مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

سفارش عمده برنج طارم محلی اعلا

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج طارم محلی معطرتامین عمده برنج طارم محلیتحلیل قیمت برنج طارم محلی درب کارخانه
مرکز فروش برنج شمال

اگر قصد خرید و یا سفارش عمده برنج طارم محلی اعلا و معطر با قیمت درب کارخانه را دارید با مشاورین فروش مجموعه برنج توسکا (۰۹۱۱۹۰۵۵۹۹۸) تماس حاصل نمایید.

سفارش عمده برنج طارم محلی اعلا

برنج طارم محلی معطر

در استان مازندران در میان برنج های کشت اول از لحاظ کیفیت انواع برنج های طارم در صدر جدول قرار دارند. انواع طارم مازندران از قبیل برنج طارم محلی، طارم هاشمی، طارم دیلمانی، سنگ طارم و … با اینکه از لحاظ ظاهری برنج های طارم مازندران به یکدیگر کاملا شبیه هستند و حتی در پخت به مانند یکدیگر قد میکشند اما عموما عطر برنج طارم محلی از بقیه گونه های برنج طارم بیشتر است.

برنج طارم محلی معطر

در خرید و فروش برنج طارم ملاک خالص و یکدست بودن برنج میباشد. اما علاوه بر این موارد عطر برنج برای مصرف کنندگان برنج ایرانی جایگاه ویژه ای دارد. برنج های اصیل ایرانی باید خوش عطر باشند به طوریکه قبل و حتی پس از پخت عطر برنج فضای خانه را در بر بگیرد.

برنج معطر طارم محلی مازندران این ویژگی خاص برنج ایرانی را شامل میشود. به طوریکه هم قبل از پخت و هم پس از پخت برنج های عطری طارم محلی شمال شامل عطر نسبتا مناسبی هستند.

تامین عمده برنج طارم محلی

در استان مازندران انواع تامین کنندگان عمده و خرده برنج معطر طارم محلی وجود دارند. حتی برخی از آنها عرضه کنندگان برنج طارم محلی غیر عطری نیز میباشند بدین صورت که با مخلوط کردن برنج های غیر کیفی با برنج های محلی، برنج حاصل شده را به نام برنج کیفی طارم محلی با قیمت گران میفروشند.

با اینکه فروشندگان برنج طارم محلی مازندران بسیار زیاد میباشند اما تمامی انها قابل اعتماد نیستند. در سفارش عمده برنج طارم محلی اعلا باید به این نکته بسیار مهم توجه نمود. تامین کنندگان عمده بایستی اولا کاملا معتبر باشند و ثانیا باید تقاضای تامین برنج عمده خالص طارم محلی عطری مازندران را در طول سال داشته باشند.

تامین عمده برنج طارم محلی

تامین کنندگان عمده باید توانایی تامین عمده انواع برنج های اصیل شمال به ویژه برنج طارم محلی را داشته باشند. زیرا برنج طارم محلی عطری مازندران به عنوان پرفروش ترین برنج شمال میباشد.

زیرا برنج طارم محلی اعلا علاوه بر عطر بسیار عالی از کیفیت پخت عالی برخوردار است. درضمن با توجه به چنین کیفیتی قیمت برنج طارم محلی مازندران بسیار مناسب میباشد.

طارم محلی اعلا باید خوش عطر، خوشپخت و خالص باشد. طارم محلی درجه یک را فقط از فروشندگان محلی در استان مازندران تهیه کنید.

تامین کنندگانی که برنج طارم محلی ممتاز را با قیمت عالی و بدون دخالت واسطه ها به صورت مستقیم به خریداران و مشتریان عرضه میکنند. حذف واسطه ها و دلالان بر روی کاهش قیمت تمام شده و نهایی برنج طارم محلی تاثیر چشم گیری دارد.

حذف واسطه ها سبب میشود تا برنج طارم محلی مازندران با قیمت کارخانه و به صورت خالص بدست مشتریان برسد.

برنج طارم محلی قیمت ارزان فقط در عرضه مستقیم حاصل میگردد یعنی تامین کننده فقط و فقط یا باید برنج را از کشاورز خریداری کند، بسته بندی کند و به مشتریان عرضه کند. در حالت دوم اینکه در فصل برداشت برنج شالی های مرغوب برنج طارم را به صورت عمده از شالیکار خریداری نموده و در کارخانه های شالیکوبی به برنج سفید طارم محلی تبدیل کند.

