مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید سفیدک دانه برنج طارم+ قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

آیا مصرف سفیدک دانه برنج مضر است؟سفیدک دانه برنج طارم یا پرمحصول؟قیمت عمده سفیدک دانه برنج طارم

دانه های برنج در برخی از شرایط خاص به صورت سفیدک برنج ظاهر می شوند. این سفیدک دانه برنج اغلب برای مصارف و طبخ خانگی و یا آرد برنج استفاده می شود. اغلب خریداران برنج سفیدک ایرانی به دنبال خرید سفیدک دانه برنج طارم با قیمت مناسب می باشند.

خرید سفیدک دانه برنج طارم+ قیمت

آیا مصرف سفیدک دانه برنج مضر است؟

شالی های برنج با وارد شدن به خشک کن به وسیله حرارت خشک شده و سپس عمل پوسته برداری شروع می شود. بعد از پوسته برداری و پولیش برخی از دانه های برنج (معمولا یک الی دو درصد) بصورت کاملا سفید و گچی ظاهر می شوند. در واقع این سفیدک دانه برنج به عنوان دانه برنج ناسالم محسوب می شود.

علت گچی شدن برخی از دانه های برنج مسلما بخاطر نارس بودن شالی ها بوده است. برخی از شالی ها هنگام برداشت به رنگ زرد طلایی نیستند. یعنی نارس هستند. همین شالی ها بعد از خشک شدن و پوسته برداری بصورت سفیدک خواهند بود.

در نتیجه مصرف و طبخ سفیدک دانه برنج برای سلامتی نه تنها ضرر ندارد بلکه به مانند دانه های سالم برنج حاوی ویتامین و مواد مغذی دیگر نیز می باشد.

تنها عیب دانه های سفیدک برنج در هنگام پخت است. مسلما سفیدک دانه برنج به مانند دانه برنج سالم جوش نمی خورد و شاید لعاب داشته باشد.

سفیدک دانه برنج طارم یا پرمحصول؟

تمامی طرفداران برنج ایرانی آن را به عطری بودن آن می شناسند. شاید تصور شود که مشتریانی که توان خرید برنج درجه یک را ندارند پس هر نوع سفیدکی را باید تایید و مورد استفاده قرار دهند. اما این چنین نیست.

خریداران سفیدک برنج ایرانی کیفیت خوبی از سفیدک ها انتظار دارند. از یک طرف ظاهر تمیز و سفید و از طرف دیگر عطر و پخت سفیدک ها بسیار مهم می باشد. البته پارامتر قیمت سفیدک دانه برنج هم در خرید آن بسیار اساسی است.

سفیدک دانه برنج طارم یا پرمحصول؟

سفیدک دانه برنج طارم هم ظاهر بسیار سفید و خوبی دارد و هم معطر و خوشپخت است. بخاطر همین موضوع مشتریان دانه سفیدک برنج به دنبال خرید سفیدک برنج طارم هستند.

در مقابل سفیدک دانه برنج پرمحصول از قبیل سفیدک برنج شیرودی و سفیدک برنج فجر قرار دارند که کیفیت خوب سفیدک دانه برنج طارم را ندارند.

سفیدک معطر برنج طارم را می توان به صورت آبکش پخت کرد و از خوردن آن لذت برد.

قیمت عمده سفیدک دانه برنج طارم

سفیدک دانه برنج طارم نسبت به سفیدک بقیه برنج ها بسیار باکیفیت تر است. همین موضوع باعث تقاضای بالای این نوع برنج ایرانی شده است.

زمانی که برنج طارم سورت و تمیز می شود دانه های سفیدک از دانه های سالم جداسازی می شوند. مجددا دانه های سفیدک طارم سورت و بسته بندی می شوند تا بصورت یکدست و تمیز در کیسه های ۱۰ یا ۲۰ کیلویی به مشتری عرضه گردند.

قیمت عمده سفیدک دانه برنج طارم

قیمت عمده سفیدک دانه برنج طارم سورت و بسته بندی شده معمولا به قیمت برنج نیم دانه سورت شده طارم نزدیک است. هر دو نوع برنج  هم برای مصارف خانگی و هم برای تولید آرد برنج کاربرد بسیار زیادی دارند.

قیمت روز برنج سفیدک طارم را از مجموعه برنج توسکا دریافت نمایید تا نسبت به قیمت واقعی آن اطلاع یابید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد رأی: 5

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.