مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروش عمده آرد برنج توسکا

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع آرد برنج ارگانیک در بازارخواص آرد برنج ارگانیکخرید اینترنتی آرد برنج ایرانی توسکاقیمت عمده آرد برنج اعلا

مصرف کنندگان آرد برنج ایرانی همواره به دنبال خرید برنج نرمه ایرانی میباشند که معطر و کاملا خالص باشد. برنج نرمه ایرانی مناسب برای تهیه آرد برنج معطر میباشد که به صورت تناژ بالا و عمده در بازرگانی برنج توسکا به مشتریان عرضه میشود.

فروش عمده آرد برنج توسکا

انواع آرد برنج ارگانیک در بازار

برنج ایرانی از تبدیل شالی به برنج سفید تهیه میشود که در این فرآیند برنج های خرد شده بسیار ریز به برنج نرمه یا برنج نیم دانه ریز معروف میباشد. از برنج نرمه یا برنج دانه مرغی معطر برای تهیه آرد برنج ایرانی استفاده میشود.

انواع آرد برنج ارگانیک در بازار

از آسیاب شدن برنج نرمه یا نیم دانه ریز، آرد برنج مرغوب تهیه میشود. آرد برنج طارم معطر در استان مازندران بسیار پرفروش میباشد بنابراین برای تهیه انواع برنج نرمه به بازار فروش برنج شمال در استان مازندران مراجعه کنید.

آرد برنج به دو نوع تقسیم میشود که به شرح زیر میباشند:

  1. آرد برنج سفید
  2. آرد برنج قهوه ای
گفتنی ست که آرد برنج قهوه بسیار معطرتر از آرد برنج سفید میباشد بنابراین با قیمت بالاتری به فروش میرسد.

از آرد برنج ارگانیک در تهیه انواع دسر، شیرینی، آش، کوکو، کتلت،حلوا، فرنی و سوپ ها استفاده میشود.

خواص آرد برنج ارگانیک

از خواص آرد برنج میتوان به ترکیباتی از جمله کلسیم، فسفر، منیزیوم، پروتئین، ویتامینB6، آهن، قند، فیبر، پتاسیم، کربوهیدرات، تیامین، مس، کمی چربی و روی اشاره داشت.

خواص آرد برنج ارگانیک

آرد برنج ارگانیک خواص بسیار زیادی دارد و امروزه برای مشکلات گوارشی توسط پزشکان به بیماران تجویز میشود. این محصول به دلیل داشتن فیبر بالا برای درمان یبوست و اخلال گوارشی بسیار مناسب میباشد.

خرید اینترنتی آرد برنج ایرانی توسکا

تولید کنندگان آرد برنج، شرکت های پخش کننده آرد برنج هستند که مجهز به دستگاه آسیاب میباشند. این شرکت ها برنج نرمه یا برنج دانه مرغی کاملا سورت شده و تمیز را به صورت عمده و در تناژ بالا از شمال کشور تهیه میکنند.

برای تهیه آرد برنج به صورت تناژ بالا میبایست خرید عمده برنج نرمه معطر را از مراکز فروش برنج شمال که معتبر هستند و محصول خالص به مشتریان عرضه میکنند، انجام دهید.

خرید اینترنتی آرد برنج ایرانی توسکا

خرید اینترنتی برنج نرمه مخصوص آرد برنج از بازرگانی برنج توسکا قابل انجام میباشد این مرکز با تهیه برنج نیم دانه به صورت مستقیم از شالیکوبی اقدام به جداسازی نیم دانه ریز با برنج ریز میکند و در بسته بندی ۲۰ و ۵۰ کیلوگرمی برای شما خریداران آماده سازی میکند.

اگر فروشنده آرد برنج برای خریدن آرد برنج سراغ این مراکز برود و خرید عمده خود را از آن ها انجام دهد این خرید برای او بسیار به صرفه خواهد بود و سود بیشتری خواهد کرد.

قیمت عمده آرد برنج اعلا

آرد برنج شمال گرانتر از آرد سایر برنج ها است. زیرا از یک طرف قیمت خود برنج شمال که برای تهیه آرد از آن استفاده می شود بیشتر از قیمت سایر برنج ها است و در نتیجه قیمت آرد برنج شمال گران تر تمام میشود.

کیفیت آرد برنج شمال به نحوی است که شیرینی ها و نان هایی که از آن تهیه می شوند پس از پخت نرم باقی مانده و عطر دلنشینی خواهند داشت. بنابراین برای تهیه آرد برنج اعلا به سراغ خرید آرد برنج شمال بروید.

قیمت آرد برنج فله (قیمت آرد برنج کیلویی)، قیمت آرد برنج شمال و قیمت آرد برنج هاشمی بستگی به نوع برنجی نرمه ای دارد که آرد از آن تهیه می شود.

قیمت عمده آرد برنج اعلا

آردی که از برنج طارم هاشمی تهیه شود دارای عطر بسیار زیادی است از این رو این آرد برنج اعلا عطری ترین و محبوب ترین آرد برنج ایرانی اعلا میباشد.

قیمت آرد برنج اعلا در شمال کشور با توجه به فروش بدون واسطه برنج نرمه بسیار ارزان تر میباشد همچنین با توجه به نوع برنج ایرانی که آرد برنج از آن تهیه میشود قیمت فروش آؤد برنج متفاوت خواهد بود.

اگر شما قصد خرید و فروش آرد برنج ایرانی را دارید بهتر است خرید خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از شمال کشور انجام دهید تا قیمت عمده برنج نرمه مخصوص آرد برایتان مناسب تر تمام شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.