مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروش برنج به رستوران های بزرگ

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج ایرانی رستورانیمرکز فروش برنج رستورانی
فروش برنج به رستوران ها

اگر صاحب رستوران بزرگ هستید و می خواهید مشتری از برنج رستورانی شما تعریف کند پس برای خرید برنج ممتاز شمال مخصوص رستوران ها با ما تماس بگیرید. فروش برنج به رستوران های بزرگ با تخفیف ویژه در “مجموعه برنج توسکا” فقط در همین ماه.

فروش برنج به رستوران های بزرگ

برنج ایرانی رستورانی

شاید مهمترین چیزی که یک مشتری هنگام سفارش غذا در رستوران از آن رستوران انتظار دارد این است که برنج خالص و درجه یک ایرانی در منو غذایی آن رستوران وجود داشته باشد. برنجی که هم خوش عطر باشد و هم خوش پخت.

در اینجا قصد داریم بهترین برنج ایرانی برای رستوران ها را معرفی کنیم، برنجی با کیفیت خوب و با قیمت مناسب. بهترین برنج ایرانی رستورانی کم محصول و پرمحصول به شرح زیر می باشد:

  1. برنج طارم هاشمی: برنج کم محصول طارم هاشمی بهترین برنج کشت اول مازندران است. عطر خوب این برنج به همراه پخت عالی باعث شده است تا بسیاری از رستوران های بزرگ درخواست خرید این نوع برنج را داشته باشند. از طرفی دیگر قیمت مناسب آن باعث محبوبیت عمومی در میان رستوران ها و مردم شده است.
    شاید یکی از بارزترین ویژگی های برنج طارم هاشمی برای رستوران ها این باشد که این برنج بعد از پخت تا دو روز نرمی و طعم خود را از دست نمی دهد. در نتیجه رستوران های از این بابت خیالشان راحت است.
    برنج طارم هاشمی
  2. برنج فجر سوزنی: برنج پرمحصول فجر به عنوان برنج ویژه برای رستوران ها شناخته می شود. عطر خوب برنج فجر سوزنی به همراه قدرت پخت عالی آن باعث شده است تا اکثر رستوران ها این نوع برنج ایرانی را برای رستوران های خود انتخاب کنند. قیمت برنج فجر نسبت به قیمت برنج طارم هاشمی ارزان تر است.

    خرید برنج فجر برای رستوران ها از مرکز فروش برنج توسکا امکان پذیر است. برای خرید عمده برنج فجر سوزنی ممتاز می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی سفارش خود را به مجموعه برنج توسکا صادر کنید.

مرکز فروش برنج رستورانی

رستوران ها و کترینگ ها و همچنین آشپزخانه های مرکزی برای خرید برنج رستورانی همیشه استرس خالص بودن برنج و کیفیت برنج را دارند. برنجی که همیشه یکدست، خالص و با قیمت مناسب باشد. به طوری که مشتری همیشه با رضایت کامل از رستوران خارج شده و سپس تعریف و تبلیغ مثبتی از آن رستوران داشته باشد.

فرض کنید یک روز قرار است با خانواده خود به رستوران بروید تا یک غذای سالم و درجه یک میل کنید. بعد از سرو غذا هر یک از اعضای خانواده در مورد هر یک از غذاها ممکن است نظرهای مثبت یا منفی داشته باشند. حال کافی است برنج رستورانی سرو شده در رستوران یک نوع برنج خارجی باشد. همین امر باعث می شود مشتریان  آن رستوران را از لیست رستوران های مدنظر خود در روزهای آینده خط بزند.

مرکز فروش برنج رستورانی
حال  تصور کنید برنج رستورانی سرو شده یک نوع برنج ایرانی باشد. آیا تمام برنج های ایرانی با کیفیت هستند؟ مسلما خیر. برنج ایرانی باید مخصوص رستوران باشد با کیفیت عالی و قیمت مناسب. مشتری بعد از میل غذا بایستی از عطر و پخت برنج تعریف کند. باید طوری باشد که مشتری در دفعات بعدی همراه خود مشتری های جدید بیاورد.

پیشنهاد ویژه ما برای رستوران ها جهت خرید عمده برنج ایرانی رستورانی، برنج طارم هاشمی و برنج فجر می باشد. از تخفیف ویژه این ماه می توانید استفاده کنید.

مرکز فروش برنج توسکا با فروش برنج به رستوران های بزرگ تهران، یزد، اصفهان، مشهد، تبریز و … سابقه خوبی در این زمینه دارد. تخصص ما فروش عمده برنج اصیل شمال بصورت مستقیم از کشاورز به رستوران های بزرگ است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 3

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

2

2 پاسخ به “فروش برنج به رستوران های بزرگ”

  1. سلام وقت بخیر
    من از برنج فجر سوزنی توسکا برای رستورانم تهیه کردم میتونم بگم عالی بود ممنونم از آقای ملایی و همکارانشون

    0
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.