مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروش ضایعات برنج خوراکی در سراسر کشور

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید ضایعات برنج خوراکی از شمالتوزیع ضایعات برنج خوراکی در سراسر کشوربازرگانی ضایعات برنج خوراکی توسکاشرکت های تولید کننده ضایعات برنج

به هر چیزی غیر از برنج سفید سالم در داخل برنج سفید، “ضایعات برنج خوراکی”  گفته می شود. به طور کلی عموما کمتر از ۱ درصد از هر تن برنج سفید کارخانه ای، شامل ضایعات است. از جمله کاربرد ضایعات برنج خوراکی به استفاده بهینه از آن در کارخانه تولید خوراک دام و طیور، در قالب آرد برنج در شیرینی پزی ها، تولید ماکارونی از آن در کارخانه ماکارونی و تولید آرد برنج های خانگی از آن می توان اشاره کرد. فروش ضایعات برنج خوراکی، عمدتا توسط شرکت های تولیدکننده این ضایعات انجام می شود.

خرید ضایعات برنج خوراکی از شمال

خرید ضایعات برنج خوراکی از شمال

 

 مصرف ضایعات برنج خوراکی عمدتا در کارخانجات تولید مواد غذایی برای دام و طیور، تولید ماکارونی،شیرینی پزی ها و آرد برنج خانگی صورت می گیرد و کارخانجات متعددی به خرید ضایعات حاصل شده از برنج کامل اقدام می کنند. همان طور که اطلاع دارید شمال کشور قطب تولید برنج ایران به شمار می رود. خرید بی واسطه این ضایعات از شهرهای شمالی، سود کلانی را برای خریداران عمده این ماده غذایی به همراه می آورد.

قیمت ضایعات برنج خوراکی، سبوس برنج، آرد برنج، نیم دانه برنج، سرلاشه برنج و غیره به قیمت برنج کامل بستگی دارد. هنگامی که تقاضا برای خرید برنج بیشتر در بازار باشد، قیمت برنج نیز بیشتر شده و به دنبال آن قیمت ضایعات برنج خوراکی، نیم دانه برنج، سرلاشه برنج و غیره نیز افزایش می یابد. به طور کلی قیمت ضایعات برنج همیشه کمتر از قیمت سایر مشتقات برنج است. 

توزیع ضایعات برنج خوراکی در سراسر کشور

 

به منظور به دست آوردن برنجی با بهترین کیفیت و جهت جلب نظر مشتری، عمدتا برنج های کارخانجات، وارد دستگاهی به نام سورتینگ
می شود تا کاملا تمیز و پاک شده و مشتری پسند گردد. وظیفه دستگاه سورتینگ برنج جداسازی هر چیز غیر مربوط به برنج سالم است. به هر چیزی غیر از برنج سفید سالم در داخل برنج سفید، “ضایعات برنج خوراکی”  گفته می شود
.

سپس این ضایعات به نمایندگی های فروش برنج جهت عرضه عمده به خریدارانی که این محصول را برای تولید ماکارونی، آرد برنج خانگی و آرد برنج شیری پزی خریداری می کنند، ارائه می شود.

توزیع ضایعات برنج خوراکی در سراسر کشور از طریق سایت ها و فروشگاه های مجازی به کارخانجاتی که از این ماده برای تولید انواع مواد غذایی متنوع استفاده می کنند نیز، صورت می گیرد. تاجران برنج همچنین از جمله خریداران عمده ضایعات برنج خوراکی از شمال کشور هستند که به صورت شخصی به توزیع این محصول به جامعه هدفشان می پردارند.

بازرگانی ضایعات برنج خوراکی توسکا

بازرگانی ضایعات برنج خوراکی توسکا

 

عمده خریدار ضایعات برنج، کارخانجات و تاجران برنج هستند که به کار بازرگانی ضایعات برنج خوراکی اشتغال دارند. مهمترین ضایعات برنج خوراکی شامل مواردی همچون:

  • دلک یا شاهک
  • سفیدک
  • خال است.

از جمله برنج هایی که دارای این ضایعات است، توسکا است. برنج طارم هاشمی توسکا به عنوان بهترین برنج کشت اول در مازندران به شمار می رود که به خاطر کیفیت و قیمت مناسب نسبت به برنج های مشابه از طرفداران بیشتری برخوردار می باشد. این برنج دارای ظاهر، پخت و عطر خوبی است که مشتری پسند است. مجموعه برنج توسکا واقع در روستای پهناب (مازندران) به عنوان مرکز اصلی فروش عمده این محصول است که به عرضه ضایعات این برنج نیز به قیمت عمده می پردازد.

شرکت های تولید کننده ضایعات برنج

شرکت های تولید کننده ضایعات برنج

 

شرکت های تولید کننده ضایعات برنج، این محصول را جهت تولید خمیر کاغذ، تهیه آرد برنج و ماکارونی، افزودنی های مجاز جهت کاربرد در
شیرینی پزی و نیز بهره برداری از ضایعات برنج به عنوان خوراک اصلی دام و طیور،
در اختیار تاجران و کارخانجات با قیمتی بسیار مناسب قرار می دهند.

این ضایعات پس از طی کردن مراحل عرضه ضایعات برنج از قابلیت استفاده در اشکال مختلف برخوردار می گردد. به علت سودآوری بالای این فعالیت اقتصادی هم اکنون در کشور مراکز و شرکت ها بی شماری به تولید این محصول اشتغال دارند.

این در حالی است که سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز از تمامی سرمایه گذاران در صنایع تبدیلی حمایت به عمل می آورد و حمایت از توسعه اینگونه صنایع  را به دلیل اهمیت و تاثیر آن در اقتصاد کشور همواره در دستور کار خود دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.