مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید و قیمت برنج خوشپخت ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع برنج ایرانی خوشپختانواع برنج های ارزان قیمت ایرانیقیمت برنج خوشپخت درجه یک ایرانی
برنج مارک خوشپخت

اگر برنج خوشپخت ایرانی ولی ارزان قیمت می خواهید این مقاله را از دست ندهید. شناخت کامل انواع برنج شمال قیمت ارزان با پخت عالی به همراه قیمت روز برنج های خوشپخت ایرانی.

خرید و قیمت برنج خوشپخت ایرانی

انواع برنج ایرانی خوشپخت

برنج ایرانی از لحاظ قدرت پخت به دو نوع تقیسم می شود. نوع اول برنج هایی هستند که در هنگام پخت در بازه زمانی طولانی مدت جوش خورده و شفته یا خمیده نمی شوند. نوع دوم برنج هایی هستند که جوش خوره کمی دارند و به خوبی قد نکشیده و شفته می شوند.

در شمال ایران برنج های مختلفی کشت می شود. برخی از آنها خوشپخت و برخی دیگر با قدرت پخت پایین هستند. نکته خیلی مهم این است که برنج های خوشپخت همگی خوش عطر یا خوش خوراک نیستند. منظور ما از برنج خوشپخت صرفا به کیفیت پخت آن برمی گردد.

انواع برنج ایرانی خوشپخت

 

در اینجا لیست انواع برنج ایرانی خوشپخت قید شده است:

  1. برنج کشت دوم و چین دوم: در صدر برنج های ایرانی خوشپخت قرار دارد. قدرت پخت فوق العاده بالا به همراه رِی زیاد باعث تمایز این برنج از برنج های دیگر شده است. در نتیجه از برنج کشت دوم به عنوان خوشپخت ترین برنج ایرانی یاد می شود.
  2. برنج طارم: این برنج محبوب و شناخته شده ایرانی بسیار خوشپخت بوده و حتی تا ۲ الی ۳ روز بعد از پخت مزه و خوراک خوب خود را از دست نمی دهد.
  3. برنج فجر: این برنج حتی نسبت به برنج طارم از قدرت پخت و جوش خوره بالاتری برخوردار است.
  4. برنج ندا و شیرودی: این دو نوع برنج پرمحصول و کم عطر ایرانی با اینکه بعد از پخت خشک می شوند ولی به هنگام پخت شفته نمی شوند.

توجه شود ک عوامل بسیار مهمی در پخت برنج ایرانی موثر است. از قبیل مهارت سرآشپز، سایز قابلمه، سختی آب مورد استفاده در پخت برنج و …

پخت برنج ایرانی باید با حوصله و دقت کافی انجام شود. نکات ریز فوق را حتما در طبخ برنج های ایرانی رعایت کنید.

انواع برنج ایرانی خوشپخت

انواع برنج های ارزان قیمت ایرانی

در میان برنج های ایرانی از لحاظ قیمتی دو دسته برنج وجود دارد:

  1. دسته اول_ برنج های کیفی: این برنج های همانطور که اسمشان پیداست بخاطر کیفیت بالایی که دارند از قیمت بالاتری برخوردارند. مانند برنج های کشت دوم امراللهی و برنج طارم هاشمی مازندران.
  2. دسته دوم_ برنج های پرمحصول: برنج های پرمحصول ایرانی با اینکه پخت بسیار خوبی دارند ولی معطر نیستند [به جز برنج فجر که عطر نسبتا خوبی دارد]. به همین خاطر از برنج های ارزان قیمت ایرانی به شمار می ایند. مانند برنج های ندا و شیرودی.

انواع برنج های ارزان قیمت ایرانی

مشتریان برنج های ایرانی به دلیل گستردگی در انواع برنج های ایرانی حق انتخاب وسیعی دارند. آنها می توانند برنج با کیفیت بالاتر ولی با قیمت گرانتر بخرند. یا بخاطر بودجه کمتر می توانند برنج های پرمحصول را انتخاب کنند.

در ساله های اخیر شاهد افزایش چشمگیر در تقاضای برنج های پرمحصول در میان مردم بوده ایم. این موضوع ثابت می کند که اکثر مردم توان خرید برنج های گران قیمت ایرانی را ندارند.

خریداران خرده و عمده در بازارهای برنج ایرانی به دنبال خرید برنج خوشپخت ارزان قیمت هستند. آنها به اصطلاح به دنبال خرید برنج خوشپخت باب منزل هستند. واژه ای که اخیرا روی گونی های برنج های خوشپخت ایرانی حک می شود.

قیمت برنج خوشپخت درجه یک ایرانی

گفته بودیم که برنج های خوشپخت ایرانی در مازندران به ۵ دسته تقسیم می شوند: برنج کشت دوم و چین دوم، برنج طارم، برنج فجر، برنج شیرودی و برنج ندا.

قیمت برنج خوشپخت درجه یک ایرانی

این ۵ نوع برنج ایرانی بسیار خوشپخت بوده ولی قیمت های مختلفی دارند.

برای دریافت قیمت روز برنج های خوشپخت درجه یک ایرانی با مجموعه برنج توسکا تماس حاصل فرمایید.

قیمت برنج خوشپخت شمال به دو عامل کلی بستگی دارد:

  1. عطر برنج خوشپخت چقدر است؟
  2. نرمی برنج خوشپخت بعد از پخت تا چند ساعت حفظ می شود؟

مثلا برنج طارم خوشپخت را با برنج شیرودی خوشپخت مقایسه کنید. قیمت برنج خوشپخت طارم نسبت به برنج خوشپخت شیرودی بسیار بالاتر است. چرا؟ زیرا طارم هم عطری بیشتری دارد و هم بعد از پخت نرم می ماند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.