مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروش بهترین برنج طارم هاشمی عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع برنج طارم هاشمی عمدهقیمت خرید برنج طارم هاشمی عمده

همانطور که می دانید برنج طارم هاشمی از سری برنج های اصیل ایرانی است که در اکثر شالیزارهای شمال کشور به راحتی کشت می شود. این برنج اصیل با داشتن مواد معدنی فراوان یکی از بهترین غذاها از لحاظ داشتن انرژی و کالری می باشد که به راحتی با انواع خورشت، پلو و حتی به صورت دمکش و کته هم خورده می شود. فروش بهترین برنج طارم هاشمی عمده در اکثر فروشگاه های مجازی و سایت های معتبر هر روزه برای افراد و مصرف کنندگان در تمام ساعات شبانه روز انجام می شود.

 فروش بهترین برنج طارم هاشمی عمده

 

انواع برنج طارم هاشمی عمده

برنج طارم هاشمی دارای انواع گوناگون و متنوعی می باشد که در مراکز فروش اینترنتی پخش و توزیع این محصول آن را به صورت عمده می توانید خریداری کنید. یکی از انواع این برنج ها برنج دانه بلند با نام علی کاظمی می باشد، که علاوه بر قد بلند دارای ظاهر سفیدی بوده و عطر و طعم ان مخصوص پخت، اشتهای هر کسی را برای خوردن تحریک می کند.

انواع برنج طارم هاشمی عمده
انواع دیگری از برنج های شمالی هستند که با نام های شیرودی، طارم مازندران و دم سیاه صدری گیلان شناخته می شود. همگی این برنج ها با کیفیت های خوب و قد بلندی که دارند از تمامی نمونه های خارجی برنج بهتر هستند و مصرف آن ها برتری دارد. این برنج ها با قد بلند و اندام باریک و استخوانی که دارند در سفره های غذایی و میزهای رستوران ها خیلی خوب می درخشند.
برنج هاشمی عمده با عطر و طعم بی نظیری که دارد در اکثر کشورها در کنار دیگر مدل های برنج به خوبی دیده می شود، اکثر مصرف کنندگان و وارد کنندگان برنج ایران کشورهای جنوب شرقی آسیا هستند. این کشورها خود نیز از بزرگترین تولید کننده های این محصول و دانه غذایی با ارزش هستند.

قیمت خرید برنج طارم هاشمی عمده

برای خرید برنج مرغوب بهتر است سری به فروشگاه های مجازی و سایت های معتبری مانند سایت زیر بزنید تا تمامی مدل های برنج طارم هاشمی را ببینید. این خرید که توسط اینترنت و امکانات آن انجام می شود، بهترین برنج ها را به صورت عمده در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت خرید برنج طارم هاشمی عمده
این برنج ها در بسته بندی های کیسه ای درون گونی های سفید در اوزان مختلف ۱۰ و ۲۰ کیلوگرمی به فروش خواهند رسید و شما می توانید هر مقدار از آن را در مقیاس تن و هزار کیلویی توسط ماشین های سنگین و کامیون ها خریداری کنید.
قیمت خرید این برنج ها به عواملی مانند طرز کشت و برداشت، بسته بندی، عطر و بو، دانه بلند یا کوتاه بودن و هم چنین عواملی مانند حمل و نقل و بارگیری بستگی دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.