مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

فروش عمده برنج تازه ایرانی+ قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین زمان خرید برنج ایرانیقیمت برنج تازه در فصل برداشتخرید عمده برنج تازه در فصل برداشت
خرید آنلاین برنج شمال

برای خرید و فروش عمده برنج تازه ایرانی با مرکز فروش توسکا در شمال کشور ارتباط برقرار کنید تا این محصول را در زمان مناسب و با قیمت ارزان تهیه کنید.

فروش عمده برنج تازه ایرانی+ قیمت

بهترین زمان خرید برنج ایرانی

بخش اعظمی از برنج مصرفی ایرانیان در شمال کشور و به ویژه استان مازندران کشت میشود. آمارها حاکی از آن هستند که کشت برنج در استان مازندران نزدیک به ۵۰ درصد از کل نیاز مصرف کنندگان برنج ایرانی در کشور را پاسخگو می باشد.

برای خرید عمده برنج ایرانی بهتر است خرید خود را در زمان مناسب انجام دهید تا خریدی به صرفه و کم هزینه تر داشته باشید. همزمان با فصل برداشت برنج به دلیل فراوانی برنج در بازار، قیمت محصول با عرضه بالا، کاهش می یابد.

بهترین زمان خرید برنج ایرانی

برنج شمال در اواسط تابستان، مرداد ماه، برداشت میشود. به دلیل عرضه برنج نو یا تازه در بازار، شاهد کاهش قیمت عمده برنج شمال خواهیم بود.

نمودار تغییرات قیمت برنج ایرانی طارم هاشمی در طول یکسال می تواند کاملا گویای این موضوع باشد. طبق این نمودار در مرداد ماه قیمت برنج ایرانی تازه به کمترین میزان خود می رسد.

افزایش قیمت برنج ایرانی با گذشت زمان معمولا بیشتر شده (اگر اتفاق خاص و غیرقابل پیشبینی رخ ندهد) و در اواخر سال با کمتر شدن برنج ایرانی در بازار قیمت برنج بیشتر از قبل افزایش خواهد یافت.

بنابراین برای خرید برنج ایرانی بهتر است برنج را به صورت تازه و در فصل برداشت به صورت مستقیم از شمال خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیرفروش توسکا تماس بگیرید.

قیمت برنج تازه در فصل برداشت

قیمت برنج تازه ایرانی بستگی به قیمت شالی برنج در همان سال دارد. هر چه قیمت شالی ارزان تر باشد به دنبال آن قیمت برنج کامل، قیمت برنج لاشه، قیمت برنج نیم دانه، قیمت نرمه برنج، قیمت سبوس برنج، قیمت آرد برنج و … ارزان تر خواهد بود.

قیمت برنج تازه در فصل برداشت

قیمت برنج تازه شمال همزمان با فصل برداشت برنج در مناسب ترین میزان قرار دارد. با اینکه برنج جدید قدرت پخت بالایی ندارد ولی بسیاری از تاجران و خریداران عمده بخاطر قیمت مناسب برنج تازه اقدام به خرید عمده برنج ایرانی می کنند و سپس برنج تازه را انبار زده و بعد از سه ماه اقدام به فروش آن با قیمت بالاتر می کنند.

برای دریافت قیمت برنج تازه برداشت شده با مراکز فروش برنج در شمال کشور ارتباط برقرار کنید.

خرید عمده برنج تازه در فصل برداشت

خرید و فروش عمده برنج ایرانی در شمال کشور به صورت مستقیم از کشاورز انجام میشود. همانطور که در بالا ذکر شده بهترین زمان برای خرید برنج ایرانی، خرید برنج در فصل برداشت میباشد.

خرید عمده برنج تازه در فصل برداشت

چرا که قیمت برنج در این زمان در کمترین مقدار خود میباشد. از طرفی خرید برنج تازه به صورت عمده برای مشتریان با قیمت تمام شده پایین تری محاسبه میشود.

بازرگانی برنج توسکا با فروش برنج تازه طارم هاشمی، فروش عمده برنج تازه کشت دوم، فروش برنج تازه دونوج، برنج تازه فجر و شیرودی به صورت عمده آماده همکاری با شما خریدار برنج تازه ایرانی می باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.