فقط در همین دو حالت (عرضه کاملا مستقیم برنج با حذف واسطه ها) میتوان شاهد برنج خالص و درجه یک طارم محلی با قیمت ارزان بود.

تحلیل قیمت برنج طارم محلی درب کارخانه

همزمان با برداشت شالی طارم محلی در مازندران در مرداد ماه خرید و فروش برنج طارم محلی آغاز میگردد. خریداران و تاجران برنج طارم در این فصل با خرید عمده شالی های مرغوب و درجه یک طارم اقدام به تبدیل آن به برنج سفید طارم میکنند.

با قیمت گذاری اولیه بر روی شالی برنج طارم محلی (با توجه به تورم سالیانه، قیمت سم و کود، دستمزد کارگران و…) قیمت اولیه برنج طارم محلی با توجه به میزان محصول دهی برنج و کارمزد کارخانه شالیکوبی بدست می آید.

تحلیل قیمت برنج طارم محلی درب کارخانه

مسلما هر چقدر قیمت اولیه شالی طارم پایین تر باشد، قیمت نهایی برنج طارم کاهش خواهد یافت. از طرفی دیگر اگر شالی مرغوب و درجه یک باشد محصول دهی آن بیشتر خواهد بود. درنتیجه قیمت نهایی برنج طارم کاهش خواهد یافت.

با بدست آمدن برنج سفید طارم محلی در کارخانه های برنجکوبی اکنون زمان بارگیری و انتقال برنج طارم به کارخانه های سورتینگ و بسته بندی میباشد. برنج طارم محلی در این مرحله به صورت تمیز شده و بدون خرد در کیسه های ۵، ۱۰ الی ۵۰ کیلویی بسته بندی میگردد.

در نهایت برنج طارم محلی اعلا حاصل میگردد. در این پروسه از تولید تا مصرف شاهد حذف واسطه ها میباشیم در نتیجه قیمت برنج طارم محلی درب کارخانه خواهد بود. یعنی برنج طارم محلی با قیمت ارزان و با کیفیت بالا عرضه خواهد گردید. چنین قابلیتی فقط در تعداد انگشت شماری از شرکت ها و تامین کنندگان در شمال وجود دارد. یعنی اینکه تمامی شرکت ها توانایی عرضه مستقیم برنج طارم محلی را ندارند.

تحلیل قیمت برنج طارم محلی درب کارخانه

درنتیجه قیمت برنج طارم محلی اعلام شده از سوی این تامین کنندگان بالا میباشد. در مجموعه برنج توسکا تمامی موارد فوق اتفاق می افتد، یعنی برنج خالص مستقیما از کشاورز خریداری شده و پس از بسته بندی به صورت مستقیم به فروشگاه ها منتقل میشود. به همین دلیل برنج طارم محلی ممتاز توسکا به صورت ۱۰۰% خالص و یکدست با قیمت استثنایی در کل کشور عرضه میگردد.

جهت دریافت قیمت روز برنج طارم محلی ممتاز شمال کافیست با مجموعه برنج توسکا تماس حاصل فرمایید تا لیست قیمت روز انواع برنج محلی مازندران در اختیار شما قرار بگیرد.

در سفارش عمده برنج طارم محلی اعلا پس از پارامتر کیفیت مهم ترین پارامتر برای خریداران عمده، پارامتر قیمت برنج طارم محلی میباشد.

اگر قیمت عمده برنج طارم محلی درجه یک درب کارخانه باشد، آنگاه فروشگاه ها و خریداران عمده برنج ایرانی به صورت مستقیم برنج ارزان قیمت و خالص را از شمال کشور تهیه میکنند.

?در خرید و فروش عمده برنج طارم محلی در یک جمع بندی کلی نکات زیر باید مورد توجه قرار گیرد:

۱- مراکز فروش عمده برنج طارم محلی در مازندران باید کاملا معتبر و با سابقه درخشان باشند.

۲- تامین کنندگان و یا مراکز فروش عمده برنج طارم محلی مازندران باید بتوانند در طول سال پاسخگوی نیاز خریداران عمده باشند.

۳- حفظ کیفیت در فروش عمده برنج طارم محلی از سوی تامین کنندگان عمده برنج همیشه باید رعایت گردد.

۴- قیمت برنج طارم محلی مازندران در خرید و فروش عمده باید بسیار رقابتی باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.