مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

عرضه کننده برنج طارم معطر مازندران

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت برنج طارم عطری درجه یکفروش برنج طارم معطر مازندران
راهنمای خرید برنج

خرید و فروش برنج طارم معطر در استان های شمالی کشور به دلیل کشت گسترده این محصول، در تمام طول سال پررونق است. برنج طارم عطری با عطر و پخت عالی در میان انواع برنج ایرانی مرغوب با استقبال ویژه ای از سوی مصرف کنندگان رو به رو شده است.

عرضه کننده برنج طارم معطر مازندران

استان های شمالی همچون استان های گلستان، گیلان و مازندران به عنوان بزرگترین تولید کننده برنج طارم شمال بزرگترین مراکز فروش برنج طارم عطری را دارند.

قیمت برنج طارم عطری درجه یک

قیمت انواع برنج ایرانی با توجه به کیفیت برنج متفاوت خواهد بود. با این حال قیمت هر نوع برنج در محدوده خاصی از قیمت قرار میگیرد. بنابراین خریداران برنج طارم معطر و برنج های ایرانی برای اطلاع از قیمت برنج ایرانی میتوانند به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و یا با مشاورین فروش این مجموعه تماس بگیرند.

برنج طارم عطری از برنج های کیفی و کم محصول ایرانی می باشد که در استان های شمالی و به ویژه استان مازندران کشت میشود. این برنج به دلیل زودرس بودن در دو نوبت کشت اول و کشت دوم در شالیزار های استان مازندران کشت میشود.

قیمت برنج طارم عطری درجه یک

برنج طارم عطری در بازرگانی برنج توسکا به صورت مستقیم از کشاورزان زحمتکش روستای پهناب تهیه میشود. این امر موجب میشود تا عرضه برنج طارم معطر به صورت مستقیم، بدون واسطه و با قیمت ارزان به مشتریان انجام شود.

اگر میخواهید برنج طارم را با قیمت ارزان تهیه کنید میتوانید برنج طارم تک الک را سفارش دهید که در مقایسه با برنج طارم سه الک ممتاز، قیمت مناسب تری دارد.

بهتر است بدانید که برنج طارم با افزایش میزان الک از تک الک به سه الک، میزان درشتی بار افزایش یافته و درصد خرد آن کاهش می یابد. در نتیجه برنج کاملا خالص، یکدست و تمیز به دست مشتریان میرسد.

فروش برنج طارم معطر مازندران

فروش برنج طارم عطری در استان مازندران توسط بازرگانی برنج توسکا که سابقه چندین ساله در عرصه فروش برنج طارم اعلا و انواع برنج اصیل شمال دارد، انجام میشود.

اگر به دنبال خرید برنج طارم به صورت خالص و یکدست هستید باید بدانید که تهیه برنج شمال در تناژ بالا باید به صورت مستقیم از تولید کننده آن انجام شود تا بتوانید در تمام فصول سال به صورت خالص و با قیمت مناسب این محصول را تهیه کنید.

فروش برنج طارم معطر مازندران

فاکتور های بسیار مهمی در هنگام خرید برنج شمال برای خریداران و تاجران برنج وجود دارد که از مهم ترین آن ها:

۱) تامین برنج خالص و یکدست از تامین کننده قابل اعتماد

۲) تامین برنج در تناژ بالا در هر زمان ممکن

۳) تامین برنج از تولید کننده و کشاورز با قیمت ارزانتر

این موارد برای تاجران و خریداران برنج به عنوان مهم ترین فاکتور خرید محسوب میشود از این رو ما این نوید را به شما خریداران برنج شمال میدهیم که مجموعه توسکا با رعایت تمامی فاکتور های فوق با افتخار به عنوان تامین کننده برتر در استان مازندران شناخته میشود.

برای ثبت سفارش و دریافت قیمت روز برنج طارم معطر مازندران با مدیرفروش توسکا تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.