مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

راهنمای خرید برنج | حرفه ای خرید کنید!

آنچه در این مقاله میخوانید...

تشخیص برنج مرغوب از نامرغوبزمان خرید برنج ایرانی عمده و جزئیاز کجا برنج مرغوب تهیه کنیم؟
راهنمای خرید برنج

برای خرید برنج در هر نقطه از ایران که باشد میتوانید برای تامین برنج مورد نظر از خدمات مجموعه توسکا استفاده کنید. همکاران ما در مجموعه توسکا در تلاشند تا راهنمای خرید برنج شما باشند تا این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار خریداران قرار دهند و با تحویل کالا به مقصد گامی نو در عرصه فروش برنج بردارند.

راهنمای خرید برنج | حرفه ای خرید کنید!

از آنجایی که قیمت فروش عمده برنج با خرده فروشی متمایز است، همواره توصیه میشود که جهت ثبت سفارش عمده با بخش پشتیبانی سایت ارتباط مستقیم برقرار نمایید و کلیه اطلاعات لازم را در این زمینه دریافت کنید.

تشخیص برنج مرغوب از نامرغوب

برای شناخت برنج مرغوب، اولین نکته دانه بلند بودن آن است. البته این امر بیشتر به ذائقه مصرف کننده بستگی دارد. مهم ترین چالشی که شما در این مسئله با آن رو به رو خواهید شد وجود برنج های خارجی است که ممکن است شما را گول بزند. این برنج ها پس از پخت، ممکن است بیشتر از برنج های اصیل ایرانی قد بکشند ولی این تنها خاصیت برنج های خارجی است. برنج مرغوب علاوه بر برخورداری از اندازه مناسب، طعم و بوی بسیار مطبوعی دارد. به گونه ای که در هنگام خرید تا پخت این بوی مطبوع را احساس میکنید.

تشخیص برنج مرغوب از نامرغوب

دومین نکته در تشخیص برنج مرغوب عطر برنج است که برای بررسی این ویژگی، یک مشت از برنج را بین دو دستانتان قرار دهید و در آن بدمید. به ای صورت عطر برنج را استشمام می کنید.

همچنین معیار آسانتر برای بررسی برنج، این است که اندازه دانه های آن با هم تفاوت زیادی نداشته باشد. به طوریکه اگر چند دانه از آن را با هم مقایسه کنید از نظر رنگ و اندازه دانه باهم تفاوتی نداشته باشند.

از فاکتورهای مهم برنج مرغوب این است که تا مدتها پس از پخت خشک نشود و طعم اولیه خود را حفظ کند. البته این نکته را از روی برنج خام نمیتوان تشخیص داد.

زمان خرید برنج ایرانی عمده و جزئی

فصل برداشت برنج ایرانی در خطه شمال، اواخر مردادماه است. و هرچه از زمان برداشت آن بگذرد قیمت برنج به صورت روند افزایشی بالا میرد. اگر شما قصد خرید برنج به صورت عمده را دارد در ماه های برداشت برنج اقدام کنید. چرا که برنج در پایان فصل زراعی کمتر در بازار عرضه میشود و کشاورزان و تاجران برنج که برنج تازه دارند، آن را با قیمت بالاتر به مشتریان عرضه میکنند. فروشندگان برنجدر روز های اوج نیاز بازار با قیمت های بیشتر برنج را میفروشند نظیر ماه محرم، ماه رمضان، عید نوروز و ….

از کجا برنج مرغوب تهیه کنیم؟

بعد از رعایت موارد بالا، میبایست مرکز خرید برنج مورد نیازتان را شناسایی کنید. شما با بررسی محل کشت محصول موردنظرتان میتوانید به صورت حضوری به مرکز فروش مستقیم برنج بروید و با رعایت ضوابط خریدی با اطمینان داشته باشید.

از کجا برنج مرغوب تهیه کنیم؟

مجموعه برنج توسکا با عرضه مرغوبترین برنج های اصیل ایرانی واقع در استان مازندران، مرکزی مطمئن برای خرید برنج ایرانی عمده و جزئی میباشد.

[toggle title=”سخن آخر” state=”close”]سعی کنید برنج را تا جایی که بودجه دارید عمده بخرید. و هرچه از شهریور فاصله بگیریم برنج هم کهنه‌تر می‌شود و هم گران‌تر. اگر در روز‌های تولید برنج آن را نخرید باید چند ماه بعد همان برنج را گران‌تر خریداری کنید. به یاد داشته باشید که شرایط نگهداری برنج، کمی سخت نیست. از مهم‌ترین ویژگی‌های برنج این است که ماندگاری آن در شرایط معمولی و بدون نیاز به هیچگونه امکاناتی برای نگهداری بالاست. خرید برنج به اندازه مصرف یک سال شما منطقی به نظر می‌رسد. نگهداری بیشتر از یکسال می‌تواند باعث ایجاد شپشک در برنج و تغییر کیفیت آن شود. بهترین زمان برای خرید برنج، زمان برداشت آن است.[/toggle]

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.