مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

عرضه اولیه برنج بینام کشت دوم

آنچه در این مقاله میخوانید...

کیفیت انواع برنج بینام کشت دومقیمت خرید برنج بینام کشت دوم

این روزها انواع برنج ایرانی و وارداتی در کشور مشاهده می شود که هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی های متفاوتی می باشند و برنج های ایرانی به دلیل عطر و طعم بی نظیر متقاضیان زیادی دارند. یکی از برنج های درجه یک و خوش پخت برنج بینام کشت دوم می باشد که به علت مرغوبیت توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده است و بازار فروش بسیار داغی دارد.

کیفیت انواع برنج بینام کشت دوم

کیفیت انواع برنج بینام کشت دوم

برنج بینام یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع برنج تولید شده در شمال کشور می باشد که امروزه طرفداران زیادی دارد و کیفیت انواع برنج بینام کشت دوم بسیار مناسب بوده و عطر و بوی مطلوب داشته و طعم برنج بینام فوق العاده است و این برنج بسیار خوش پخت بوده و در هنگام پخت به خوبی ری می کند و یکی از انواع برنج های مجلسی و مرغوب می باشد و به علت خوشمزه بودن و داشتن کیفیتی عالی مورد پسند مشتریان زیادی قرار گرفته و یکی از برنج های پرفروش در داخل و خارج از کشور می باشد.

قیمت خرید برنج بینام کشت دوم

قیمت خرید برنج بینام کشت دوم به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و مواردی نظیر کیفیت، محل کشت و برداشت، نحوه خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، میزان عرضه و تقاضا و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشد و قیمت در خرید و فروش هایی که به صورت عمده انجام می شود، پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه داشته و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.

قیمت خرید برنج بینام کشت دوم
با تماس با کارشناسان واحد فروش ضمن اطلاع از قیمت می توانید در صورت تمایل محصول مورد نظر را سفارش داده تا به نشانی شما ارسال شود. از مزیت های خرید از این مرکز می توان به خدمات دهی مناسب و به صورت بیست و چهار ساعته، صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، امکان مشاوره رایگان قبل از خرید، تسریع و سهولت در خرید و… اشاره نمود.

در حال حاضر در بسیاری از استان های کشور نظیر گیلان، مازندران، گلستان، فارس، و خوزستان و… انواع برنج با بهترین کیفیت کشت و برداشت می شود و در کارخانه ها با استفاده از جدیدترین دستگاه های سورتینگ عملیات جداسازی و دسته بندی و تمیز کردن آن انجام شده و برای بسته بندی آماده می شوند و برنج های سورت شده در بسته بندی های مختلف ۵ کیلویی، ۱۰ کیلویی و… تولید و ارائه می شوند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.