مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید و فروش اینترنتی آرد برنج معطر

آنچه در این مقاله میخوانید...

تولید آرد برنج از دانه های شکستهقیمت آرد برنج خالص طارمآرد برنج هاشمی مازندران و گیلانفروشگاه اینترنتی آرد برنج با قیمت عالی

خرید و فروش آرد برنج معطر به صورت کیلویی و عمده در بازار به روش های مختلفی صورت می گیرد. در این بین خرید ارزان قیمت این محصول برای فعالین و فروشندگان عمده اهمیت زیادی دارد. امروزه از آرد برنج معطر در صنایع مختلفی به عنوان ماده اولیه استفاده می شود. قیمت و نرخ فروش بهترین و باکیفیت نمونه تولیدی آن در فروشگاه های اینترنتی به مراتب ارزان تر است. آیا تاکنون از سایت های فروش آنلاین برای تهیه و خرید آرد برنج با قیمت رقابتی بهره برده اید؟

 

تولید آرد برنج از دانه های شکسته

تولید آرد برنج از دانه های شکسته

آرد برنج محصولی از آسیاب کردن دانه های شکسته برنج است. از برنج های مختلف برای تولید آرد برنج استفاده می کنند اما بهترین و باکیفیت ترین آنها ارقامی به دست آمده از برنج های زیر را شامل می شوند:

  • برنج کامفیروز
  • برنج طارم عطری
  • برنج لنجان

توجه کنید که تولید انواع آرد با برنج های هندی و پاکستانی رونق چندانی ندارد چرا که محصول به دست آمده از آسیاب کردن آنها قوام و عطر چندان زیادی نخواهد داشت. شرکت های تولیدی معمولاً با آسیاب های صنعتی و بزرگ انواع آدر برنج را آماده و روانه بازار مصرف می کنند. همین امر تاثیر شگرفی در کاهش قیمت های فروش دارد.

قیمت آرد برنج خالص طارم

آرد برنج خالص طارم جزء بهترین های بازار به شمار می رود. دانه های خرد شده برنج طارم با قیمت ارزان تری نسبت به دانه های سالم در اختیار تولید کنندگان قرار گرفته و به آرد تبدیل می شوند.

این محصول انتخاب مناسبی جهت پخت انواع حلوا، آش های محلی، کاچی و …. است. طبع آرد برنج طارم گرم است و به علت قوام بالا گزینه مناسبی برای استفاده در شیرینی پزی نیز خواهد بود.

قیمت آرد برنج خالص طارم

باید خاطر نشان کرد که فاکتور قیمت خرید نیز برای بسیاری از فعالین در این صنعت مهم است. قیمت و نرخ آرد برنج طارم به مراتب گران تر از ارقام دیگر بوده و در برخی از مراکز تهیه آن کار چندان آسانی نیست.

برای اطلاع از قیمت روز و نرخ خرید ارزان این محصول می توانید با نمایندگان فروش یا شرکت های بسته بندی انواع آرد برنج ایرانی در ارتباط باشید.

آرد برنج هاشمی مازندران و گیلان

آرد برنج خالص و درجه یک حاوی آهن، کلسیم، روی، فسفر و دیگر مواد معدنی بوده و به همین خاطر استفاده آن به عنوان مکمل غذایی کودکان از سوی متخصصان تغذیه توصیه می شود. شرکت های تولیدی غذای کودک، این محصول را با حجم بالایی تهیه کرده و همواره به دنبال ارقام ارزان هستند.

اگر قصد استفاده روزانه آرد برنج در خانه را دارید، ارقام تولید شده با برنج طارم هاشمی که تولید استان های مازندران و گیلان است بهترین گزینه انتخابی شما خواهد بود. این نوع آرد برنج نرخ نسبتاٌ مناسبی دارد و در فروشگاه های عرضه مواد خوراکی قابل تهیه می باشد.

آرد برنج هاشمی مازندران و گیلان

البته آرد برنج توسکا نیز از جمله برندهای معتبر تولیدی است که این محصول را به صورت بسته بندی های پاکتی چند صد گرمی در بازار عرضه می کند. امکان خرید ارزان به واسطه بسته بندی از جمله مزایای این برند است.

فروشگاه اینترنتی آرد برنج با قیمت عالی

امروزه به واسطه افزایش تقاضا، فروشگاه آرد برنج به صورت اینترنتی نیز  انواع این محصول را عرضه می دارد. شرکت های عمده فروشی آرد برنج، تولید کنندگان و نمایندگان فروش و پخش از جمله فعالین و فروشندگان آنلاین به شمار می روند.

از جمله مزایای خرید و فروش آرد برنج به صورت اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خرید عمده و ارزان با قیمت عالی و رقابتی
  • شناخت تامین کنندگان و نمایندگان استانی
  • امکان سفارش عمده از کارخانه های تولیدی یا شرکت های بسته بندی
  • مقایسه کیفیت و قیمت انواع آرد برنج و انتخاب نمونه مناسب

البته علاوه بر مصارف خوراکی، از این محصول برای تهیه انواع ماسک های گیاهی نیز استفاده می شود. برای این منظور می توانید آرد برنج خالص و مرغوب را از عطاری ها تهیه کنید. هر چند مزایا سفارش و خرید اینترنتی موجب شده اکثر خریداران عمده و جزئی این روش را برای سفارشات خود انتخاب نمایند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.