مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید برنج لاشه هاشمی معطر

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج لاشه طارم چیست؟خرید اینترنتی برنج لاشهقیمت برنج لاشه ایرانی
برنج لاشه هاشمی

برنج توسکا مرکز عرضه مستقیم انواع برنج ایرانی به عنوان توزیع کننده برنج اصیل شمال به سراسر کشور فعالیت میکند. برای خرید انواع برنج شمال و دریافت قیمت روز محصولات توسکا با مدیرفروش این مرکز از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

برنج لاشه طارم چیست؟

گاهی اوقات به دلایل مختلف برنج سالم شکسته شده و به دانه های ریز تبدیل می شوند. این نوع از برنج ها به برنج شکسته مشهور بوده و برای تهیه دسر مانند انواع آش، حلیم، سوپ، کوفته، شله زرد و… انتخابی بسیار مناسب هستند. در هر نوعی از برنج می توان برنج لاشه را یافت. به آن دسته از دانه های برنج که از برنج نیم دانه بلندتر است، لاشه گفته می شود.
در واقع برنج لاشه به طور کامل از نظر طعم، عطر، ارزش غذایی دقیقا مانند برنج سالم همان نوع است و فقط از نظر ظاهر و اندازه از آن کوچکتر است. برنج لاشه به عنوان وعده غذایی در مصارف روزانه آشپزخانه ها نیز استفاده میشود.

خرید اینترنتی برنج لاشه

خرید اینترنتی برنج لاشه

برنج توسکا به عنوان فروشگاه برنج ایرانی با عرضه انواع برنج شمال به صورت عمده در خطه سرسبز مازندران به مشتریان خود در سراسر ایران خدمت رسانی میکند. برای اطلاع از قیمت برنج لاشه و خرید آن میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مدیر فروش توسکا تماس بگیرید.
مجموعه توسکا با شرایط ویژه ای برنج لاشه هاشمی را به فروش میرساند. شما میتوانید این محصول را در کیسه های ۱۰ کیلویی خریداری نمایید و خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

خرید اینترنتی برنج لاشه توسط سایت رسمی توسکا انجام میشود و محصولات برنج توسکا با ضمانت اصالت کالا برای مشتریان ارسال میشود.

قیمت برنج لاشه ایرانی

قیمت برنج لاشه هاشمی خالص و بدون خرد ۲۵ درصد کمتر از قیمت برنج هاشمی سالم است. در هنگام خرید این برنج باید توجه کنید که متقلبان ممکن است برنج لاشه هاشمی را با برنج سالم یا لاشه برنج های پرمحصول مخلوط کنند تا بتوانند قیمت تمام شده کمتری را به مشتریان اعلام کنند و از طرفی بتوانند مشتری را جلب کنند.

قیمت برنج لاشه ایرانی
مخلوط کردن برنج های خارجی با لاشه برنج هاشمی نیز به منظور کاهش قیمت و خوب جلوه دادن ظاهر بار صورت می گیرد که یک تقلب رایج است و باید به آن توجه کنید تا گرفتار این تقلب نشوید.

مجموعه توسکا در هنگام فروش محصولات به شما ضمانت اصالت برنج میدهد و این به این معناست که کلیه محصولات توسکا به صورت یکدست و سالم به دست شما میرسد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.