مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروش عمده برنج ایرانی شمال

آنچه در این مقاله میخوانید...

مراکز فروش عمده برنج ایرانیخرید برنج ایرانی به صورت عمده

 

فروش عمده برنج ایرانی اصیل در شمال کشور به عنوان بهترین گزینه خرید ارزان برنج ایرانی محسوب میشود. از این رو خریدار برنج ایرانی میتواند انواع برنج ایرانی درجه یک را به صورت مستقیم از استان مازندران که بزرگترین مرکز فروش برنج شمال را دارد، تهیه نماید.

فروش عمده برنج ایرانی شمال

مراکز فروش عمده برنج ایرانی

بزرگترین مراکز فروش برنج ایرانی که فروش عمده برنج ایرانی را در تناژ بالا دارند، در استان های شمالی کشور از جمله استان گلستان، گیلان و مازندران به صورت گشترده میباشد.

این نواحی به دلیل کشت گسترده انواع برنج شمال به عنوان بزرگترین مرکز فروش عمده برنج ایرانی محسوب میشوند. برنج های طارم محلی، برنج طارم هاشمی، برنج کشت دوم امراللهی، برنج فجر، برنج شیرودی و برنج ندا از جمله برنج های اصیل ایرانی میباشند که در استان مازندران کشت میشوند.

مراکز فروش عمده برنج ایرانی

بازرگانی برنج توسکا به عنوان بزرگترین عمده فروشی برنج ایرانی آماده همکاری با شما مشتریان میباشد.

مراکز فروش معتبر در شمال کشور با تهیه برنج اصیل ایرانی از کشاورز و انتقال آن به کارخانه سورتینگ، برنج کاملا تمیز و بدون خرد را بسته بندی کرده و آماده عرضه به بازار میکنند.

بنابراین نمیتوانید به صورت مستقیم از کشاورز برنج لوکس و صادراتی تهیه کنید. بهتر است با انتخاب مرکز فروش برنج ایرانی معتبر برنج ایرانی خوب را تهیه نمایید.

خرید برنج ایرانی به صورت عمده

خریداران برنج ایرانی میبایست با شناخت کامل از انواع برنج ایرانی اقدام به خرید نمایند. بهتر است قبل از انجام خرید به صورت دقیق مرکز عمده فروش برنج ایرانی را مورد بررسی قرار دهید تا با خیال آسوده خرید عمده برنج را انجام دهید.

خرید عمده برنج ایرانی در بازرگانی برنج توسکا به صورت مستقیم از کشاورز برای مشتریان فراهم شده است تا مشتریان برنج خالص ایرانی را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

این مجموعه با ارائه بسته نمونه برنج ۱۰ کیلوگرمی به مشتریان ثابت نموده است که مهم ترین هدف مجموعه کسب اعتماد مشتریان و ارائه محصول با بهترین کیفیت میباشد.

خرید برنج ایرانی به صورت عمده

مشتریان پس از تایید نمونه بار ارسالی میتوانند سفارش خرید عمده برنج ایرانی را در تناژ بالا ثبت نمایند. همچنین قیمت عمده برنج ایرانی در شمال کشور در فصل برداشت برنج برای تاجران و خریداران بسیار مناسب است از این رو بهتر است خرید عمده خود را در اواسط تابستان انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت عمده برنج ایرانی و ثبت سفارش خرید عمده برنج شمال با مدیرفروش توسکا به صورت مستقیم از طریق راه های ارتباطی زیر تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.