مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید و قیمت برنج سرلاشه ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج سرلاشه چیست؟خرید اینترنتی برنج لاشهقیمت برنج سرلاشه طارم
برنج سرلاشه ایرانی

برای خرید برنج سرلاشه ایرانی میتوانید با مشاوران فروش توسکا تماس بگیرید و یا فروشگاه معتبر برنج ایرانی واقع در مازندران مراجعه کنید. توسکا به عنوان مرکز خرید و فروش انواع برنج اصیل شمالی آماده هرگونه خدمت رسانی به مشتریان این محصول میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیرفروش توسکا ارتباط برقرار کنید.

برنج سرلاشه چیست؟

برنج سرلاشه چیست

برنج سرلاشه از انواع برنج شکسته شمرده میشود که به دلیل شکسته شدن دانه برنج در عملیات الک کردن توسط دستگاه بوجار، قد آن از برنج کامل کوتاه تر است. برنج سرلاشه از برنج نیم دانه و نرمه درشت تر است. در واقع برنج سرلاشه جزء ضایعات برنج محسوب میشود و در بازار به قیمت ارزانتری نسبت به برنج کامل به فروش میرسد ولی به دلیل ری و عطر خوبی که دارد از جمله برنج های محبوب ایرانیان است.

کسانی که توان خرید برنج های گران قیمت را ندارند میتوانند از برنج سرلاشه استفاده کنند، زیرا این برنج میتواند از انواع برنج های مرغوب و معطر باشد و همینطور از قیمت کمتری برخوردار است.

فروشندگان برنج جهت بالا بردن کیفیت محصول خود برنج سرلاشه را از برنج کامل جداسازی میکنند (با استفاده از دستگاه بوجار) تا برنج یکدست فراهم آورند.

برنج سرلاشه علاوه بر اینکه مانند برنج شکسته در تهیه انواع دسر و انواع آش استفاده میشود، برای مصارف خانگی و رستوران ها نیز مورد استقاده قرار میگیرد.

در این میان شاید برایتان سوال شود که تفاوت برنج سرلاشه و لاشه چیست؟ برای این که به این سوال پاسخ دهیم میتوانید به لینکی که در این متن قرار دارد مراجعه کنید.[اینجا]

برنج سرلاشه ایرانی با توجه به اینکه تمام ویژگی های برنج کامل آن نمونه را دارد، به قیمت مناسب تری به فروش میرسد که برای مصارف شخصی بسیار پرکاربرد است. و میتوان از وجود درصد کمی شکستگی در آن چشم پوشی کرد و برای تهیه انواع پلو از آن استفاده نمود.

خرید اینترنتی برنج لاشه

توسکا به عنوان فروشگاه اینترنتی برنج ایرانی، افتخار این را دارد تا انواع برنج شکسته و سرلاشه را به قیمت عمده به شما عرضه کند. انواع برنج لاشه در این مجموعه از با کیفیت ترین برنج ها خواهند بود.

در زمان خرید برنج سرلاشه به نکات زیر توجه کنید:

۱- برنج سرلاشه باید عاری از برنج نرمه و ریزه باشد.

خرید اینترنتی برنج لاشه

۲- رنگ برنج سرلاشه نباید تیره باشد.

۳- در داخل گونی برنج نباید سنگ ریزه و برنج رنگی دیده شود.

۴- برنج بوی نم ندهد.

۵- یکدست بودن برنج و قاطی نبودن با انواع دیگر برنج سرلاشه بسیار مورد اهمیت است.

ما در مجموعه توسکا به شما اطمینان میدهیم که سفارشات شما در هر تناژی به صورت سالم و با کیفیت به دستتان میرسد و خریدی آسان و بدون نگرانی را خواهید داشت.

قیمت برنج سرلاشه طارم

قیمت برنج سرلاشه طارم

همانطور که در بالا گفته شد؛ قیمت برنج سرلاشه از برنج کامل ارزانتر است. پس برای قیمت گذاری دقیقتر برنج سرلاشه طارم میتوان گفت که این برنج به قیمت کمتری نسبت به برنج طارم عرضه میشود.

برای اطلاع از قیمت دقیق برنج سرلاشه طارم و برنج سرلاشه فجر و … میتوانید به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کنید. علاوه بر این میتوانید از طریق پل های ارتباطی با مشاوران فروش توسکا ارتباط برقرار کنید تا برای خرید برنج سرلاشه عمده شما را یاری کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.