مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید و فروش شالی شیرودی در رشت

آنچه در این مقاله میخوانید...

شالی برنج چیست؟انواع شالی برنجفروش شالی برنج شیرودی در رشتقیمت شالی شیرودی
قیمت شالی شیرودی

برای خرید شالی برنج شیرودی میتوانید با توسکا تماس بگیرید. برنج شیرودی از انواع برنج پر محصول است به همین سبب قیمت شالی شیرودی ارزانتر از برنج های کم محصول و عطری است و از نظر رنگ و ظاهر بسیار شبیه به برنج طارم است و همین امر سبب محبوبیت این برنج پرمحصول شده است. ولی از لحاظ عطر بسیار ضعیف است و مشابه برنج طارم نخواهد بود.قیمت شالی شیرودی

شالی برنج چیست؟

گیاه برنج بعد از رشد کامل و تغییر رنگ از سبز به زرد یا طلایی در می آید. در این مرحله خوشه های برنج به شالی تبدیل شده اند و هرچه رنگ آن طلایی تر و خشک تر باشد نشانه “رسیده بودن” آن است.

شالی برنج رسیده که آماده برداشت است با استفاده از دستگاه های کمباین خوشه ها برداشت میشوند و خوشه های آن توسط همان دستگاه از دانه های شالی جداسازی میشوند.

گفتنی است که در روش های سنتی عملیات برداشت و درو کردن شالی توسط انسان ها و با استفاده از ابزار آلات مانند داس انجام میشد و عملیات جداسازی خوشه و دانه های شالی با استفاده از خرمن کوبی و حیواناتی چون اسب انجام میشد.

در واقع شالی برنج همان برنج سفید قبل از پوست گرفتن است و به اصلاح برنج کوبیده نشده و پوست نکنده است. از شالی برنج برای گرفتن بذر همان برنج نیز استفاده میشود و از این نظر خرید و فروش بذر برنج مرغوب بازار فروش خوبی دارد.

انواع شالی برنج

انواع شالی برنج

در شمال کشور انواع برنج ایرانی کشت میشود به همین دلیل شالی و بذر این برنج ها به راحتی قابل یافت است.

شالی برنج های عطری و کم محصول مانند طارم هاشمی و برنج کشت دوم امراللهی از نمونه شالی های برنج هستند. از طرفی شالی برنج های فجر، شیرودی، طارم روشن و ندا از جمله شالی های پرمحصول و کم عطر هستند و به نسبت شالی طارم هاشمی و کشت دوم از قیمت کمتری برخوردارند.

در میان شالی برنج ها، شالی شیرودی به دلیل قیمت ارزانتر و شباهت زیاد به برنج طارم هاشمی بسیار پرفروش است. برنج شیرودی به دلیل پخت مناسب، در رستوران ها و مجالس مورد استفاده قرار میگیرد. توسکا به عنوان مرکز فعال خرید و فروش شالی و برنج، قیمت شالی شیرودی را به صورت روزانه به مشتریان ارائه میدهد تا گرفتار قیمت های اشتباه در بازار خرید و فروش نشوید .

توصیه میشود به جای استفاده از برنج های نامرغوب خارجی و وارداتی از برنج پر محصول شیرودی استفاده کنید تا متوجه برتری آن نسبت به برنج های خارجی شوید.

فروش شالی برنج شیرودی در رشت

فروش شالی شیرودی در رشت

همان طور که گفته شد شالی انواع برنج ایرانی در شمال کشور قابل یافت است ولی شالی برنج شیرودی که محصول شالیزار های مازندران است به دلیل مرغوبیت آب و خاک و آب و هوای مناسب، مرغوب تر از نقاط دیگر است. فروش شالی برنج شیرودی در رشت و گلستان توسط مجموعه توسکا انجام میگیرد.

توسکا با تهیه شالی برنج شیرودی از مزارع شهرستان جویبار، بهترین نمونه شالی برنج شیرودی را دارد. شما مشتریان و تاجران شالی شیرودی در رشت، برای تهیه این محصول میتوانید با مدیرفروش توسکا تماس حاصل کنید تا به صورت مستقیم قیمت شالی شیرودی استخوانی اصیل را دریافت کنید.

قیمت شالی شیرودی

برنج شیرودی به دلیل ظاهر مشتری پسند و پخت قابل قبولی که دارد در بازار فروش برنج های پر محصول، فروش قابل توجهی دارد از طرفی دیگر قیمت این برنج از سایر برنج های کم محصول کمتر است.

همانطور که میدانیم خرید شالی برنج شیرودی در شمال کشور به خصوص استان مازندران به قیمت مناسب تری خواهد بود چرا که این برنج در استان مازندران به میزان بیشتری کشت میشود و عطر بهتری دارد. به همین سبب تاجران و خریداران شیرودی، شالی این برنج را از مازندران تهیه کرده و سپس خودشان اقدام به تبدیل برنج میکنند زیرا عطر برنج حاوی شلتوک بیشتر از برنج سفید است.

برای اطلاع از قیمت شالی شیرودی میتوانید به صورت روزانه با مشاوران توسکا در تماس باشید.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.