مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید عمده سرلاشه برنج شیرودی

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید برنج سرلاشه برنج شیرودی ارزانقیمت سرلاشه برنج شیرودی

خرید لاشه و سرلاشه برنج شیرودی به صورت عمده و جزئی در مراکز فروش برنج ایرانی قابل انجام میباشد. بهتر است برای خرید برنج سرلاشه شیرودی به مراکز فروش معتبر در شمال کشور مراجعه کنید.

خرید عمده سرلاشه برنج شیرودی

این مراکز با تهیه برنج سرلاشه خالص با بسته بندی مناسب اقدام به فروش برنج لاشه شیرودی میکنند که اگر به صورت مستقیم از کشاورز تهیه نمایند، با قیمت مناسب تری به مشتریان عرضه میشود.

خرید برنج سرلاشه برنج شیرودی ارزان

برنج شیرودی از ارقام پرمحصول ایرانی میباشد که با نام برنج شیرودی استخوانی نیز خوانده میشود. ظاهر این برنج شبیه به برنج طارم هاشمی میباشد و عطر و طعم مناسبی دارد.

به دانه های درشت و لب پریده برنج شیرودی که در هنگام فرایند بوجاری کردن برنج از برنج سالم جدا میشود، برنج سرلاشه میگویند.

تمام ویژگی های برنج شیرودی در سرلاشه و لاشه این برنج نیز وجود دارد. بنابراین برای خرید برنج سرلاشه ارزان میتوانید به سراغ خرید برنج سرلاشه شیرودی بروید. این سرلاشه از نظر ظاهر شبیه به سرلاشه برنج طارم میباشد که فقط تاجران حرفه ای میتوانند این تفاوت را دریابند.

خرید برنج سرلاشه برنج شیرودی ارزان

برنج سرلاشه شیرودی بیشتر در استان مازندران یافت میشود چرا که بخش وسیعی از تولید این برنج در استان مازندران انجام میشود. این برنج به دلیل پخت خوبی که دارد برای مصارف خانگی و تهیه انواع پلو بسیار پرکاربرد خواهد بود.

بازرگانی برنج توسکا به عنوان بزرگترین عرضه کننده برنج شمال، برنج سرلاشه شیرودی مازندران را به صورت مستقیم از کشاورزان روستای پهناب تهیه میکند و به دست مشتری میرساند.

خرید آنلاین سرلاشه برنج شیرودی آسان ترین گزینه برای خرید آسان میباشد که میتوانید در کمترین زمان خرید خود را انجام دهید و از طرفی خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

 

قیمت سرلاشه برنج شیرودی

در بازار خرید و فروش برنج ایرانی با توجه با بالا رفتن قیمت روز برنج ایرانی توانایی اقشار جامعه برای خرید برنج کاهش یافته است. بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح میدهند تا برنج شکسته درشت همچون برنج سرلاشه و برنج لاشه بخرند.

برای خرید برنج سرلاشه ارزان قیمت میتوانید برنج سرلاشه شیرودی را امتحان کنید. قیمت سرلاشه برنج شیرودی در مقایسه با برنج سرلاشه طارم و سایر برنج های کیفی بسیار مناسب است.

قیمت سرلاشه برنج شیرودی

بهتر است به جای خرید برنج خارجی بی کیفیت، برنج ایرانی سرلاشه را امتحان کنید. بازار فروش برنج سرلاشه پرمحصول با قیمت ارزان در بازرگانی برنج توسکا در تمام طول سال به صورت فعال انجام میشود.

برای دریافت قیمت روز سرلاشه برنج شیرودی به صورت آنلاین به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و یا با مدیرفروش توسکا تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.