مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

سود خرید و فروش برنج ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع شغل ها در ایرانبرتری تجارت برنج نسبت به دیگر مشاغلسود برنج شمال
سود خرید و فروش برنج ایرانی

تمام تاجرانی که به تازگی وارد تجارت برنج می شوند این سوال را مطرح می کنند که میزان سود خرید و فروش برنج ایرانی چقدر است؟ آیا با تجارت برنج می توان به سرمایه های چندین میلیاردی رسید؟

انواع شغل ها در ایران

در ایران به طور کلی دو نوع شغل وجود دارد:

  1. شغل دولتی
  2. شغل آزاد

سود خرید و فروش برنج ایرانی

عمده جوانان ایرانی بعد از فارغ التحصیل شدن روی به شغل های دولتی می آوردند. بسیاری از این جوانان ممکن است به کار دولتی علاقمند باشند و بسیاری دیگر ممکن است که هیچ علاقه ای به کارمند و زیردست دولت بودن نداشته باشند.

در ایران اغلب جوانان با اصرار والدین مجبور به گذراندن آزمون های استخدامی می شوند که در نهایت بعد از چند سال ممکن است به شغل دولتی مورد نظر خود دست پیدا نکنند.

در مورد میزان حقوق شغل های دولتی می توانید با یک کارمند دولتی هم صحبت شوید تا با مقایسه هزینه های امروزی در مقابل حقوق یک کارمند سود خالص سالیانه یک کارمند را تخمین بزنید.
یک کارمند دولتی میزان حقوق دریافتی ثابتی دارد. اگر اضافه کاری و تشویقی های او را هم در نظر بگیریم باز هم یک کارمند نمی تواند در یک ماه از یک میزان خاصی بیشتر درآمد داشته باشد.

از طرفی دیگر شغل های آزاد زیادی وجود دارند که یک فرد بدون اینکه زیردست کسی باشد برای خود کار می کند و با توجه به میزان تلاش و هوش خود درآمد کسب می کند.
بسیاری از شغل های آزاد ممکن است همانند بسیاری از شغل های دولتی سود چندانی نداشته باشند. ولی در میان تمام شغل های آزاد دو گروه از بقیه سود به مراتب بیشتری دارند:

۱) تولیدکنندگان یا کارخانه داران ۲) تاجران

برای اینکه یک کارگاه کوچک یا یک کارخانه راه اندازی کنید فقط کافی است با مدیر یک کارخانه در مورد سرمایه موردنیاز برای این کار صحبت کنید. سرمایه موردنیاز برای راه اندازی یک کارگاه یا کارخانه آنقدر زیاد است که کمتر کسی می تواند یک کارخانه تولیدی راه اندازی کند.

ولی سرمایه مورد نیاز برای تجارت خیلی کمتر از راه اندازی یک کارخانه است. شما با سرمایه خیلی کم و با خرید و فروش کم می توانید کار تجارت را شروع کنید و با کسب تجربه هر ساله مشتری های خود را افزایش دهید.

برتری تجارت برنج نسبت به دیگر مشاغل

با تفسیر صحبت های فوق به این نتیجه می رسیم که اگر شرایط و ویژگی های زیر را دارید کار تجارت را برای کسب درآمدهای بالا شروع کنید:

  1. اگر نمی خواهید زیردست یک فرد یا سازمان و اجیر آنها باشید.
  2. اگر نمی خواهید در چارچوب یک مجموعه از قوانین خاص در طول یک روز کار کنید.
  3. اگر مایل هستید درآمد بالایی در طول یک سال داشته باشید و مزد میزان تلاش و هوش خود را بگیرید.

سود خرید و فروش برنج ایرانی

اما در میان تجارت های مختلف هر تاجری با توجه به شرایط خود (شرایط جغرافیایی، میزان سرمایه، میزان سود مورد انتظار و…) یک نوع تجارت را برمی‌گزیند.
در میان تجارت های مختلف بعد از بررسی های میدانی و بر اساس تجربه به شما “تجارت برنج” را پیشنهاد می‌دهیم. زیرا خرید و فروش برنج مزایایی دارد که هیچ تجارتی ندارد. از جمله:

  1. یکی از مهمترین دغدغه و استرس‌های یک تاجر در مورد طول عمر محصولی است که روی آن کار می کند. برنج محصولی است که اگر حتی تا دو سال در انبار [خشک و خنک] بماند فاسد نمی شود و خیال تاجر از این بابت راحت خواهد بود.
  2. برنج محصولی است که به تاجر اعتبار می دهد. زیرا خرید و فروش برنج کار هر تاجری نیست و نیاز به تجربه و تخصص دارد. البته این تجربه و تخصص باید از یک جایی شروع شود. این تجربه و دانش را می توانید با راهنمایی و مشاوره متخصصین بازرگانی برنج توسکا به صورت رایگان دریافت نمایید.
  3. اگر در خرید و فروش برنج اعتبار کسب کنید به راحتی می توانید حتی بدون سرمایه از کشاورز برنج خریداری کنید. حتی اگر قرار باشد در شهرستان های غیرشمالی به تجارت برنج بپردازید کافی است با سرمایه خیلی کم و با بازاریابی محلی و با خرید کم دست به کار شوید.
  4. حاشیه سود خرید و فروش برنج به اندازه ای است که می تواند شما را حتی در طول یکسال به یکی از آرزوهای بزرگتان برساند.
  5. عرضه و فروش برنج خالص و درجه یک به مشتری می تواند به صورت تصاعدی و چشمگیر مشتری های سالیانه شما را افزایش دهد و در نتیجه در طول چند سال شما را به یک تاجر ملی با اعتبار و درآمد بسیار بالا تبدیل کند.
  6. و …

تجارت را با هیچ شغل دیگری در ایران عوض نکنید.

سود برنج شمال

حاشیه سود هر محصولی بستگی به قیمت و میزان عرضه و تقاضا آن دارد. مثلا حاشیه سود کالای ۵۰۰ هزار تومانی از حاشیه سود کالای ۲ میلیون تومانی به مراتب باید کمتر باشد زیرا سرمایه کمتری برای کالای ۵۰۰ هزار تومانی صرف شده است. از طرفی زمانی که میزان عرضه کم و تقاضا برای یک کالا زیاد باشد قیمت آن کالا افزایش می یابد.

بنابراین حاشیه سود هر کیلو برنج بستگی به قیمت و میزان عرضه و تقاضای آن در بازار دارد. ولی به طور کلی حاشیه سود خرید و فروش برنج ایرانی در عمده فروشی تقریبا ۳ الی ۵ هزار تومان و در خرده فروشی ۱۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم برنج است.

با یک جمع بندی و محاسبه ساده می توانید تخمین بزنید که میزان سود سالیانه خرید و فروش برنج ایرانی چقدر مناسب و بالا است.

سود برنج شمال حتی می تواند به صورت میلیاردی هم باشد زمانی که بازارهای خارجی را تامین کنید و کار صادرات را انجام بدهید. البته ناگفته نماند که بازار داخلی برنج ایرانی آنقدر داغ است که اغلب تاجران برنج فقط به فکر بازارهای داخلی هستند و ترجیح می دهند فقط بازار داخل را داشته باشند.

سود خرید و فروش برنج ایرانی

سودهای بالا در تجارت برنج فقط زمانی اتفاق می افتد که اعتبار کسب کنید و خود را با نام و برند خوب معرفی کنید. این امر زمانی رخ می دهد که شما فقط برنج خالص و درجه یک به مشتری عرضه کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد رأی: 4

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.