت فروش برنج شمال در کارخانه های برنج است.

خرید برنج تناژ بالا مستقیم برنج یعنی خرید بدون واسطه برنج از کشاورز. ولی بدیهی است که کشاورز نمی تواند به صورت عمده برنج مورد نیاز یک فروشگاه یا خریدار را تامین کند. از طرفی یک کشاورز نمی تواند برنج ممتاز و درجه یک به مشتری بدهد زیرا فقط توانایی فروش برنج کارخانه ای را دارد.

خرید مستقیم برنج از کارخانه

بهتر است یکبار برای همیشه یک و یا چند مرکز فروش برنج در شمال را به درستی انتخاب کنید تا در تمام طول سال با خیال آسوده بتوانید به صورت عمده برنج درجه یک را مستقیم از شمال خریداری نمایید.

خرید برنج از مرکز فروش برنج معتبر نسبت به خرید برنج از کارخانه های مختلف برنجکوبی و سورتینگ بهتر است. مهم این است که در هر دو حالت مرکز فروش قابل اطمینان باشد ولی معمولا قیمت برنج در مراکز فروش برنج کمتر از قیمت برنج کارخانه ای خواهد بود.

قیمت عمده برنج شمال

به طور کلی قیمت برنج شمال هرگز به حدی نمیرسد که کشاورزان را راضی نگه دارد و کشاورزان احساس کنند که تولید برنج برای آن ها به صرفه است.

قیمت برنج شمال همیشه از برنجی هایی که در سایر مناطق کشور تولید می شود بالاتر است زیرا کیفیت بسیار بالایی دارد البته در میان انواع برنج شمال نیز برنج های پرمحصول مانند برنج ندا هم کشت می شود که از برنج های جنوب ارزان تر است.

قیمت عمده برنج شمال

پایین بودن قیمت برنج ندا نیز به دلیل کیفیت پایین این برنج است اما به طور کلی برنج هایی که در شمال ایران کاشته شوند بسیار باکیفیت و خوشپخت هستند.

عوامل بسیاری بر روی قیمت برنج عمده برنج شمال تاثیرگذار هستند. بر حسب نوع برنج و میزان خرید قیمت تمام شده متفاوت است. بالاترین قیمت برنج در میان برنج های استان مازندران برنج کشت دوم و سپس برنج طارم می‌ باشد و برنج‌های فجر، شیرودی و ندا که جزء برنج‌های پرمحصول هستند و قیمت پایین‌تری دارند.

برای خرید برنج تناژ بالا و به صورت عمده در تمام طول سال با مدیرفروش توسکا تماس بگیرید تا برنج را به صورت عمده تهیه نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.