مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

عمده فروشی برنج بینام ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

روش پخت برنج بینام ایرانیراهنمای خرید برنج بینام ایرانی

برنج بینام ایرانی، برنجی دارای دانه های سفید و شفاف است که با تغییر ژنتیکی برنج های ایرانی به دست آمده و علاوه بر این که عطر و طعم بسیار خوبی دارد، از قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر برنج ها برخوردار است؛ عمده فروشی بهترین انواع این برنج از طریق همین مرکز، زیر قیمت بازار انجام می شود.

عرضه کننده برنج معطر راتون هاشمی

روش پخت برنج بینام ایرانی

استان مازندران به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان برنج بینام ایرانی در سراسر کشور به شمار می آید؛ این نوع برنج در ظاهر و قبل از پختن نیز عطر بسیار مناسبی دارد که بعد از پخت عطر آن بیشتر نیز می شود.

پخت برنج بینام مانند سایر انواع برنج می باشد و می بایست حدود پانزده الی بیست دقیقه خیس بخورد و سپس در آب جوش قرار بگیرد تا قد بکشد.

روش پخت برنج بینام ایرانی

برای این که این نوع برنج طعم و عطر واقعی خود را حفظ کند بهتر است آن را شست و شو ندهید و با همان آب اولیه بپزید.

برنج بینام را می توانید برای پخت برنج کته نیز مورد استفاده قرار دهید؛ بدین منظور به ازای هر لیوان برنج حدود دو و نیم لیوان آب، یک قاشق غذاخوری کره پاستوریزه یا یک قاشق مرباخوری کره محلی را به همراه یک بند انگشت زیره نرم ترکیب کرده و اجازه دهید به خوبی بپزد.

راهنمای خرید برنج بینام ایرانی

برنج از غذاهای اصلی اکثر ایرانیان به شمار می آید که روزانه حداقل یک وعده مورد استفاده قرار می گیرد؛ از جمله ویژگی هایی که برای خریداران این محصول اهمیت دارد می توان به عطر برنج، طعم آن و همچنین ویژگی های ظاهری آن مانند قد کشیدن اشاره کرد.

دانه های گرد و متورم، رنگ شفاف و قد کوتاه را مس توان از مهمترین ویژگی های ظاهری برنج بینام درجه یک می باشد؛ اگر یک مقداری از نمونه های مرغوب این برنج را در دستانتان بگیرید متوجه رنگ و حالت یکنواخت آنها خواهید شد.

راهنمای خرید برنج بینام ایرانی

برنج بینام ایرانی از نمونه های اعلای این محصول به شمار می آید که خرید آن با بهترین کیفیت نیازمند تجربه و راهنمایی افراد با تجربه می باشد؛ در ادامه به ارائه توضیحاتی در مورد دو نوع اصلی این برنج که با نام کشت اول و کشت دوم شناخته می شوند اشاره خواهیم کرد.

کشت اول برنج بینام در فروردین ماه صورت می گیرد و برداشت آن در مرداد ماه می باشد؛ پس از پایان یافتن برداشت کشت اول و در مرداد، کشاورزان شروع به کاشت کشت دوم این برنج می کنند و فصل برداشت آن نیز در آبان ماه می باشد اما تفاوت این دو نوع کشت برنج بینام چیست؟

  1. قیمت برنج های بینام کشت اول، نسبت به بسیاری از برنج ها در بازار مناسب تر است اما برنج های کشت دوم از نمونه های گران قیمت به شمار می آیند.
  2. رنگ برنج های کشت اول مانند برنج طارم و هاشمی است اما برنج کشت دوم سبز کمرنگ است.
  3. معمولا برنج های کشت دوم از نوع اول عطر و طعم بهتری دارند؛ اگر برنج بینام کشت اول مدتی حدود ۹ ماه در انبار بماند طعم و عطر بسیار خوب و نزدیک به نمونه های کشت اول را به خود می گیرند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.