مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید تضمینی برنج ایرانی صادراتی

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج ایرانی صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟فروش عمده برنج ایرانی صادراتی

خرید تضمینی برنج ایرانی صادراتی از هم اکنون آغاز شده است و شما می توانید به راحتی این محصول را در حجم بالایی برای خود خریداری نمایید و به سراسر کشور پخش کنید و این مورد را در نظر داشته باشید که بهترین کیفیت را می توانید از آن خود نمایید. برای خرید و سفارش این محصول می توانید هم اکنون با مشاور فروش که شماره آن در پایین موجود می باشد تماس حاصل نمایید.

برنج ایرانی صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟

آیا می دانید برنج ایرانی صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات زیادی را در این باره به دست آورید.
یکی از ویژگی ها، سفید و یک دست بودن برنج می باشد، این برنج ها را قبل اینکه بسته بندی کنند سورت می نمایند تا هیچ شکستگی در آن قرار نگیرد و همه بلند باشند.

برنج ایرانی صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟
ویژگی دیگر این برنج ها، رنگ آن ها می باشد که همه سفید می باشند مگر، برنج های قهوه ای که رنگ قهوه ای دارند.
بوی خوش برنج ایرانی موجب خاص بودن این برنج در جهان شده است و مشتری های صادراتی به درستی می دانند که برنج های ایرانی بسیار خوش بو و سبک می باشند.
در نهایت برنج ایرانی صادراتی همه ی این ویژگی های خوب را دارد و برای همین هم  طرفداران زیادی دارد.

فروش عمده برنج ایرانی صادراتی

فروش عمده برنج ایرانی صادراتی با قیمت ارزان، ویژه و استثنایی شروع شده است و شما خریدار محترم می توانید این محصول را در تناژ بالایی برای خود خریداری کنید.

یک خریدار دوست دارد برنج مورد نظر خود را با قیمت مناسبی برای خود خریداری نماید، برای همین هم پیشنهاد می کنیم برای اینکه به هدف خود دست یابید این برنج ها را در حجم بالایی برای خود خریداری نمایید تا فروشنده بتواند به شما تخفیف بیشتری بدهد و شما بتوانید با قیمت مناسب آن را تهیه کنید.

فروش عمده برنج ایرانی صادراتی
برنج های ایرانی با کیفیت بالایی که دارند علاوه بر اینکه در بازار داخل عرضه می شوند بعضا صادرات هم صورت می گیرد، زیرا دارای بوی بسیار خوبی می باشد و همچنین پخت خوبی دارد و دانه بلند است و همه ی این موارد برای خریدار بسیار مهم می باشد.
بعد از ثبت سفارش این برنج ها با بسته بندی های استاندارد برای شما ارسال می شود تا صحیح و سالم به دست شما برسد و شما بتوانید آن را به نحو احسنت استفاده کنید.
هنگامی با فروشنده ای دلسوز و مجرب همکاری می کنید دیگر نگران بسته بندی و ارسال بار نباشید، زیرا به گونه ای ارسال می شود که آسیبی به آن ها در طی مسیر و جا به جایی وارد نشود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.