مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروشگاه برنج ایرانی دودی

آنچه در این مقاله میخوانید...

موارد مصرف برنج ایرانی دودیخرید انواع برنج ایرانی دودی

در فروشگاه برنج ایرانی دودی انواع برنج دودی عرضه می شود بیشتر تولید کنندگان این برنج به علت کمیاب بودن این محصول آن را برای متقاضیان خاصی تهیه و تولید می کنند. اکثر فروشگاه ها و مرکز عرضه این محصول که توسط شرکت ما حمایت و نظارت می‌شوند  و جزء نمایندگی های مجاز ما در سراسر کشور هستند این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب  در این مراکز در سراسر کشور عرضه می کنند.

موارد مصرف برنج ایرانی دودی

در گذشته بسیاری از مردم از نگهداری مواد غذایی به صورت یخ زده و یا فریز شده محروم بودند و از راهکارهای دیگری برای نگهداری از انواع مواد غذایی استفاده می کردند یکی از این مواد برنج بوده  که آن را دود می‌دادند و به اصطلاح آن را دودی می‌کردند اما امروزه با پیشرفت بشر و تولید انواع ماشین آلات دودی کردن برنج فقط به دلیل این است که  بسیاری از افراد طعم دودی را بسیار دوست دارد. برنج دودی یکی از اقلام پر مصرف مردم گیلان محسوب می‌شود.

موارد مصرف برنج ایرانی دودی

موارد مصرف برنج ایرانی دودی بیشتر در مهمانی ها و مجالس خاص است و روش تهیه آن یا به صورت کته و یا به صورت آبکش کردن است بهتر است این نوع برنج را به خاطر اینکه از دود برای نگهداری آن استفاده شده است با سبزیجات تازه استفاده کرد سبزیجات تازه در کنار این نوع برنج می تواند از مضرات دود آن کاسته تا به بدن آسیبی نرساند.

بسیاری از افراد از همچنین برنج را به صورت خالص استفاده می‌کنند و طعم آن را دوست دارند به خاطر بوی تندی این برنج دارد بعضی ها آن را با انواع برنج دیگر مخلوط کرده و استفاده می کنند این برنج همراه با انواع سبزیجات و خورش هایی که در شمال بیشتر رایج هستو تهیه می شود  با استقبال بسیار زیاد مردم و گردشگران روبرو شده انواع مختلفی از غذاها هستند که با برنج دودی پخت و تهیه می شود انواع کباب هایی که در کنار این برنج صرف می‌شود بهترین و لذیذترین طعم دنیا را به شما هدیه می دهد.

البته این فقط یک نظریه است که هنوز به اثبات نرسیده است که دود دادن برنج باعث آسیب می شود مردمان گیلان با این برنج انواع غذاهای خوشمزه را تهیه می کنند شما اگر اولین بار از این نوع برنج استفاده کرده اید مطمئن باشید طعم و مزه فوق العاده آن را هرگز فراموش نخواهد کرد.

خرید انواع برنج ایرانی دودی

برای خرید انواع برنج ایرانی باید این نکته را در نظر بگیرید که شما باید از تولید کننده قدیمی خرید خود را انجام دهید که حداقل ۵۰ سال در این کار مهارت لازم را به دست آورده باشد زیرا این کار به مهارت و تخصص ویژه لازم دارد تا یک محصول خوب و درجه یک و با کیفیت را بتواند به بازار عرضه کند. هر کارخانه و یا تولیدی موفق به تهیه این نوع برنج نمی شود. این موضوع بسیار مشخص است که اگر کسی قصد خرید برنج دودی را دارد یا باید از نوع هاشمی و صدری استفاده کند البته هر دو نمونه از این برنج ها نیز دارای کیفیت های مختلفی هستند که برای خرید آن باید دقت لازم را داشته باشید.

خرید انواع برنج ایرانی دودی

مجموعه ما توان تولیدی بسیار بالایی در تهیه این نوع برنج دارد و شما می توانید با مراجعه به مراکز مختلف ما در سرتاسر ایران این نوع برنج را تهیه و با خیال آسوده مصرف کنید چون کیفیت و تضمین قیمت از راهکارهای اساسی مجموعه ما محسوب می شود شرکت ما با تولیدکنندگان قدیمی این محصول  همکاری داشته و توانسته است بهترین نوع برنج دودی را برای متقاضیان خریداری بسته بندی و به بازار عرضه کند. برای خرید عمده این محصول شما می توانید از وب سایت شرکت ما دیدن کنید و یا با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.