مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید برنج شکسته ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج شکسته چیست؟انواع برنج ایرانی شکستهقیمت برنج شکسته ایرانینحوه خرید برنج شکسته ایرانی

انواع برنج شکسته ایرانی بصورت عمده با قیمت استثنائی در مجموعه برنج توسکا به مشتریان عرضه می گردد. خرید برنج شکسته ایرانی را فقط از مراکز فروش قابل اطمینان در شمال انجام دهید.

برنج شکسته چیست؟

بدیهی است که بعد از برداشت برنج و تبدیل شالی برنج به برنج سفید شاهد برنج شکسته (Broken Rice) و خرد در میان برنج های کامل هستیم.

علت بوجود آمدن این برنج های شکسته را می توان در عواملی همچون کیفیت شالی برنج، مدت زمان خشک شدن شالی ها در شالیکوبی، نحوه تبدیل شالی به برنج و … جستجو کرد.

انواع برنج ایرانی شکسته

برنج های شکسته ایرانی را می توان به سه نوع تقسیم کرد:

  1. برنج شکسته نرمه: در تبدیل شالی به برنج سفید در کارخانه های شالیکوبی در دو خروجی دو نوع برنج شکسته (ریز و درشت) از دستگاه خارج می شود. برنج شکسته ریز در واقع همان برنج شکسته نرمه یا دانه مرغی است.

برنج شکسته نرمه

  1. برنج شکسته نیم دانه: در خروجی دوم دستگاه برنجکوبی برنج شکسته درشت خارج می شود که در واقع همان برنج شکسته نیم دانه است.
  2.  برنج شکسته لاشه: بعد از انتقال برنج سفید از کارخانه برنجکوبی به کارخانه سورتینگ، در یکی از خروجی های دستگاه بوجاری برنج شکسته درشت خارج می شود که با توجه به درجه بوجاری از ۵ الی ۳۰ درصد برنج کامل هم در خود دارد. این برنج شکسته همان برنج شکسته لاشه یا سرلاشه است.
    انتخاب نوع برنج شکسته برای خرید بستگی به نوع مصرف و کاربرد آن برنج شکسته دارد.

قیمت برنج شکسته ایرانی

قیمت هر نوع برنج شکسته با توجه به کیفیت آن قیمت خاص خود را دارد. اما همیشه قیمت لاشه از نیم دانه و نرمه بیشتر است و قیمت نیم دانه از نرمه بیشتر است. از طرفی دیگر، مسلما قیمت برنج شکسته طارم از قیمت برنج شکسته شیرودی و یا برنج شکسته فجر بیشتر است.

قیمت برنج شکسته ایرانی

قیمت برنج شکسته ایرانی لاشه با توجه به درصد برنج کامل موجود در آن تعیین می گردد. مثلا برنج لاشه طارم هاشمی که حاوی ۳۰ درصد برنج کامل باشد به عنوان سرلاشه و اگر حاوی ۱۰ درصد برنج کامل باشد به عنوان لاشه فروخته می شود.

اصولا قیمت برنج شکسته ایرانی سرلاشه از قیمت برنج شکسته ایرانی لاشه بالاتر است.

قیمت روز انواع برنج شکسته را می توانید از مجموعه برنج توسکا دریافت نمایید. 

نحوه خرید برنج شکسته ایرانی

آمار نشان می دهد که سرانه مصرف برنج های شکسته در ایران به مراتب از برنج های کامل بیشتر است. علت اصلی این موضوع در دو عامل زیر نهفته است:

  1. قیمت برنج شکسته ایرانی از برنج کامل ایرانی کمتر است. در نتیجه مردم به راحتی می توانند خرید برنج ایرانی شکسته را نیز انجام دهند.
  2. مصرف و کاربرد برنج ایرانی شکسته با توجه به کمبود آن نسبت به برنج کامل بیشتر است.

نحوه خرید برنج شکسته ایرانی

اما کاربرد هر نوع برنج شکسته در چه مواردی است:

  1. برنج شکسته نرمه: عموما از برنج نرمه یا دانه مرغی برای آرد استفاده می گردد. پس اگر صاحب کارخانه تولید مواد غذایی نیازمند آرد برنج هستید و یا صاحب کارگاه شیرینی پزی هستید و یا …که به آرد برنج به هر نحوی نیاز دارید پس بهترین گزینه خرید برنج ایرانی شکسته نرمه است با کمترین قیمت ممکن.
  2. برنج شکسته نیم دانه: معمولا در پخت شله زرد، آش و … و یا حتی برای مصرف خانگی از برنج نیم دانه استفاده می گردد. به ویژه در مناسبت های خاص و ایام خاص مانند ماه مبارک رمضان و یا ماه محرم.
  3. برنج شکسته لاشه: اگر توان خرید برنج کامل را ندارید برنج لاشه بهترین گزینه خرید برنج سرلاشه می باشد با قیمت بسیار مناسبتر.
با توجه به قیمت مناسب برنج های شکسته ایرانی، خرید نوع برنج شکسته فقط بستگی به این دارد که از آن برنج برای چه منظور می خواهید استفاده کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.