مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید برنج کشت دوم شمال: اینترنتی و حضوری

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج کشت دوم چیست؟قیمت برنج بینام کشت دوم مازندرانخرید اینترنتی برنج کشت دوم بینام

در این بخش قصد داریم به سوالات زیر پاسخ بدهیم:

  1. برنج کشت دوم یا دوبار کشت یا دوکشته چیست؟
  2. برنج کشت دوم از بذر کدام برنج می باشد؟
  3. چگونه می توان برنج کشت دوم شمال را تشخیص داد؟
  4. عوارض برنج کشت دوم شمال کدام است؟
  5. قیمت برنج کشت دوم شمال چقدر است؟
  6. چگونه و از کجا می توان برنج کشت دوم اعلاء تهیه و خرید کرد؟

خرید برنج کشت دوم شمال: اینترنتی و حضوری

برنج کشت دوم چیست؟

با شروع فصل بهار فصل شالیکاری و برنجکاری برنج کشت اول (طارم هاشمی، طارم محلی، بینام کشت اول، فجر، ندا، شیرودی) در مازندران شروع می شود و در مرداد ماه به پایان می رسد. بلافاصله بعد از برداشت برنج کشت اول، کل شالیزار زیر آب رفته و شخم زده می شود و فصل شالیکاری و برنجکاری برنج کشت دوم شروع می شود و در آبان ماه به پایان می رسد.

روند کاشت، داشت و برداشت برنج کشت دوم همانند برنج کشت اول است. با این تفاوت که برنج کشت اول در فصول گرم سال رشد کرده و برداشت می شود در حالی که برنج کشت دوم در فصول خنک سال رشد می کند و برداشت می شود. همین امر موجب می شود تا برنج کشت دوم از عطر و بوی فوق العاده بالا برخوردار بوده و همچنین قدرت پخت بسیار بالایی داشته باشد.

وجود حشرات و کرم‌ها در فصل خنک سال باعث شده است تا تعداد نوبت سمپاشی برنج کشت دوم معمولا یک الی دو نوبت از برنج کشت دوم بیشتر باشد.

برنج کشت دوم چیست؟
برنج کشت دوم می تواند از بذر برنج طارم یا بذر برنج بینام باشد. برنج کشت دوم مازندران اغلب از بذر برنج بینام یا بهنام یا همان امراللهی است. زیرا برنج کشت دوم بینام از پخت بهتری برخوردار است (نرم تر است) و همچنین دوره کاشت، داشت و برداشت آن کوتاه تر است.

برنج بینام کشت دوم از لحاظ ظاهری نسبت به برنج طارم کشت اول، کمی چاق‌تر، کوتاه‌تر و دارای جنین سفید رنگ در شکم خود می باشد. جهت جلوگیری از کلاهبرداری، لطفا در خرید این محصول جهت تشخیص درست این برنج به این نکات کاملا دقت کنید تا بصورت تخصصی خرید کنید

قیمت برنج بینام کشت دوم مازندران

از آنجایی که برنج بینام کشت دوم هم عطر و بوی فوق العاده بالا و هم پخت فوق العاده بالایی دارد، از این برنج به عنوان بهترین گونه‌ی برنج مازندران در میان تمام برنج های کشت اول و دوم یاد می شود. در نتیجه، برنج بینام کشت دوم گران‌ترین برنج مازندران است. قیمت برنج بینام کشت دوم مازندران معمولا به ازای هر کیلو، دو الی سه هزار تومان نسبت به برنج طارم هاشمی کشت اول بیشتر است.

جهت خرید عمده برنج کشت دوم بینام و دریافت قیمت روز برنج کشت دوم بینام یا همان برنج کشت دوم امرالهی می توانید با ما در ارتباط باشید. مدیر فروش برنج توسکا (علی ملایی): ۰۹۱۱۹۰۵۵۹۹۸


خرید اینترنتی برنج کشت دوم بینام

خرید اینترنتی برنج کشت دوم بینام

دفتر مرکزی برنج توسکا پذیرای شما مشتریان عزیز در شمال می باشد. اگر قصد خرید بهترین برنج شمال از کشاورز را دارید؛ از طریق پل های ارتباطی درج شده در سایت با ما ارتباط بگیرید. پیشنهاد می شود حداقل برای یکبار لذت خوردن این برنج را داشته باشید. برنج صد در صد خالص با کمترین قیمت به جهت عرضه بدون واسطه به مشتریان عزیز تضمین می شود.
جهت خرید اینترنتی برنج کشت دوم بهنام می توانید با ثبت سفارش در واتساپ یا تلگرام (۰۹۱۱۹۰۵۵۹۹۸) این برنج را در همان هفته دریافت کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.