مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید مستقیم برنج شمال از کشاورز

آنچه در این مقاله میخوانید...

چگونه خرید مستقیم برنج شمال امکان پذیر است؟فروش مستقیم برنج شمال در مجموعه توسکا
خرید مستقیم برنج از کشاورز

جهت خرید مستقیم و بدون واسطه انواع برنج اصیل شمال از کشاورز با کمترین قیمت ممکن همین الان با مدیر فروش مجموعه برنج توسکا تماس حاصل فرمایید (۰۹۱۱۹۰۵۵۹۹۸).

خرید مستقیم برنج شمال از کشاورز

چگونه خرید مستقیم برنج شمال امکان پذیر است؟

فروشگاه های مختلف مواد غذایی، آشپزخانه های مرکزی، رستوران ها، کترینگ ها، مغازه های برنج فروشی در تهران، کرج، یزد، اصفهان، کرمانشاه، تبریز، مشهد و … علاقمند به خرید مستقیم برنج از شمال می باشند. علت کاملا مشخص است:

  • قیمت تمام شده برنج به صورت چشمگیر کاهش می یابد چون خبری از دلال ها و واسطه ها نیست.
  • امکان دستکاری در برنج وجود ندارد زیرا خرید به صورت مستقیم از کشاورز صورت می گیرد.

چگونه خرید مستقیم برنج شمال امکان پذیر است؟

در این حالت خریدار برنج با خیال آسوده به خرید عمده انواع برنج اصیل شمال می پردازد. ولی چند سوال مهم در ذهن خریدار وجود دارد. اینکه برنج را از کجا و با چه قیمتی باید خرید؟
مراکز عرضه مستقیم برنج شمال از کشاورز در مازندران زیاد است. ولی تعداد مراکزی که قابل اطمینان باشند بسیار اندک است. از طرفی دیگر لیست قیمت ارائه شده از طرف مراکز مختلف فروش مستقیم برنج شمال با مراکز دیگر متفاوت است. حال یک خریدار عمده برنج از کدام مرکز باید خرید کند؟ قیمت خرید برنج از کشاورز به صورت واقعی چقدر است؟ چگونه یک مرکز فروش برنج می تواند برای خریدار برنج قابل اطمینان تلقی گردد؟

بهترین و قابل اطمینان ترین راهکار جهت خرید عمده برنج شمال این است که خریدار حداقل برای یکبار به صورت حضوری و میدانی از مرکز فروش مستقیم برنج شمال بازدید به عمل آورد.

چگونه خرید مستقیم برنج شمال امکان پذیر است؟

اگر خریدار برنج به هر دلیلی نتواند به صورت حضوری به شمال مسافرت کرده و به صورت میدانی در مورد مرکز فروش برنج مورد نظر تحقیق کند آنگاه سابقه و برند بودن آن مرکز می تواند سندی محکم بر قابل اعتماد بودن آن مرکز فروش باشد.

فروش مستقیم برنج شمال در مجموعه توسکا

برند توسکا با سابقه چندین ساله در عرضه مستقیم برنج مازندران از داخل روستای پهناب سعی بر ارائه انواع برنج اصیل پهناب با قیمت رقابتی داشته است. ما در این مجموعه همیشه تلاش می کنیم تا برنجی با کیفیت عطر و پخت بالا به مصرف کننده و خریدار عرضه کنیم به صورتی که هزینه های تمام شده آنها به کمترین مقدار خود برسد.

فروش مستقیم برنج شمال در مجموعه توسکا

روستای پهناب با وجود شالیکاران و برنجکاران با تجربه به عنوان قطب برنجکاری شهرستان جویبار شناخته می شود. روستای پهناب اولین روستا در کشت برنج کشت دوم بینام یا امراللهی در سطح جویبار بوده است که سابقه بلند مدت در برنجکاری دارد. در میان محصولات کشاورزی این روستا، برنج طارم هاشمی کشت اول به عنوان محصول اصلی آن شناخته می شود. بطوری که جهت خرید مستقیم برنج شمال از کشاورز به صورت عمده می توانید مستقیما از مراکز فروش قابل اطمینان در همین روستا اقدام کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد رأی: 2

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.