مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

شرکت بازرگانی برنج ایرانی دانه بلند

آنچه در این مقاله میخوانید...

خواص برنج ایرانی در طب سنتیپخش عمده برنج ایرانی دانه بلند

برنج ایرانی دانه بلند یکی از نمونه برنج ‌های باکیفیت در بازار می‌ باشد که به لحاظ دارا بودن ظاهر مناسب و عطر و طعمی که در زمان پخت از خود ساطع می کند از فروش خوبی برخوردار است. شرکت بازرگانی برنج ایرانی دانه بلند این ماده غذایی مرغوب را در بسته بندی‌ های مختلف در سراسر کشور عرضه و پخش می‌کند و با ایجاد این سایت اینترنتی امکان خرید را برای متقاضیان در هر نقطه ای از کشور فراهم نموده است.

خواص برنج ایرانی در طب سنتی

یکی از مهمترین غلات هایی که در طب سنتی به آن نیز توجه ویژه ‌ای شده است و به مصرف آن همراه با سایر مواد غذایی نیز اشاره ‌هایی شده، برنج می باشد.

برنج که دارای انواع مختلفی است سرشار از مواد معدنی بسیار زیادی از قبیل پتاسیم، کلسیم، آهن، فسفر و ویتامین ‌های زیادی از قبیل ویتامین‌ های گروه خانواده B می‌ باشد که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

از نظر طب سنتی برنج دارای طبعی گرم و معتدل می‌ باشد که استفاده از آن دارای فواید زیادی به شرح زیر می ‌باشد.

خواص برنج ایرانی در طب سنتی

برنج در طب سنتی به عنوان محصولی برای درمان و تقویت بدن معرفی شده است که مصرف آن همراه با شیر می تواند برای درمان زخم روده و تقویت معده بسیار مفید باشد.

یکی دیگر از خواص درمانی برنج بهبود اسهال می باشد که مصرف آن به صورت کته برای رفع اسهال بسیار مناسب است.

یکی دیگر از خواص برنج در طب سنتی، درمان سرماخوردگی می باشد، زیرا برنج دارای ویتامین های بسیار زیادی است که مصرف آن در هنگام سرماخوردگی به همراه گشنیز بسیار مقوی و سودمند است.

از لحاظ طب سنتی مصرف برنج برای رفع التهابات پوستی و درخشندگی پوست و مو بسیار مناسب است.

برنج به دلیل اینکه بسیار مقوی می باشد مصرف آن برای افرادی که تحت جراحت‌ ها و یا جراحی‌ های مختلف قرار گرفتند، همراه با آب ماهیچه یا پاچه گوسفند برای بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مناسب است.

فشارخون و قند و دیابت از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند، به همین علت در طب سنتی برای درمان این بیماری‌ ها به مصرف برنج تاکید شده است.

برنج دارای خاصیت ضد اکسیدانی می ‌باشد که برای پیشگیری از بیماری ‌های مختلف از جمله سرطان بسیار سودمند می ‌باشد.

از دیگر خواص برنج که در طب سنتی با آن اشاره‌ های زیادی شده است می ‌توان به خواب‌ آور بودن، بهبود کیفیت خواب، درمان بیماری‌ های کبدی و غیره اشاره کرد.

پخش عمده برنج ایرانی دانه بلند

پخش عمده برنج ایرانی دانه بلند

پخش عمده برنج ایرانی دانه بلند به صورت حضوری و غیرحضوری امکانپذیر می‌ باشد و در عرضه و فروش این محصول به‌ صورت عمده، دست واسطه‌ گران و دلالان کوتاه شده، به همین علت از قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ ای برخوردار خواهد بود.

مجموعه فروش ما به‌ عنوان یکی از نمایندگی‌ های اصلی پخش برنج ایرانی دانه بلند به صورت عمده می باشد که با عرضه محصولات خود در بهترین سطح کیفی توانسته آن را به صورت ‌های مختلف در اختیار سایر مراکز فروش در سراسر کشور قرار دهد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.