مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروش برنج ایرانی شمال

آنچه در این مقاله میخوانید...

آیا برنج ایرانی تاریخ انقضا دارد؟بازار خرید برنج ایرانی شمال

برنج یکی از مهمترین و پر مصرف ترین انواع غلات در جهان محسوب می شود. برنج در اغلب استان های شمالی نظیر مازندران، گیلان و گلستان با کیفیتی عالی کشت و پرورش می یابد و دارای گونه های متعددی است که هر کدام از این برنج ها از لحاظ کیفیت و شکل ظاهری اندکی با هم متفاوت هستند. فروش برنج ایرانی شمال توسط همین سایت با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب صورت می پذیرد.

آیا برنج ایرانی تاریخ انقضا دارد؟

آیا برنج ایرانی تاریخ انقضا دارد؟

برخی از اقلام غذایی مانند غلات تاریخ انقضاء ندارند که یکی از آنها برنج می باشد. البته بهترین زمان تاریخ مصرف برنج ۲ سال بعد از شالیکوبی می باشد. برنج ایرانی در شرایط دمایی مناسب می تواند تا سال ها نیز سالم بماند و کیفیت و عطر و بوی خود را حفظ کند.
البته برای نگهداری برنج بهتر است آن را در جایی بالاتر از سطح زمین قرار داده و در مکانی به دور از رطوبت و در جای خنک و خشک نگهداری شود. بهتر است ظرف نگهداری برنج نیز مناسب بوده و در ظروف پلاستیکی بهداشتی و استاندارد و یا شیشه ای قرار داده شود.
برنج بعد از سال ها ارزش غذایی را خود را حفظ می کند و هیچ گونه تغییری در طعم و مزه آن ایجاد نمی شود. این محصول دارای انواع املاح مغذی، کربوهیدرات، نشاسته و فیبر و … می باشد که مصرف آن در پیشگیری از بیماری های مختلف نقش مهمی دارد. در هنگام خرید برنج باید به نوع و کیفیت بسته بندی محصول همچنین پروانه بهداشت و وزن محصول دقت نمایید.

بازار خرید برنج ایرانی شمال

این روزها بازار خرید برنج ایرانی شمال بسیار داغ بوده و مشتریان استقبال خوبی از خرید این محصول نشان می دهند. برنج برای رشد مناسب و بهتر نیاز به آب و هوای معتدل و خاک حاصلخیز دارد که تمامی این شرایط برای کشت این محصول ارزشمند در شمال کشور فراهم می باشد.

بازار خرید برنج ایرانی شمال
این محصول دارای ارقام متنوعی شامل برنج طارم، صدری، بینام توسکا، دم سیاه و … می باشد که مرغوب ترین نوع آن دارای دانه ای بلند و ظاهری کشیده بوده و بسیار خوش عطر و خوشپخت می باشد.
این محصول در کیسه هایی استاندارد ارائه می شود و دارای اندازه هم شکل و یکدست بوده و هیچ گونه اثری از خرابی و شکستگی در آن مشاهده نمی شود، زیرا به بهترین شکل در کارخانه ها سورت و تمیز شده است.
ایران یکی از بهترین انواع برنج را تولید می کند که هر ساله حجم قابل توجهی از آن علاوه بر فروش در بازارهای داخلی به بسیاری از کشورهای مختلف جهان صادر می شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.